Post hier je sport foto's

Started by J.A.F._Doorhof, May 22, 2009, 09:07:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jarnoootje

Geil die SEAT, lijkt verrekte veel op mijn oude lease-bak :) mis hem stiekem.

Tussen al dat auto geweld toch ook nog van mij een foto van een 'echte' sport, waarin ik de hoofdrol speel. Foto is genomen tijdens het Twents kampioenschap langebaan schaatsen op de natuurijsbaan van Haaksbergen.
Ben uiteindelijk 4e en daarmee tegelijk op één na laatste geworden in mijn catogorie. Toch wel een mooie foto, probeer het origineel nog te krijgen maar de fotograaf reageerd helaas niet.


Hootie

Leuke foto Jarno.
Heb je wel de goede baan?  ;)

Hooti
Music Hall A70.2, Marantz CD 5003,  Audio Physic Tempo 3 JE, PanasonicBD65 Blu Ray speler, Med8er Med500X

LittleNinja

"echte" sport??

Volgens mij heb je een heel verkeerd beeld van autosport... :-X

Gaaf topic heren. Erg coole foto's!!
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Rob Eric Blank

@Jarno mooie plaat.

Autosport geen sport......ga maar eens een uurtje intensief sturen op het circuit...

Afgelopen weekend vonden de Gilette Paasraces plaats op het Circuit Park Zandvoort. Op maandag hadden 22.000 mensen de moeite genomen om af te reizen naar het Nederlandse duincircuit en werden daar getrakteerd op een aantal fraaie races.

RB01


RB02


RB03


RB04


RB05


RB06


RB07


RB08


RB09


RB10

WickedGame

Mooie foto's weer Rob!

Wat een gave camouflage kleur trouwens op die Clio van Mevr. van der Sloot :D

Rob Eric Blank

Quote from: WickedGame on April  6, 2010, 13:36:17
Mooie foto's weer Rob!

Wat een gave camouflage kleur trouwens op die Clio van Mevr. van der Sloot :D
Thanx,

De landmacht zou stoppen met sponsoring, maar is er ook dit jaar weer bij.

snopper

Afgelopen Maandag op paasmaandag. Wij hebben weliswaar geen paasraces, maar een echt "Bergrennen". om toch een beetje in de Nederlandse sferen teblijven een Nederlandse deelnemer die lekker driftend omhoog ging.



Snopper

Rob Eric Blank

@Snopper mooie plaat, vooral door de achergrond!

Rob Eric Blank

Afgelopen weekend was het World Series by Renault evenement op het circuit van Spa-Francorchamps. Op deze uitdagende baan kwamen een groot aantal klassen uit en het team van Renault gaf een demo met hun Formule 1 bolide. De weersomstandigheden waren zoals we van Spa mogen verwachten, vier seizoen in een (eigenlijk twee) dag. Van hagel, regen, miezer en zon in enkele minuten, echt weer voor de Ardennen. Een kleine impressie van het evenement.

RB01


RB02


RB03


RB04


RB05


RB06


RB07


RB08


RB09


RB10

Hootie

Foto 9 is erg mooi. Lijkt het maar zo of heb je die ingeflitst?

Hootie
Music Hall A70.2, Marantz CD 5003,  Audio Physic Tempo 3 JE, PanasonicBD65 Blu Ray speler, Med8er Med500X

celerontje

Ben jij niet 2 minuten stil geweest? :o
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

sj0er-D

valt wel op idd.. vergeten misschien?

Hootie

Music Hall A70.2, Marantz CD 5003,  Audio Physic Tempo 3 JE, PanasonicBD65 Blu Ray speler, Med8er Med500X

Rob Eric Blank

Quote from: Hootie on May  4, 2010, 20:01:06
Foto 9 is erg mooi. Lijkt het maar zo of heb je die ingeflitst?

9 is ingeflitst, was erg donker na de regenbui.

VlisChris

Hm, nog geen Giro foto's hier? Valt me tegen jongens ;)
Hier twee foto' van vandaag.



Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Rob Eric Blank

De eerste is mooi! Origineel gevonden!

