M&G part II op bezoek bij HTip

Started by Jean Sibelius, April 28, 2009, 18:44:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Fabian92

Heb zojuist 2 top verslagen gelezen  :colgate:
JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty

Madhouse

#26
Nou LittleNinja, hier hoeft geen aanvulling meer op te komen. Het verslag van Jan was al compleet en jouw aanvulling is zeker van toegevoegde waarde. Ik denk dat het topic dan ook op slot kan want een ieder die dit leest zal geen vragen meer hebben  ;) :biggrin:

Ik blijf het zeggen! Het was een top dag met een heel erg leuke groep mensen! En zeker voor herhaling vatbaar!  ;)


Quote from: celerontje on April 28, 2009, 19:28:42
Da's knap, want The Dark Knight heeft geen DTS ;D
Jullie hebben Dolby TrueHD en Dolby Digital vergeleken! ;) :D

Je hebt ook gelijk en ik heb me vergist in mijn typwerk  :(
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Jean Sibelius

Quote from: LittleNinja on April 29, 2009, 07:01:20
Ik kan er eigenlijk ook weinig meer aan toe voegen...
Is je toch weer goed gelukt 8) De verhalen vullen elkaar inderdaad mooi aan, ik vermoed dat Philip weinig moeite zal hebben om een eventuele volgende M&G gevuld te krijgen :)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

LittleNinja

Het was echt leuk om elkaar eens in levende lijve te hebben ontmoet! Grappig hoe je een complete dag kan vullen met allerlei HT praat zonder dat er iemand afhaakt van verveling. ;D
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

celerontje

Verveling op een M&G? Wat is dat? ;D
Ik kan niet wachten tot het Stewart scherm in de nieuwe wand hangt en de kale plekjes een likje verf hebben gekregen.
En dan gaan we knallen met die SVS :devil:, want tijdens M&G nummer 1 hebben we de SVS niet echt laten knallen.
Ik stel dan voor om te beginnen de eerste kanonscene in ''Master and Commander'', het krachtigste laag dat je ooit zult horen in een film, U-571 gaat daar echt niet overheen, echt niet!
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

prachtig verslag zeg!! :thumbs-up:

@ celerontje pm.. :eh:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Quote from: celerontje on April 29, 2009, 00:29:11
Ik neem 'm wel mee bij ''The Philix Revisited'' ;D
Oftwel, M&G part IV of V of zoiets... ;D
Het is trouwens de USA BD, geen NL subs, maar wel keurig in 2:35:1 (NL DVD en UK BD zijn 1:78:1) met heel goed beeld en nog beter geluid!
Ik ben reuze benieuwd!
Of zoiets... of part VI, VII, VIII, ....;D

Tegen die tijd hoef je die waarschijnlijk niet meer mee te nemen ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Quote from: Robbert54 on April 29, 2009, 00:59:27
mijn ogen zijn jaloers op die van jullie!
Kom je toch ook een keer ;) Jij hebt ook een prachtbeeld, alleen wat kleiner... ;D

Quote from: Robbert54 on April 29, 2009, 00:59:27
volgens mij is Philips HT al wel bijna thé HT te noemen..
:blush: Ik heb overigens Marantz apparatuur ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Quote from: LittleNinja on April 29, 2009, 07:01:20
Ik kan er eigenlijk ook weinig meer aan toe voegen...
































:nowink:

Oke, misschien een klein verhaaltje dan...
;D ;D ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Quote from: LittleNinja on April 29, 2009, 07:02:47
Gelukkig… Ik hoef het spits niet af te bijten. ;) Zoals jullie weten heb ik ernstig last van plankenkoorts dus het is me een genoegen om te zien dat Jan de aftrap op zich genomen heeft!
Yeah right >:D

We (Annet wilde het ook graag lezen) hebben genoten van je verhaal. Prima aanvulling ook op het verhaal van Jan. Erg gelachen ook... Ben wel erg nieuwsgierig wat je voor man had verwacht achter de deur ;D ;D ;D Ik moet ook bekennen dat ik niet zo'n rustige Ninja had verwacht ;D

Ook jij weer bedankt voor alle complimenten, ik heb ze ook aan Annet doorgegeven. Moet zeggen dat zitten op dit moment een beetje vreemd is en ook niet altijd even prettig >:D ;D We wonen hier graag en zijn prijzen ons gelukkig dat we de kans hebben gekregen in zo'n huis als het onze te kunnen wonen. Overigens moet de complete bovenverdieping nog verbouwd worden. Die heb ik jullie expres niet laten zien >:D

Ik ben erg tevreden met mijn apparatuur en overigens ook blij dat ik nu al kan genieten van HD-audio, ondanks dat de Marantz alweer een beetje gedateerd is. De JVC heeft mijn stoutste verwachtingen overtroffen en moet met het nieuwe scherm helemaal "out-of-this-world" zijn. Het enige waar ik niet zo tevreden over ben is de laagweergave in de ruimte. Maar dat ga ik binnenkort aanpassen, dus dan ben ik helemaal tevreden en is het slechts een kwestie van afwerking (frames van de stoelen, vloertegels bij de deur, diffusers afwerken, etc.) en dan ben ik helemaal klaar met de ruimte. Oh nee, dat mocht ik niet meer zeggen van Molle ;D

Ik vond het erg leuk om weer een aantal forumvrienden te hebben ontmoet. Heb zo het idee dat het niet de laatste keer zal zijn ;)

Tot een volgende keer, of bij mij of bij Jan. Whatever comes first ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Quote from: Blue-Eyes on April 29, 2009, 07:42:13
Je bent de Piet Heijn van die forum!

