Den Bosch en omstreken

Started by denoontje, May 20, 2009, 20:27:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

denoontje

Forumleden

Zijn er leden rondom Den Bosch om eens een m&g te organiseren?
Ik zou graag in mijn HT eens een echte Bd speler willen zien (bijv pana 35) naast mijn ps3.

Ik ben benieuwd waar ik verder zou kunnen verbeteren.
Denoontje


advr

m&g is leuk alleen heb ik geen HT ;D
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Robke

M&G is wel leuk inderdaad, maar ik heb alleen maar een HDX-1000 en een HD-DVD speler. ;)

advr

#3
ik kom wel kijken  :music:
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

PaulB.

#4
Hier wel een HT maar geen BD-speler...........alleen de PS3 en de HDX-1000 ;D ;D

MvrGR. Paul
You Worry, You Die. You Don't Worry, You Die. So Don't Worry!

advr

wonen en nog zoveel leden in Den Bosch e.o.? :D
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

treky22

Is Eindhoven ook e.o. ??  8)
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

denoontje

Quote from: treky22 on May 21, 2009, 11:19:02
Is Eindhoven ook e.o. ??  8)
eigenlijk niet ;-)....tja wat zullen we ervan zeggen.....

advr

Quote from: denoontje on May 21, 2009, 17:44:58
eigenlijk niet ;-)....tja wat zullen we ervan zeggen.....

nee, da's een heel ander land ??? ??? :biggrin: :biggrin: :ph34r: :music:
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Jean Sibelius

Quote from: advr on May 21, 2009, 21:09:44
nee, da's een heel ander land ??? ??? :biggrin: :biggrin: :ph34r: :music:
Pure discriminatie!!! >:D
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

advr

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Stadium III

Hier tilburg en een losse BD speler
5.2.4 Marantz Klipsch setup

Tigger

Wat laat weliswaar, maar toch.....

Hier Engelen..... (naast Den Bosch :) ).
Marantz / REL / Audiolab / QED / Philips

advr

Quote from: Tigger on July 30, 2009, 23:43:30
Wat laat weliswaar, maar toch.....

Hier Engelen..... (naast Den Bosch :) ).

in een van de kastelen?  ;D
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

pong38

Ik doe graag mee. Rosmalen hiero...

De BD speler staat sinds een paar dagen in Den Haag dus die valt niet in te brengen.
Heb wel een HDX-1000 met HD content en lossless audio.

advr



nu nog iemand met een mooie HT ;D
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

pong38

Quote from: advr on July 31, 2009, 13:06:53
nu nog iemand met een mooie HT ;D

Opzich heb ik er het schermpje (Panasonic TX-P46G15) voor maar ik mis momenteel even de achterspeakers  :D

Tigger

Marantz / REL / Audiolab / QED / Philips

advr

#18
nee, Graafke wel. ik woon in de Maaspoort. :xmas:
ik zag het aan je avatar ;D
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Tigger

Aah, dan is-ie toch een keer bij jou geweest om te luisteren? Graafke woont in hetzelfde kasteel ;) (en komt hier geregeld over de vloer)
Marantz / REL / Audiolab / QED / Philips

R

Small world, geen HT, wel oke stereo hier.

advr

Quote from: Tigger on July 31, 2009, 19:19:05
Aah, dan is-ie toch een keer bij jou geweest om te luisteren? Graafke woont in hetzelfde kasteel ;) (en komt hier geregeld over de vloer)

wij komen regelmatig bij elkaar over de vloer, alleen de laatste tijd wat minder omdat ie zwaar aan het studeren is!!

volgens mij heeft ie wel eens verteld over jou... ik herkende de plek waar je auto staat, daar parkeer ik ook wel eens op de bezoekers plaats.. ;D

na mijn vakantie een keer afspreken lijkt me overigens een gezellig plan ;D
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

denoontje

Quote from: advr on July 31, 2009, 13:06:53

nu nog iemand met een mooie HT ;D

Is die van mij ok?

klik hieronder

advr

#23
Quote from: denoontje on July 31, 2009, 22:19:45
Is die van mij ok?

klik hieronder
YES, YES, YES, zo iets zocht!!

dat wil ik graag beleven.... 8) 8)

dat in de buurt van Den Bosch???
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

denoontje

vandaag even een netkabel shoot out gedaan bij pong 38.
Ik neem aan dat hij in zijn toppic mbt stekkerblok de bevindingen wel zal posten.

Quote from: advr on July 31, 2009, 22:23:32
YES, YES, YES, zo iets zocht!!

dat wil ik graag beleven.... 8) 8)

dat in de buurt van Den Bosch???

yep rosmalen
Quote from: R on July 31, 2009, 19:50:58
Small world, geen HT, wel oke stereo hier.

he een panasonic, die wil ik wel eens naast mijn ps3 zie, en met name geluid