Mini Meet + Amp Shootout + B&W 804S in omgeving Enschede

Started by AudiAddict, May 10, 2009, 11:34:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

AudiAddict

Even een topic openen naar aanleiding van mijn topic in Aankoop Vragen/adviezen (http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=87917.0).

Zijn er mensen of B&W liefhebbers die animo hebben om de B&W 804s te beluisteren op diverse surround/stereo versterkers? Een AMP shootout dus?

Als startende HT student lijkt het me leuk om wat bij te kletsen met mede "audiofielen" en daarbij eventueel ook verschillende apparatuur te beluisteren.

Zelf heb ik momenteel in de aanbieding :

B&W 804S Speakers
Samsung 50" TV
Marantz SA7001 CD Speler
Rotel RSX 1067 Stereo/Surround versterker
XBOX media center

Het kan zijn dat er binnenkort heel wat anders staat voor wat betreft de versterking... ik ben in eerste instantie eerst benieuwd of er animo is voor een luister sessie in omgeving Enschede :)

Uiteraard gratis koffie en hapjes voor de bezoekers ;) :D

ivo1986

Mooie set en ook zeker voor een medestudent.
Helaas woon je zo ver weg anders had ik graag langs willen komen.

Stradivarius

Ik woon in het midden van het land, maar ik, als medestudent heb ook een OV dus ik zie dit niet echt als een probleem. Ik wil graag een keer deelnemen aan zo'n meeting, maar wat wordt van mij verwacht dan?
Marantz SR4001 | Monitor Audio RS-1 | Dynaudio SUB 30A

AudiAddict

Om eerlijk te zijn, geen idee? Ik heb ook nog nooit zoiets gedaan.

Lijkt me wel leuk om wat verschillende apparatuur te kunnen testen of te vergelijken. Als iedereen maar komt "kijken" is er weinig vergelijking mogelijk natuurlijk ;)

Ik zou in iedere geval graag mijn speakers willen testen op diverse versterkers..