Matrix Reloaded

Started by Scarp, July 15, 2003, 19:17:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Scarp

http://reuters.com/newsArticle.jhtml?type=filmNews&storyID=3081417

Quote
LOS ANGELES (Hollywood Reporter) - In an industry first, Warner Home Video is releasing "The Matrix Reloaded" on home video three weeks before the theatrical release of the third film in the "Matrix" trilogy, "The Matrix Revolutions."

Reloaded," starring Keanu Reeves, Laurence Fishburne and Carrie-Anne Moss, is slated for release Oct. 14 on DVD and VHS at a retail price of about $22, Warners executives said.

Grindtegel

Bij dv-depot staat ie al te pre-orderen, wat een ONZETTEND lelijke voorkant zeg, ik zou haast gaan twijfelen om hem te kopen  ;)
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

bryan vd B

hi,

Welke site is dat????

Bryan
SONOS MAGNA ULTIMO, CHORD 2QUTE, SUDGEN MASTERCLASS PREAMP, ELSDON WONFOR AUDIO M50 PRO POWERAMP, ARTSPEAK CUSTOM BUILD LOUDSPEAKERS.

Martin_M

#3
Hiero...

Tja, hoesje kan mooier. Maar zo lelijk ist'ie toch ook weer niet?

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

bryan vd B

hi,

thanks,

Wat is er mis met de voorkant???? want vind dit niet echt lelijk en eigenlijk niet belangrijk ;D

bryan
SONOS MAGNA ULTIMO, CHORD 2QUTE, SUDGEN MASTERCLASS PREAMP, ELSDON WONFOR AUDIO M50 PRO POWERAMP, ARTSPEAK CUSTOM BUILD LOUDSPEAKERS.

Grindtegel

Lijkt wel de voorkant van een of andere Soapserie.

Tuurlijk is dat niet belangrijk, maar ik haat van die ongeinspireerde flut hoesjes met de foto's van de hoofdrolspelers erop. Dat kan toch wel beter? Of zou het budget op zijn ?  :P
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

bryan vd B

hi,

Misschein is het wel een budgetfilm ;D maar dan wel een hele goede  8) vind ik persoonlijk.
Het zou inderdaad mooier zijn als ze een wat moderner hoesje gebruiken maargoed wie weet is dit niet eens het hoesje maar gewoon een foto die ze gebruikt hebben.

Bryan
SONOS MAGNA ULTIMO, CHORD 2QUTE, SUDGEN MASTERCLASS PREAMP, ELSDON WONFOR AUDIO M50 PRO POWERAMP, ARTSPEAK CUSTOM BUILD LOUDSPEAKERS.

Vinnienerd

Hopelijk brengt Warner nog vóór St. Juttemis een DTS versie uit ;D

bryan vd B

hi,

hopelijk wel ja maar ze zullen wel eerst de DD versie op de markt brengen en dan pas de DTS versie wat je zo vaak ziet bij nieuwe films die uitkomen.

Bryan
SONOS MAGNA ULTIMO, CHORD 2QUTE, SUDGEN MASTERCLASS PREAMP, ELSDON WONFOR AUDIO M50 PRO POWERAMP, ARTSPEAK CUSTOM BUILD LOUDSPEAKERS.

Spacebass

Heeft iemand de R1 versie al bekeken en wat is de kwaliteit tov de R2?

Ik wil hem binnenkort gaan bestellen, en dan wilde ik deze info graag meenemen in de beslissing waar te kopen :)

Grindtegel

Ik heb de R1 al eventjes.

Het beeld is erg mooi, het geluid vind ik iets minder. Weet niet hoe deze zich verhoud t.o.v. de R2 versie.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Spacebass

Pfieuw blijft moeilijk... hopelijk heeft iemand beide versies bekeken....anders krijg je dat achteraf gezeur weer dat je beide versies moet kopen :P