Rob Eric Blank

Afgelopen weekend wederom naar Spa geweest
LMS-01


LMS02


LMS03


LMS04


LMS05


LMS06


LMS07


LMS08


LMS09

Uitje

#92
Afgelopen dagen naar de Formule 1 in Monaco geweest. Uiteraard heel wat foto's geschoten  ;D en ik moet zeggen dat ik best tevreden ben met het resultaat. Heb flink geoefend om met panning de snelheid op een aantal foto's in beeld te brengen.
Hier een aantal foto's welke ik gemaakt heb.

Foto 1


Foto 2


Foto 3


Foto 4


Foto 5


Foto 6


Foto 7






Madhouse

#93
Mooi vastgelegd Uitje! Alleen vind ik persoonlijk de kleuren nog al flets overkomen (gekalibreerd beeldscherm).

Maargoed, de ervaring is natuurlijk uniek in Monaco!  ;)



Ik ben zo vrij geweest de foto van Alonso even te bewerken, als je het niets vind haal ik hem weer weg  ;)

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Rob Eric Blank

De kleuren zijn wat aan de fletse kant en je compositie kan wat beter. De foto van Schumacher waarbij de voorvleugel door de hoofden gaat, is wat vreemd. Zo nu en dan staan er andere storende elementen op de plaat, die ik eraf zou croppen.

Uitje

Quote from: Madhouse on May 17, 2010, 14:42:32
Mooi vastgelegd Uitje! Alleen vind ik persoonlijk de kleuren nog al flets overkomen (gekalibreerd beeldscherm).


Ik heb de foto's nog niet bewerkt en vindt jou versie van Alonso zelf ook mooier. Mag ik vragen wat je hier aan gedaan hebt?
Ik ben nog niet zo heel erg thuis in het nabewerken van foto's en meestal corrigeer ik alleen de levels als dat nodig is. Die fletse kleuren zal ik nog eens proberen te corrigeren.

Quote from: Rob Eric Blank on May 17, 2010, 16:03:05
De kleuren zijn wat aan de fletse kant en je compositie kan wat beter. De foto van Schumacher waarbij de voorvleugel door de hoofden gaat, is wat vreemd. Zo nu en dan staan er andere storende elementen op de plaat, die ik eraf zou croppen.

Compositie blijf ik best lastig vinden, zeker omdat het allemaal zo snel gaat en je soms niet de ruimte hebt om het mooi op de plaat vast te leggen.


Madhouse

Quote from: Uitje on May 17, 2010, 16:23:34
Ik heb de foto's nog niet bewerkt en vindt jou versie van Alonso zelf ook mooier. Mag ik vragen wat je hier aan gedaan hebt?
Ik ben nog niet zo heel erg thuis in het nabewerken van foto's en meestal corrigeer ik alleen de levels als dat nodig is. Die fletse kleuren zal ik nog eens proberen te corrigeren.

Heb dit ff snel gedaan en ben er ook nog niet zo'n ster in. Ik heb vooral met het licht, contrast en kleur levels zitten spelen. De RAW file valt nog veel meer uit te halen. Gewoon is Photoshop de file openen (Camera RAW plugin) en dan spelen met de levels, zo leer je het meeste.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Rob Eric Blank

Quote from: Uitje on May 17, 2010, 16:23:34
Compositie blijf ik best lastig vinden, zeker omdat het allemaal zo snel gaat en je soms niet de ruimte hebt om het mooi op de plaat vast te leggen.
Dat is ook lastig. Veel oefenen en ander in de nabewerking aanpakken, zeker als het duidelijk storende elementen zijn.

Rob Eric Blank

Afgelopen weekend waren de Pinksterraces op het circuit van Zandvoort. Tijdens dit weekend reden verschillende klassen op de Zandvoortse duinpiste.


RB01


RB02


RB03


RB04


RB05


RB06


RB07


RB08


RB09


RB10

migailov

Gisteren ben ik op Assen wezen kijken naar de Dutch Superbikes (en andere klasses).
Na het geweld van Rob Eric in dit topic valt dit misschien een beetje in het niet maar ik ben redelijk tevreden over het resultaat....
Ik moet het natuurlijk allemaal vanaf de tribune doen.
Goed, genoeg gepraat:

1.


2.


3.


4.


5.