Stereo set Alex Groningen.

Started by Alex Groningen, May 13, 2009, 10:13:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Alex Groningen

Quote from: Blue-Eyes on May 23, 2009, 00:26:21
Dat hoeft niet hoor.

Ik kom bij de deur, overhandig een pakketje en rij direct weer door ;D

Zo dat is snel.Maar tot zo dan.

Guester

Misschien werkt hij bij de post?  ;D
Sonos - Spotify

Alex Groningen

Quote from: willem_tdi on May 23, 2009, 08:42:34
Misschien werkt hij bij de post?  ;D

Zelfs daar zijn ze nog niet zo snel  :smile:

blue-eyes

Quote from: Alex Groningen on May 23, 2009, 08:37:49
Zo dat is snel.Maar tot zo dan.

Yep, ik moet nog naar mijn ouders, mijn ouders moeten ook snel weg, mijn zujse is gisteravond moeder geworden ;)
Dus daar moeten ze weer naar toe ;D

Dus snel snel snel :D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Guester

Quote from: Blue-Eyes on May 23, 2009, 08:53:39

Dus snel snel snel :D

Een echte nederlander  ;). Maar gefelciteerd !
Sonos - Spotify

S@m


-madison-

Ik had de foto's nog niet gezien, maar erg fraai de MF's!!
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

blue-eyes

Schiet de "verbouwing" al een beetje op?
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Alex Groningen

Quote from: Blue-Eyes on May 27, 2009, 07:57:17
Schiet de "verbouwing" al een beetje op?

Het gaat nu lekker snel.De voortuin is bijna af,de stucadoor is er vandaag voor het laatst,en dan heb ik weer keurige strakke witte wanden.
En dinsdag komen de schilders,die schatten in dat ze 2 week bezig zijn.De tegelzetter voor de badkamer komt ook volgende week.
Dus alles bijelkaar denk ik nog 3 week en dan moet het af zijn.Heb het dan ook gehad de komende jaren met verbouwen.

Alex Groningen

Quote from: S@m on May 26, 2009, 19:13:43
Alex, ben je nog op zoek naar een MF A5 CD speler?

koopje >>> http://www.hifi.nl/tweedehands/tekoop/49823/Musical_Fidelity_A5_cd_speler_.html
[/quote


Ben er inderdaad nog naar op zoek.Jammer dat er geen foto bij zit,vind hem inderdaad goedkoop.Zal er deze week eens een bod op uitbrengen.
Bedankt voor de tip.

Alex Groningen

Quote from: -madison- on May 27, 2009, 00:04:23
Ik had de foto's nog niet gezien, maar erg fraai de MF's!!

Bedankt.Maar betere foto s volgen wel over 3 week als alles staat opgesteld.

S@m

Quote from: Alex Groningen on May 28, 2009, 06:44:28


Ben er inderdaad nog naar op zoek.Jammer dat er geen foto bij zit,vind hem inderdaad goedkoop.Zal er deze week eens een bod op uitbrengen.
Bedankt voor de tip.

Foto's zeggen niet zoveel en al helemaal niets over de muzikale toestand...

Je zou ook via email enkele foto's kunnen opvragen.

Guester

Is dat display wel leesbaar?
Sonos - Spotify

S@m


Guester

Als ik naar het plaatje kijk bij de advertentie, dan kan ik de displayinformatie niet goed lezen. Misschien is het in het echt beter maar mijn audiolab cd-player had dit ook door de blauwe achtergrond verlichting. Op mijn Densen is het rood op zwart, dat leest van 10 meter nog goed. Vandaar....
Sonos - Spotify

S@m

Quote from: willem_tdi on May 28, 2009, 13:47:41
Als ik naar het plaatje kijk bij de advertentie, dan kan ik de displayinformatie niet goed lezen. Misschien is het in het echt beter maar mijn audiolab cd-player had dit ook door de blauwe achtergrond verlichting. Op mijn Densen is het rood op zwart, dat leest van 10 meter nog goed. Vandaar....

'T is blauw/lichtblauw en inderdaad overdag is het niet op meters afstand leesbaar..., maar de sound is er niet minder om... :smile:

Alex Groningen

Om het display maak ik me niet zo druk,net wat je zegt het gaat om het geluid.

S@m

'T grappige is dat op 10 meter afstand misschien nog wel het kleurverschil is waar te nemen bij enkele spelers (bv Densen), maar dan heb je ook een verrekijker nodig om af te lezen welk nummer speelt.

Op de MF A5 is op een normale afstand heel goed te zien wat er in het display wordt weergegeven.

Vanmiddag nog liggend op de bank, 3 meter van het display, met de tuin op het zuiden en de kap niet uitgeschoven keurig kunnen aflezen welke
track(s) er speelden... ;)

Guester

Quote from: S@m on May 28, 2009, 15:22:48
'T is blauw/lichtblauw en inderdaad overdag is het niet op meters afstand leesbaar..., maar de sound is er niet minder om... :smile:

Dat geloof ik zonder meer !
Sonos - Spotify

Alex Groningen

Quote from: S@m on May 26, 2009, 19:13:43
Alex, ben je nog op zoek naar een MF A5 CD speler?

koopje >>> http://www.hifi.nl/tweedehands/tekoop/49823/Musical_Fidelity_A5_cd_speler_.html

Wil je even laten weten dat ik inmiddels een bod heb geplaatst.
Nu even afwachten wat de reactie is,hou je op de hoogte.

S@m


erik s.

<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

Alex Groningen

Probeer je aldoor een PM te sturen,maar wil niet echt lukken.
Komt te staan,

PM kon niet worden verstuurd aan erik s vanwege het overschrijden van de limiet.

Nooit problemen mee gehad maar nu wel.

erik s.

Quote from: Alex Groningen on June  9, 2009, 16:37:26
Probeer je aldoor een PM te sturen,maar wil niet echt lukken.
Komt te staan,

PM kon niet worden verstuurd aan erik s vanwege het overschrijden van de limiet.

Nooit problemen mee gehad maar nu wel.
geen idee hoezo, maar via mijn profile kun je naar mijn MP en zo mailen.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

Alex Groningen

Als het goed is heb je nu een PM van me binnen.
Kreeg namelijk de text zoals hierboven niet te zien.