Disaster Movie,

Started by helhond, April 25, 2009, 01:32:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

helhond

Beste,

Ik verveelde me laatst ontzettend en had toevallig nog deze film liggen,
Maar gut oh gut wat een slechte film,
Weer een als de vele Rip offs van Scary Movie.

Het begon al met de intro waarin Amy Winehouse belachelijk wordt gemaakt,
dat als oervrouw even een fles vodka weg drinkt, en dan gigantisch overdreven lang gaat lopen "boeren".
Volgens mij was de film te kort, want dat duurde zeker echt aantal minuten.

Ze hebben het goed geprobeerd, maar was net niet grappig.
Verhaal was zwak, net als de andere Rip offs.

Ik had de hoop eigenlijk al beetje opgegeven, en zat beetje versufd nog te kijken.  :dry:
Komt er opeens zo'n stom stukje met de chipmunks, (je weet wel die rare eekhoorns die rappen ofzo....)
maar goed die begonnen dus beetje te zingen, eerst een kerst nummer, daarna soort van Funky Town, en opeens beginnen ze me daar te Grunten, (zeer rare manier van zingen  :hehe:)
Ik kwam echt niet meer bij en lazerde bijna van me stoel van het lache omdat ik nog onderuit gezakt zat.
Zag er zoo, dom uit dat het gewoon grappig was, heb tijden niet zo hard moeten lache, deed gewoon pijn  :laugh:

Zal wel weer aan mij liggen dat ik slechte humor heb.
of zijn er meer mensen die hier om hebben moeten lachen?  :tounge2:


Steelbooks/cases gezocht! PM?

squeek

het probleem met die amerikanen is dat als ze een parodie maken ze er altijd veel te ver over gaan!!

en het jammerlijke is dan wel dat er veel potentieel is voor parodieen, maar ze verknoeien het dan steeds weer. net zoals meet the spartans, superhero movie, die nieuwe dance flick, etc...

en je kan sommige elementen steeds terug vinden in allemaal!! nl:

-boeren en scheten
-rapmuziek en scenes dat ze plots in het niets aan het rappen slaan.

juist twee dingen die niet zo supergrappig zijn, maar wel constant aanweizg zijn.

waar is de tijd van de naked gun, hot shots. ook erover, maar toch een heel andere humor die echt aansloeg.

greetz
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

helhond

Quote from: squeek on April 25, 2009, 09:43:25
het probleem met die amerikanen is dat als ze een parodie maken ze er altijd veel te ver over gaan!!

en het jammerlijke is dan wel dat er veel potentieel is voor parodieen, maar ze verknoeien het dan steeds weer. net zoals meet the spartans, superhero movie, die nieuwe dance flick, etc...

en je kan sommige elementen steeds terug vinden in allemaal!! nl:

-boeren en scheten
-rapmuziek en scenes dat ze plots in het niets aan het rappen slaan.

juist twee dingen die niet zo supergrappig zijn, maar wel constant aanweizg zijn.

waar is de tijd van de naked gun, hot shots. ook erover, maar toch een heel andere humor die echt aansloeg.

greetz

Ja ik ben het helemaal met je eens,
Naked Gun waren goede films,
En ook wel de eerste Scary Movie, maar met het deel ging steeds berg afwaards.
SM2 redelijk, SM3 nog te doen, maar SM4 was gewoon slecht.
En vrijwel alles wat daarna kwam is veel te overdreven.

En ook het overdrijven van deze stukken verpesten het, net wat je zegt.  :sleepy:
Steelbooks/cases gezocht! PM?

Xstream

#3
Ja, het genre is al lang niet meer wat het is. Naked Gun, Hot Shots, Top Secret, Robin Hood Men in Tights, Airplane etc ... Dat waren leuke "flauwe" comedies, maar wat ze tegenwoordig produceren heeft er eigenlijk niks meer mee te maken. Het raakt kant nog wal. Dat het slappe humor is wil nog niet zeggen dat het niet doordacht hoeft te zijn. Waar zijn de links, dubbelzinnigheid en humoristische karakter eigenschappen? Het is gewoon commerciƫle uitmelkerij voor regisseurs die nog meer talent hebben dan ik, en blijkbaar levert het nog geld op ook bij een bepaald publiek.

Ik bespaar m'n tijd dan ook liever dan dat ik naar dit soort prut kijk. Ik vond Scary Movie dan eigenlijk al het begin van de pulp. Die trok ik al slecht ... Daarna is het alleen nog maar minder geworden.

Al zag ik een tijdje terug nog een leuke parodie zowaar. Dus voor de mensen die fan zijn van het genre en deze nog niet gezien hebben, een tip:

Walk Hard: The Dewey Cox Story
http://www.imdb.com/title/tt0841046/

Leuke, behoorlijk origineel in elkaar gedraaide, parodie op Walk The Line, maar dan ipv Johnny Cash, Dewey Cox. Ik vond het een erg geslaagde film.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub