Stereo set Alex Groningen.

Started by Alex Groningen, May 13, 2009, 10:13:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

blue-eyes

Ok, ik vind dit ook wel leuk, maar ik vroeg het even omdat het je SHOWCASE topic is ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Alex Groningen

Quote from: Blue-Eyes on May 14, 2009, 17:33:27
Ok, ik vind dit ook wel leuk, maar ik vroeg het even omdat het je SHOWCASE topic is ;)

Mocht ik er zat van worden dan stuur ik je wel even een PM.
Maar vind dit inderdaad wel vermakelijk. :biggrin:

Douma

QuoteMocht ik er zat van worden dan stuur ik je wel even een PM.
Maar vind dit inderdaad wel vermakelijk.  ;D

Hopelijk vinden de anderen het ook nog vermakelijk en nemen ze het niet te serieus.;) Dit soort discussie horen gewoon bij een forum. Daar komen we niet onder uit.

Wanneer worden de SF's verwacht? En is de voor/eind combi inmiddels in je bezit?
"Nothing lasts, but nothing is lost."

Alex Groningen

Quote from: Douma on May 14, 2009, 22:26:51
Hopelijk vinden de anderen het ook nog vermakelijk en nemen ze het niet te serieus.;) Dit soort discussie horen gewoon bij een forum. Daar komen we niet onder uit.

Wanneer worden de SF's verwacht? En is de voor/eind combi inmiddels in je bezit?

Heb met Bjorn afgesproken voor vrijdag de 22ste voor de SF.De voor en eindversterker stond eigenlijk in de planning voor vanavond,maar er kwam even wat anders tussen.Nieuwe datum wat ik heb afgesproken is maandagavond.Kan dan gelijk even wat foto's schieten.

S@m

Quote from: Alex Groningen on May 14, 2009, 22:32:13
Heb met Bjorn afgesproken voor vrijdag de 22ste voor de SF.

Kan je zo lang wachten....... :nervous:

Alex Groningen

Nu nog precies een week,wel te doen dacht ik. :smile: 

Alex Groningen

Sommige mensen hebben het hier wel eens over marktplaats maar nu al een paar keer geboden op de MF cd speler op Hifi .nl maar nog steeds geen reactie,mocht mijn bod te laag zijn dan zal ik dat ook graag horen, maar helemaal geen reactie terug. Dus mocht er nog een forum lid zijn die er 1 weet zal ik dat graag horen.


Aanstaande dinsdag zal ik even foto's plaatsen van de MF voor en eindversterker, en vrijdag van de SF luidsprekers in de startpost.

S@m

Alex, bij HOBO in Alphen a/d Rijn staat er één te koop. Iets duurder, maar met garantie (en zal best onderhandelbaar zijn).
http://www.hifi.nl/tweedehands/tekoop/46091/Musical_Fidelity_A5_CD_Speler_Zilver_.html

En een MF A5.5 voor relatief weinig. Of heb je daarop al geboden...?
http://www.hifi.nl/tweedehands/tekoop/48564/Musical_Fidelity_A5.5_CD_als_nieuw_.html

En een erg mooie speler is deze: http://link.marktplaats.nl/249308676 

En als je een cd speler wilt die minstens net zo mooi klinkt als de A5 dan zou je een Arcam uit de FMJ serie kunnen overwegen...

....toevallig weet ik er daarvan één te koop  ;)

Alex Groningen

De advertentie's die je laat zien heb ik op gereageerd,alleen geen reactie terug,dus net nog maar 1 terug terug gestuurd.
En je Arcam die ken ik  ;) maar wil alles in de zelfde style,maar bedankt voor je aanbod.     

S@m

Quote from: Alex Groningen on May 17, 2009, 14:26:30
wil alles in de zelfde style,maar bedankt voor je aanbod.     

Gelijk heb je... ;)

Alex Groningen

En gisteravond heb ik ze dan eindelijk op kunnen halen(MF voor en eindversterker).Was gisteravond laat thuis,dus foto's
volgen vandaag of morgen

Alex Groningen

#61
Zoals beloofd even 2 foto's,van de Musical Fidelity voor en eindversterker en W&M bekabeling.Let niet op de troep zit nog steeds in een verbouwing.
En vanmiddag komen de Sonus Faber luidsprekers binnen.Zal over 3 a 4 week even betere foto's maken wanneer alles hier opgesteld staat.


Foto's staan in de startpost.

blue-eyes

Ben je van het weekend thuis?

Ik kan even 5 minuten langskomen (verder geen tijd) om een printer voor wat geld om te ruilen ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Douma

Mooi spul man! Daar ga je volgensmij veel plezier aan beleven. En vandaag komen de SF's?
"Nothing lasts, but nothing is lost."

Guester

Inderdaad mooi spul, dit is een mooie set  8).
Sonos - Spotify

Alex Groningen

Quote from: Douma on May 22, 2009, 09:42:25
Mooi spul man! Daar ga je volgensmij veel plezier aan beleven. En vandaag komen de SF's?

Die komen inderdaad vanmiddag.Bjorn is hier tussen 3 en 4,dus een klasse service.

Guester

Sonos - Spotify

S@m


advr

Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

bmateijsen

Quote from: Alex Groningen on May 22, 2009, 10:07:19
Die komen inderdaad vanmiddag.Bjorn is hier tussen 3 en 4,dus een klasse service.

Ik rij om 13:00 uur weg, dus gewoon 15:00 uur in Groningen verwacht ik ;D.

Alex Groningen

Quote from: bmateijsen on May 22, 2009, 12:01:23
Ik rij om 13:00 uur weg, dus gewoon 15:00 uur in Groningen verwacht ik ;D.

Zie ik je zo wel.Zal de koffie voor je klaarzetten. :smile:

LexiconLogan

#71
Dat mannetje drinkt uitsluitend potten bier en champagne...
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

advr

Quote from: Alex Groningen on May 22, 2009, 12:13:44
Zie ik je zo wel.Zal de koffie voor je klaarzetten. :smile:

niet te vroeg zetten anders is het om 15:00 uur oud :music:

Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Alex Groningen

Vandaag is Bjorn langs geweest om de SF langs te brengen(klasse sevice)en aankomende zomer zal ik even langskomen bij BB&G zoals beloofd.
Het was even een kort bezoekje,maar goed echt gezellig is het ook niet hier in de bouwrommel,maar leuk om een mede forum lid te ontmoeten.
Mocht je een keer weer in de buurt van Groningen zijn en ik ben hier klaar moet je maar eens langskomen.Aankomende week zal ik voor jullie beide nog even een leuk kleinigheidje opsturen.

Dan over de luidsprekers,bij het openen van de doos wooow echte mooie luidsprekers om te zien.En zo nieuwsgierig als ik ben toch maar even aangesloten op de versterker en cd speler,en ondanks dat het hier een kale boel is kon je het verschil al duidelijk merken dat dit een enorme vooruitgang is ten opzichte van mijn vorige luidsprekers.Na 2 uur luisteren met een kameraad zittend tegen een stenen muur en kramp in de benen de boel maar netjes naar boven gebracht,en waar ze veilig staan de komende 3 week.Dus ik moet nog even geduld hebben en daarna heerlijk gaan genieten van mijn nieuwe aanwinsten.

blue-eyes

Quote from: Alex Groningen on May 22, 2009, 12:13:44
Zie ik je zo wel.Zal de koffie voor je klaarzetten. :smile:

Dat hoeft niet hoor.

Ik kom bij de deur, overhandig een pakketje en rij direct weer door ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey