Babylon A.D probleem

Started by marcobuurlage, May 13, 2009, 19:41:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

marcobuurlage

Hallo vandaag wou ik Babylon ad gaan kijken op bd disc maar ik had een probleem.

je hebt 2 opties normaal afspelen en interactive.

Als ik dus op normaal afspelen drukte ging hij automatisch naar de interactive zodra je dit wou veranderen sprong hij ook daarna gewoon weer terug naar de interactive.

Gevolg zwaar irritante director in beeld en het storyboard heb de film er dus ook uitgehaald na 2 uur proberen dit uit te zetten.

wou dus niet

Iemand bekend met dit probleem en dit misschien weet waaraan het kan liggen ?

Mvg Marco Buurlage weet niet als dit de goeie afdeling is waar dit staat anders hoor ik het wel
Beamer: JVC D-ILA HD1 , Receiver: Onkyo TX-SR 607 , Frontspeakers: Klipsch RB61 , Rearspeakers: Klipsch RS3 , Center: Magnat Monitor 210 , Subwoofer: Jbl , Bekabeling speakers: Freitag High perfomance cable Bekabeling subwoofer: Oehlbach

celerontje

Marco heeft een paar weken geleden nog zijn speler geupdate, ik heb hem daarbij geholpen.
Vreemd...
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

marcobuurlage

ook ik heb nog gekeken gister naar nieuwe firmware

Allernieuwste staat eral op volgens de directeur van de videotheek worden ze zo geleverd geloof er dus niks van !
Beamer: JVC D-ILA HD1 , Receiver: Onkyo TX-SR 607 , Frontspeakers: Klipsch RB61 , Rearspeakers: Klipsch RS3 , Center: Magnat Monitor 210 , Subwoofer: Jbl , Bekabeling speakers: Freitag High perfomance cable Bekabeling subwoofer: Oehlbach

celerontje

Zoek eens iemand op die ook eeb BD-P1500 heeft en probeer 'm daar op uit.
Je mag ook best hier langskomen en 'm op mijn Pana BD55 uitproberen.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Fox


EdwinB

Bij mij staat deze film elke 10 seconden heel even stil en speelt dan weer verder, geen doen dus om de film te kijken. Ligt aan de Denon speler denk ik (geen nieuwe firmware verkrijgbaar helaas) maar voor de zekerheid toch eens uit proberen bij een vriend om zeker te zijn, anders moet ik terug naar de winkel met de disc.

Mvg,


Edwin

TsunamiDream

#6
Hmm, bij deze blu-ray dezelfde verschijnselen met een softwarespeler op mijn PC (in dit geval Total Media Theater).
Na een switch naar de laatsteversie van Powerdvd 9 is deze blu-ray prima af te spelen.

Wellicht misschien toch wachten op een nieuwe firmware voor je speler?  :unhappy:
Marantz SR8015 • NAD C298 • Cocktail Audio • Isotek • PMC •  Atlas •

EdwinB

Quote from: TsunamiDream on May 17, 2009, 15:39:08
Wellicht misschien toch wachten op een nieuwe firmware voor je speler?  :unhappy:

Opschieten Denon!  :)