Van Ling en EE in The Phantom Menace

Started by RuudG, January 30, 2002, 10:17:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RuudG

Van Ling doet een interessante uitspraak in een gisteren gehouden chatsessie over EE in The Phantom Menace:
QuoteTHX maintains that there was in fact NO edge enhancement used in the trasfer of Ep1.
Ik begrijp er niks meer van ???

Zie meer in:
http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?s=32c51d291d787e4307034a28eea897a3&threadid=112661

Groeten,

Ruud

J.A.F._Doorhof

#1
I did not have sexual intercourse with Mrs lowinsky, we were just smoking a cigar.

 ;D

Ach, je kunt het natuurlijk ook zo zien, THX ligt nu gigantisch onder vuur voor het verzieken van een megatransfer/film dit had een parade paardje moeten worden, zou jij dan direct toegeven dat je een fout had gemaakt ?

Ach mischien wel verstandiger.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

RuudG

#2
QuoteI did not have sexual intercourse with Mrs lowinsky, we were just smoking a cigar.
LOL!

Wat wel interessant is dat Van Ling aangeboden heeft om een workshop rond dit thema te willen organiseren. Iedereen is welkom. Hopelijk wordt hier nu eindelijk eens duidelijk wat de oorzaak is van die afgrijselijke HALO's. Iedereen kan hier dan zijn voordeel mee doen.

Groeten,

Ruud

CineBarkoos

#3
Ze zullen niet toegeven dat ze een fout hebben gemaakt. :-/
Naar mijn idee is het alleen maar een commerciele insteek; Ze hebben zoveel exemplaren van TPM verkocht, hun winst is al binnen. Ze gaan ongetwijfeld wat doen aan de commentaren van freaks over TPM, dit in de vorm van een 'special improved 'super dooper'' versie. Voor 'slechts' 40 EUR... en we trappen er allemaal in.
Intussen lacht de studio zich helemaal suf. 2x dezelfde film verkopen aan een filmfreak, omdat de studio bewust de eerste versie heeft verpest / verwaarloost ::)

That's life...

Koos
CineBarkoos went digital FullHD! New -> Epson TW2000

Bezoek CineBarkoos!
Mijn Triumph Spitfire!