Stereo set Alex Groningen.

Started by Alex Groningen, May 13, 2009, 10:13:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Alex Groningen

Lang gezocht maar nu toch echt gevonden,of beter gezegd aangeboden door een forum genoot,de Musical Fidelity A5 cd speler.
De speler word morgen door hem persoonlijk gebracht wat natuurlijk klasse is. Alleen nu nog even 2 week geduld hebben en ik kan eindelijk naar mijn nieuwe set luisteren  ;D 

JeKa

Quote from: Alex Groningen on June 16, 2009, 16:52:30
Lang gezocht maar nu toch echt gevonden,of beter gezegd aangeboden door een forum genoot,de Musical Fidelity A5 cd speler.
De speler word morgen door hem persoonlijk gebracht wat natuurlijk klasse is. Alleen nu nog even 2 week geduld hebben en ik kan eindelijk naar mijn nieuwe set luisteren  ;D 
We willen natuurlijk wel wat foto's zien van je apparaten en appartement als zoethoudertjes.  ;)

Alex Groningen

Quote from: JeKa on June 16, 2009, 16:53:55
We willen natuurlijk wel wat foto's zien van je apparaten en appartement als zoethoudertjes.  ;)

Die gaan ook zeker komen,maar eerst hier de boel weer op orde hebben.

S@m

#103
Quote from: Alex GroningenDe speler word morgen door hem persoonlijk gebracht wat natuurlijk klasse is

Erik S. een topgozer hè...?!

S@m

Quote from: JeKa on June 16, 2009, 16:53:55
We willen natuurlijk wel wat foto's zien van je apparaten en appartement als zoethoudertjes.  ;)

Inderdaad misschien wel leuk om ons mee te laten delen (foto's) in de opbouw hiervan... ;)

Alex Groningen

Quote from: S@m on June 16, 2009, 17:00:27
Erik S. een topgozer hè...?!


Zeker weten,maar zo kan ik nog wel een paar forum leden opnoemen. Zijn al een paar hier thuis geweest. En ook al goede ervaringen met aangekochte producten die opgestuurd zijn,wat dat betreft allemaal hele goede en positieve ervaringen op dit forum.

S@m

Zijn er al foto's van je set in de nieuwe opstelling...?

Alex Groningen

Nee. Ik klink als een plaat die blijft hangen  ;) maar nog een paar kleine dingen hier en dan volgen de foto s.

Alex Groningen

Gisteren even snel naar de Ikea geweest om een meubel te halen, aangezien het nog 6 a 8 week kan duren voordat mijn meubel afgeleverd word.
Dus vandaag alvast even wat foto s geschoten van de opstelling hoe het er op dit moment bij staat.

S@m


Audiofiel

Dat meubel past echt ontzettend goed bij die MF apparatuur! :inlove:
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

erik s.

Quote from: Audiofiel on July  4, 2009, 09:52:42
Dat meubel past echt ontzettend goed bij die MF apparatuur! :inlove:

yup..., ik zou alleen de voorversterker in het midden zetten, dan heb je minder lange interlinks nodig en die grote volume knop in het midden lijkt me ook wel mooi.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

R


-madison-

Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

sr7000

Mooi spul! Dat ikea meubel past er inderdaad ook prima bij. Maar je had dus ook een ander meubel in bestelling? Ben benieuwd

Alex Groningen

Quote from: Audiofiel on July  4, 2009, 09:52:42
Dat meubel past echt ontzettend goed bij die MF apparatuur! :inlove:

Moet toegeven dat ik hem ook wel goed vind passen, alleen zit met een probleempje als ik een draaitafel aanschaf.

Alex Groningen

Quote from: erik s. on July  4, 2009, 10:30:17
yup..., ik zou alleen de voorversterker in het midden zetten, dan heb je minder lange interlinks nodig en die grote volume knop in het midden lijkt me ook wel mooi.

Komende tijd zullen er ook nog wel wat verschuivingen plaatsvinden.
Maar ben al lang blij dat eerst alles er staat, na een lange tijd.

Alco

#117
Errrug mooi inderdaad, Alex!  :smile:

Heb dat Ikea (Lack) rack ook altijd mooi gevonden.  Strak, goedkoop en houd ook de kabels mooi uit 't zicht.
't is dat ik er helaas geen ruimte voor heb, anders stond er bij mij ook wel zoiets... :sigh:
Rega IO, Bluesound Node N130, Dali Oberon 1's op Solidsteel SS-6 stands. (kabels: Chord Clearway rca + De Groef Audio)

bmateijsen


S@m

#119
Quote from: Alex Groningen on July  4, 2009, 10:54:26
alleen zit met een probleempje als ik een draaitafel aanschaf.

Kan je er een stabiel kastje/rackje naast plaatsen toch..?

Quote from: erik s. on July  4, 2009, 10:30:17
yup..., ik zou alleen de voorversterker in het midden zetten, dan heb je minder lange interlinks nodig en die grote volume knop in het midden lijkt me ook wel mooi.

En dan past je Van den Hul wel...!


Alex Groningen

#120
Quote from: S@m on July  4, 2009, 15:41:59
Kan je er een stabiel kastje/rackje naast plaatsen toch..?



Zit al een beetje rond te kijken of er ook leuke panelen zijn voor aan de muur.



En dan past je Van den Hul wel...!





Nee dan zal die ook niet passen is maar 60 cm. En heb er al een koper voor.




S@m

Quote from: Alex Groningen on July  4, 2009, 16:35:00

Nee dan zal die ook niet passen is maar 60 cm.
Jammer...

QuoteEn heb er al een koper voor.
Mooi, weer financiele ruimte om eens wat anders te proberen... ;D

Paul1967


Alex Groningen

#123
Bij deze iedereen bedankt voor de leuke complimenten.  ;D

royal d

Mooie set hoor, vooral de speakers komen goed tot z'n recht zoals jij ze opgesteld hebt staan. Ikzelf heb wat minder ruimte helaas.

Ik ben benieuwd hoe de set nu klinkt. Dit omdat ik mijn set iets te laid back vind klinken met de Arcam, heb je in je zoektocht ook Naim geprobeerd?