In je naam staat klein, maar je verhalen zijn groots ;D

Mooi verwoord :thumbs-up:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

LittleNinja

#36
Quote from: HTip on April 30, 2009, 10:24:35
... Ben wel erg nieuwsgierig wat je voor man had verwacht achter de deur ;D ;D ;D Ik moet ook bekennen dat ik niet zo'n rustige Ninja had verwacht ;D

...

Dat is een beetje lastig te verwoorden. Ik verwachtte wellicht een relatief jong mannetje, maar er stond juist meer een gentleman. Het past perfect in het plaatje met de woning, de inrichting en het HT! ( Hiermee zeg ik uiteraard niet dat je een stuk ouder leek dan ik verwachtte!! :blink: )

Het is gewoon grappig hoe je een beeld vormt van iemand voordat je hem of haar ooit ontmoet hebt. :bigsmile:
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

HTip

Quote from: Madhouse on April 29, 2009, 17:09:18
Nou LittleNinja, hier hoeft geen aanvulling meer op te komen. Het verslag van Jan was al compleet en jouw aanvulling is zeker van toegevoegde waarde. Ik denk dat het topic dan ook op slot kan want een ieder die dit leest zal geen vragen meer hebben  ;) :biggrin:
;D Maar dan kan ik niet meer reageren :unsure: ;D

Kan ook zijn dat mensen juist hierdoor nieuwsgieriger zijn geworden ;)

Quote from: Madhouse on April 29, 2009, 17:09:18
Ik blijf het zeggen! Het was een top dag met een heel erg leuke groep mensen! En zeker voor herhaling vatbaar!  ;)
Absoluut!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Quote from: Jean Sibelius on April 29, 2009, 18:34:59
Is je toch weer goed gelukt 8) De verhalen vullen elkaar inderdaad mooi aan, ik vermoed dat Philip weinig moeite zal hebben om een eventuele volgende M&G gevuld te krijgen :)
M&G part III heb ik inderdaad al een aanmelding voor. Zelfs nog voor part II ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Quote from: celerontje on April 29, 2009, 19:51:06
Verveling op een M&G? Wat is dat? ;D
Ik kan niet wachten tot het Stewart scherm in de nieuwe wand hangt en de kale plekjes een likje verf hebben gekregen.
En dan gaan we knallen met die SVS :devil:, want tijdens M&G nummer 1 hebben we de SVS niet echt laten knallen.
Ik stel dan voor om te beginnen de eerste kanonscene in ''Master and Commander'', het krachtigste laag dat je ooit zult horen in een film, U-571 gaat daar echt niet overheen, echt niet!
Ik kan ook niet wachten om met de nieuwe wand te beginnen. Het nieuwe scherm komt binnen nu en 2 weken.

Master and Commander heb ik ook binnenkort, dus zal het eens proberen...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

#40
Quote from: LittleNinja on April 30, 2009, 10:37:35
Dat is een beetje lastig te verwoorden. Ik verwachtte wellicht een relatief jong mannetje, maar er stond juist meer een gentleman. Het past perfect in het plaatje met de woning, de inrichting en het HT! ( Hiermee zeg ik uiteraard niet dat je een stuk ouder leek dan ik verwachtte!! :blink: )
;D Dus je verwachtte geen bouwvakker ;D

Gelukkig leek ik alleen ouder >:D

Quote from: LittleNinja on April 30, 2009, 10:37:35
Het is gewoon grappig hoe je een beeld vormt van iemand voordat je hem of haar ooit ontmoet hebt. :bigsmile:
Dat vind ik ook het leuke van dit soort ontmoetingen :thumbs-up:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

tiptop

Quote from: celerontje on April 28, 2009, 20:56:27
Er staan een aantal nasynchronisaties in DTS op.
Het originele Engelse geluid is beschikaar in Dolby Digital 5.1 en PCM 5.1.

Dank je Celerontje. :)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Jean Sibelius

Quote from: Madhouse on April 28, 2009, 19:17:24
- U-571
- Cloverfield
- BD 007 Quantum of Solace
Goodies ondertussen toegevoegd aan mijn eigen collectie, dus hopelijk binnenkort samen met Angelie tijd om te kijken en te luisteren hoe dat hier uitpakt :)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

HTip

Quote from: Jean Sibelius on May  2, 2009, 17:43:50
Goodies ondertussen toegevoegd aan mijn eigen collectie, dus hopelijk binnenkort samen met Angelie tijd om te kijken en te luisteren hoe dat hier uitpakt :)
Mooi Jan! Gaat wel redelijk klinken denk ik :P ;D

Denk je aan de buren? Of nodig je ze uit? ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive