Subwoofer advies

Started by stripbizz, July 11, 2003, 11:56:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

stripbizz

Ik droom van een REL Studio III...   :P

Welk is een goedkoper alternatief voor de buitengewoon fantastische REL Studio III? Heeft iemand al ervaring in eigen huis met de KEF PSW5000, B&W ASW850 of de relatief goedkope 15" JAMO D7?   ???

PS. Ik heb uit pure nieuwsgierigheid, vanwege de vele ongelooflijk positieve reviews,  een SVS SV20-39PC Plus besteld. Wie heeft er één en wat denk je ervan?  ;D

Rivak

Quote from: stripbizz on July 11, 2003, 11:56:10
Welk is een goedkoper alternatief voor de buitengewoon fantastische REL Studio
Misschien de toekomstige PB2-Ultra ?

mvg henk

Matthijs Jager

Hallo,

Ik ben sinds kort de trotse eigenaar van een JBL TI-K subwoofer. Een reusachtig beest dat vooral bij HT een bijzondere indruk maakt.
Voor muziek gebruik ik een Krell KSA-50s met een set Sonus Fabers, een goede integratie in deze set heb ik nog niet bereikt maar ik moet eerlijk zeggen dat ik daar ook nog niet zoveel moeite voor gedaan heb.
Als je hem voor muziek wilt gebruiken kan ik dus niet veel zinnigs melden maar voor HT  :o
Mocht je serieus geïnteresseerd zijn dan wil ik je eventueel wel een adres geven waar hij voor een fatsoenlijke prijs te koop is (lees, geen 3000+ euro die hij in Nederland moet kosten)

Groeten,
Matthijs Jager

Scarp

stripbiz, een redelijke groep mensen van dit forum heeft een svs powerbuy gedaan, dus over een paar weken stromen er genoeg reviews binnen :)
Ik heb zelf ook een PC+ 20-39 besteld :)

stripbizz

De toekomstige SVS PB2-Ultra, kan nog een half jaar duren, zal in fineerversie , met shipping, import, BTW-kosten zeker nog een stuk goedkoper zijn dan de REL Studio III. Probleem is dat je zoiets eerst wil horen voor het kopen. Daarom ga ik eerst een 20-39PC-Plus testen, met alle kosten inbegrepen is die nog vrij goedkoop. In de reviews staat steeds dat die zo goed is voor wat hij maar kost, dus dat wil nog niet zeggen dat hij echt goed is.

mradem

Ik heb sinds 1 dag de Rel Quake 2. Ben er erg blij mee.
Klein van formaat maar groots van prestatie.

Rivak

Quote from: stripbizz on July 12, 2003, 10:05:43
De toekomstige SVS PB2-Ultra, kan nog een half jaar duren
Hij is te (pre)orderen binnen twee maanden(volgens de website)
Tegen die tijd is mijn svs te koop ;D

mvg henk

Johan Retel Helmrich

Quote from: stripbizz on July 12, 2003, 10:05:43
De toekomstige SVS PB2-Ultra, kan nog een half jaar duren, zal in fineerversie , met shipping, import, BTW-kosten zeker nog een stuk goedkoper zijn dan de REL Studio III. Probleem is dat je zoiets eerst wil horen voor het kopen. Daarom ga ik eerst een 20-39PC-Plus testen, met alle kosten inbegrepen is die nog vrij goedkoop. In de reviews staat steeds dat die zo goed is voor wat hij maar kost, dus dat wil nog niet zeggen dat hij echt goed is.
Als je een 20-39PC-Plus hebt besteld zul je versteld staan van de kwaliteit die het ding zal leveren. Daar zul je absoluut geen andere concurent in die prijsklasse in vinden.
De PB2 Plus is een echte krachtpatser die in elk volume een waanzinnig goede en zeer diepe bas kan weergeven.
De PB2 Plus Ultra is in vergelijk met de PB2 Plus qua Wattage hetzelfde. Ook 900 Watt door z'n Bash Amp, maar heeft een wat lagere SubSonic Filter en heeft meerdere fineerlakken. Hij kost dan ook 800 Euro duurder als de PB2 Plus.
De 20-39PC-Plus zal je zeer zeker goed bevallen.

Doerak

Quote from: Johan Retel Helmrich on September 15, 2003, 23:10:45
De 20-39PC-Plus zal je zeer zeker goed bevallen.

Dat deed ie dus niet, want hij heeft hem reeds weer verkocht (ik ben de gelukkige nieuwe eigenaar).
Hij heeft nu een Kef PSW 5000 bij "A Better Price" besteld.