Zijn die schuimrubber beschermdopjes ook los te koop?

Started by Erik, April 29, 2009, 15:54:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Erik

Veel mp3 spelers hebben van die oortelefoontjes en daarover heen zit zo'n schuimrubberachtig omhulsel als bescherming. Na een tijdje worden die slapper en verliezen omvang waardoor vaak het geluid minder wordt, er lekt meer weg. En als ze te slap zijn verlies je die omhulsels vaak zoals ik nu, met als gevolg dat de oortelefoon elke 5 minuten uit m'n oor dondert.

Zijn die dingen ook ergens los te koop per 10 voor 2 euro of zo  :)

Gebeurd me nogal eens en om dan steeds weer een nieuwe koptelefoon te kopen. Ik hou persoonlijk ook niet zo van die "in ear" dingen of complete koptelefoons gewoon losse heeft mijn voorkeur.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

NielsLu

Quote from: Erik on April 29, 2009, 15:54:12
Veel mp3 spelers hebben van die oortelefoontjes en daarover heen zit zo'n schuimrubberachtig omhulsel als bescherming. Na een tijdje worden die slapper en verliezen omvang waardoor vaak het geluid minder wordt, er lekt meer weg. En als ze te slap zijn verlies je die omhulsels vaak zoals ik nu, met als gevolg dat de oortelefoon elke 5 minuten uit m'n oor dondert.

Zijn die dingen ook ergens los te koop per 10 voor 2 euro of zo  :)

Gebeurd me nogal eens en om dan steeds weer een nieuwe koptelefoon te kopen. Ik hou persoonlijk ook niet zo van die "in ear" dingen of complete koptelefoons gewoon losse heeft mijn voorkeur.

Zie hier http://www.skytronic.nl/product/product.php?s=101.745. Bijvoorbeeld hier te koop http://www.europewebcompany.com/product-2688_Oorkussentjes-Oorkussentjes-13-mm.html
Arcam AVR5  *  Arcam BDP100  *  Playstation 3  *  Dune HD Smart D1  *  Tannoy Saturn S8 (fronts)  *  Tannoy Saturn S6LCR (center)  *  Tannoy Arena (rears). *  diy tv meubel / Monolith plus clone met Eminence LAB12 en SVS Sledge STA1000D

Erik

Oh bedankt ik had echt geen idee hoe die dingen te noemen ;D

Ik ga eens een paar bestellen.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill