.. het begint al wat te worden...

Started by dENDen, July 12, 2003, 00:31:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dENDen

 ;D het begint nu echt op te schieten.

Heb al weer een tijdje niets van mij laten horen, en op het gebied van mijn HTRoom ontwikkeling lag het ook even plat. (PADI cursusje)

Maar i'm back en in de afgelopen week heb ik zo'n 180 kg, 3 trappen op moeten tillen (ja, mijn rug weet het nog) voor het resultaat zoals je kunt zien op de foto...  ;D en ik ben happy.

Volgend weekend haal ik de rest van mij speakers op zodat ik strax, 6 gelijkwaardige speakers heb rondom voor een geluidje waar ik al lang naar uitkijk!

Nu: Center JBL Ti100, FR/FL Ti200, RR/RL Bose (de oude 'melkpakjes', welke toch een verassend mooi effect gaven/geven  ??? zonder sub er tussen) SubWoofer Sub30a Acoustic Research

Volgende week: Center JBL XTi100, FR/FL/RR/RL Ti200, Surround Back Ti100, Sub blijft.
Of ik de Xti100 met de Ti100 zal omwisselen moet nog blijken na het luisteren, maar denk dat dit wel een goede opstelling is.

Dan ook ik eindelijk een andere DvD speler, de 2900 moet het maar worden dan eerst even een weekje met vakantie en dan ophalen/bestellen. !yes!


blue-eyes

Zoveel JBL, dat moet wel goed zijn ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

MrPink


Scarp