26 JULI DE OFFICIELE HT FORUM BBQ EMMELOORD MET FOTO'S

Started by J.A.F._Doorhof, May 11, 2009, 20:50:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Linked Events

J.A.F._Doorhof

Dit jaar nemen we geen risico met het weer en plannen de BBQ daarom maar op 26 Juli.
Deze datum staat nog niet 100% vast en zal een overweging worden ook of alle mods aanwezig kunnen zijn.

WAT IS DE HTFORUM BBQ ?
De place to be voor de bezoekers van het HTFORUM.
1x per jaar organiseren we in Emmeloord deze HTBBQ en die dag word er gezellig bij elkaar gezeten onder het genot van een hapje en drankje.
Alles kan besproken worden en hoeft niet perse over home theater te gaan natuurlijk.

Het principe is Amerikaanse BBQ, maw iedereen neemt iets mee.
Verder zijn er geen kosten natuurlijk.

Hieronder kun je aangeven of je langs kunt komen en of je ook komt.

TOT ZIENS IN EMMELOORD !!!!
;D

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

blue-eyes

#1
Quote from: J.A.F._Doorhof on May 11, 2009, 20:50:25
Hieronder kun je aangeven of je langs kunt komen en of je ook komt.

Ik kan langskomen

Quote from: J.A.F._Doorhof on May 11, 2009, 20:50:25
Hieronder kun je aangeven of je langs kunt komen en of je ook komt.

en ik kom ook!

================
Wie neemt mee:
















Naam forumlid      Neemt mee
Frank DoorhofBBQ, terrein, stoelen, tafelgereedschap en tafels
Blue-eyes4 liter cola mee, 4 liter overige frisdrank, 4 pakken jus oid, en nog wat los plastic bestek, bekers en borden
Jack van Dijkdingen voor op de bbq / vlees dus, en ook vegatarisch
Panterashoarma-salade, gemarineerde kippespiesjes
Martin_Mshoarma-salade, gemarineerde kippespiesjes
Eddy135Liters frisdrank
Angelvlees
Erik S + vrouwhapjes voor bij de dode beesten....
Alex GroningenVlees / fles Kalmoes Beerenburg uut grunn / cola
HipsterFantastisch brood van Le Fournil
NeptuneVlees
SpeedskaterGrote bak met vers gemixt fruit
Ghosty J2 bakken met sate saus gehaald, stokbrood en nog wat salades


Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

JeKa

Ik kan en ik kom. Lijkt me erg leuk om eens wat gezichten bij al die Nicknames te zien!

advr

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Douma

Zoals het er nu voor staat ben ik erbij. Wordt na een paar jaar ook eens tijd.
"Nothing lasts, but nothing is lost."

JeKa

Quote from: Douma on May 11, 2009, 23:20:59
Zoals het er nu voor staat ben ik erbij. Wordt na een paar jaar ook eens tijd.

Samen fietsen? ;D

DVDGuy

Quote from: advr on May 11, 2009, 21:52:59
ben ik weer met vakantie :crazy: :crazy:

..... zo Ad, ELK jaar met vakantie.............
Hoezo recessie?  ;D ;D ;D
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

advr

#7
Quote from: DVDGuy on May 12, 2009, 07:08:19
..... zo Ad, ELK jaar met vakantie.............
Hoezo recessie?  ;D ;D ;D

en dit jaar zelfs naar Italië ook nog. met schoolgaande kinderen zit je een beetje in die periodes vast. we hebben een reünie van de Italiaanse familie. mijn schoonvader komt uit Italië, Friuli. :music:

overigens heb ik de luxe van één keer vakantie per jaar :hehe:
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Staaled

"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

reMC


angel1978

Denk dat ik wel kan en ook kom dit jaar  :smile:

MLCinema

Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

Alex Groningen

Lijkt me natuurlijk harstikke gezellig om eens wat mensen van hier te ontmoeten.Zal eens kijken of ik dan ook kan,staan wat dagjes weg in de planning.

Guester

Sonos - Spotify

Cloontje

Quote from: JeKa on May 11, 2009, 21:25:06
Ik kan en ik kom. Lijkt me erg leuk om eens wat gezichten bij al die Nicknames te zien!

Kon wel eens tegen vallen.

Maar ik weet niet of ik kan
maar wellicht kom ik wel. dwz op de bbq, nou niet echt erop natuurlijk.

Is er een lijst van wat een ieder meeneemt?

Mijn meisje kan nl heeeeele lekkere sateetjes maken.
En ik de lekkerste satesaus ter wereld ( een beetje van mezelf en een beetje van Wijko) ;D

blue-eyes

Deal. Cloontje MOET op de lijst ;D


p.s. De lijst wordt meestal een week tevoren gemaakt: "wie neemt wat mee"
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Alex Groningen

Quote from: JeKa on May 11, 2009, 23:22:09
Samen fietsen? ;D

Laten we dan samen fietsen  ;) Ben van plan om even een week een auto te huren,heb namelijk ook een afspraak gemaakt bij BB&G in deze week. Dus als je zin hebt om mee te rijden? Wie nog meer uit Groningen komt, kan natuurlijk ook mee rijden,niet meer dan 4 personen inclusief mezelf.

Alex Groningen


Martin_M

Jammer, wij zitten net met een festivalletje dat weekend  ???
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

JeKa

#19
Quote from: Alex Groningen on June 23, 2009, 18:29:34
Laten we dan samen fietsen  ;) Ben van plan om even een week een auto te huren,heb namelijk ook een afspraak gemaakt bij BB&G in deze week. Dus als je zin hebt om mee te rijden? Wie nog meer uit Groningen komt, kan natuurlijk ook mee rijden,niet meer dan 4 personen inclusief mezelf.

PM terug

Ik denk dat Douma graag mee wil rijden en sr7000 zou wel eens belang kunnen hebben.

Alex Groningen

En weer een PM terug. Als ze mee willen gaan ze zekers mee in de auto.
Gaat een leuk dagje worden.

Douma

QuoteEn weer een PM terug. Als ze mee willen gaan ze zekers mee in de auto.
Gaat een leuk dagje worden.

Heb je net een pm gestuurd voordat ik dit bericht las. Perfect! You can count me in!
"Nothing lasts, but nothing is lost."

Valkyrie

Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

Alex Groningen

Quote from: Valkyrie on June 25, 2009, 09:19:39
Dan zit ik nog op de Caribbean.

Wat er erg,dat is balen zeker? Zal niet graag met je willen ruilen. ;)  ;D

Alex Groningen

Quote from: Douma on June 25, 2009, 09:14:23
Heb je net een pm gestuurd voordat ik dit bericht las. Perfect! You can count me in!

En een PM terug.