Werkt de autofocus van deze lens op mijn canon?

Started by sj0er-D, May 13, 2009, 09:51:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sj0er-D

geachte foto professionals ;)

een vraag over het volgende:

ik wil een 70-210 lens voor mijn camera hebben. alvorens ik een 'superlens' koop waarvan alle functie werken met mijn canon 1000d, ben ik op zoek gegaan naar een lens die op een analoge camera zit (om te oefenen). ik ben terecht gekomen op de volgende advertentie:

http://link.marktplaats.nl/249997038

de verkoper is bereid de 70-210 lens los te verkopen. gezien de prijs van het pakket (analoge cam, standaard lens +  70-210 lens) 50 euro is, verwacht ik de 70-210 lens voor een erg leuk prijsje over te kunnen nemen. u zag ik dat de lens Auto focus ondersteund. werkt deze ook op mijn 1000d body?

alvast bedankt!

Sjoerd

Doompie

De AF van deze lens werkt op je 1000D.

De vatting van de EOS3000 is ook EF zoals alle digitale varianten ook hebben.

Verwacht alleen geen wonderen van deze lens. (vignetering, abbriviaties en onscherpte in de hoeken..)

Maar een leuk lensje om te experimenteren of deze brandspnt afstanden jou gaan bevallen..alvorens een mooie 70-200 aan te schaffen..

het is wel duidelijk dat de verkoper geen kenner is, hij noemt 2 verschillende merken voor dezelfde lens ?? Tamron Sigma Auto Focus 70-210mm..

sj0er-D

Quote from: Doompie on May 13, 2009, 11:47:42
De AF van deze lens werkt op je 1000D.

De vatting van de EOS3000 is ook EF zoals alle digitale varianten ook hebben.

Verwacht alleen geen wonderen van deze lens. (vignetering, abbriviaties en onscherpte in de hoeken..)

Maar een leuk lensje om te experimenteren of deze brandspnt afstanden jou gaan bevallen..alvorens een mooie 70-200 aan te schaffen..

het is wel duidelijk dat de verkoper geen kenner is, hij noemt 2 verschillende merken voor dezelfde lens ?? Tamron Sigma Auto Focus 70-210mm..
thanks!

ja dat zag ik ook al ;D dat hij geen kenner is, daar doe ik mijn voordeel mee met de aankoop denk ik. 15 euro bieden? gezien het geheel 50 euro is..