''ding dat aan een boom hangt''

Started by celerontje, April 16, 2009, 15:17:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

celerontje

Hallo,

Ik was met Robbert54 aan het PM'n over zijn Scrat kunstwerk, afijn.
Nou gebruikte ik in die PM het woord e.i.k.e.l., omdat we het ook daadwerkelijk over zo'n ding hadden, want Scrat is daar mee bezig in de film.
Schrijf ik dat woord nou zonder puntjes, dan krijg je ''ding dat aan een boom hangt''!!!!!!
Nou breekt echt mijn klomp, wie heeft dit bedacht?
Hetzelfde gebeurd met ''kl-ootzak'', dat wordt ''niet zo aardig persoon'' daar kan ik nog inkomen, maar ''wormvormig aanhangsel'' doet ie niks mee.
Hoe kunnen we op deze manier ooit over bomenfotografie spreken op dit forum? ;D ;D ;D

Ik begrijp dat men de orde probeert te handhaven, maar op deze manier kunnen Robbert en ik niet goed converceren over zijn creativiteit.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

WickedGame

#1
Quote from: celerontje on April 16, 2009, 15:17:30
Hallo,

Ik was met Robbert54 aan het PM'n over zijn Scrat kunstwerk, afijn.
Nou gebruikte ik in die PM het woord e.i.k.e.l., omdat we het ook daadwerkelijk over zo'n ding hadden, want Scrat is daar mee bezig in de film.
Schrijf ik dat woord nou zonder puntjes, dan krijg je ''ding dat aan een boom hangt''!!!!!!
Nou breekt echt mijn klomp, wie heeft dit bedacht?
Hetzelfde gebeurd met ''kl-ootzak'', dat wordt ''niet zo aardig persoon'' daar kan ik nog inkomen, maar ''wormvormig aanhangsel'' doet ie niks mee.
Hoe kunnen we op deze manier ooit over bomenfotografie spreken op dit forum? ;D ;D ;D

Ik begrijp dat men de orde probeert te handhaven, maar op deze manier kunnen Robbert en ik niet goed converceren over zijn creativiteit.

Dus Robbert54 maakt "ding dat aan de boom hangt" kunst  ;D

celerontje

Straks wordt ''Scrat'' nog ''meest mismaakte animatie figuur ter wereld''
Frank????????
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

blue-eyes

Relax, in je eerste post stelde je de vraag, 2 postings later (enkele minuten later) roep je alweer om een Frank.


We werken ook nog overdag ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

celerontje

#4
Hoeft ook niet meteen hoor, wat op internet staat loopt niet weg ;)
Die 2de post was als reactie op WickedGame ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

wil

Hm... ik dacht: "een newbie", maar nee  :P
Dit is toch al oud nieuws? Zoek maar eens met de zoekfunctie!  :devil: Daar zal je zien dat het drieletterwoord voor flamoes ook iets anders wordt geformuleerd :laugh:

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

WickedGame

#6
Quote from: wil on April 16, 2009, 15:58:18
Hm... ik dacht: "een newbie", maar nee  :P
Dit is toch al oud nieuws? Zoek maar eens met de zoekfunctie!  :devil: Daar zal je zien dat het drieletterwoord voor flamoes ook iets anders wordt geformuleerd :laugh:

wil

niet zo aardig persoon "MET" vrouwelijk geslachtsdeel "ZOEKT" ding dat aan een boom hangt  ;D :P

Dirc

Tja,

Moet je in Spanje eens gaan pinnen met je pas van de Rabo-bank.
Hier betekent Rabo 'staart' of ook wel 'wormvormig aanhangsel'.

Een Rabobank zal in spanje dus gezien kunnen worden als een spermabank.

:hehe:

celerontje

Ehhh, dit is geen scheldwoorden-betekenis-topic, daarvoor heb je taalkabaal.nl ;)
Ik ben inderdaad geen newbie, ik ben zelfs bijna bij de befaamde 3000 posts, maar het viel me gewoon op en het is vervelend als je gewoon wilt praten over de ding dat aan een boom hangt van Scrat (gaan we weer)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

WickedGame

Quote from: celerontje on April 16, 2009, 16:21:05
Ehhh, dit is geen scheldwoorden-betekenis-topic, daarvoor heb je taalkabaal.nl ;)
Ik ben inderdaad geen newbie, ik ben zelfs bijna bij de befaamde 3000 posts, maar het viel me gewoon op en het is vervelend als je gewoon wilt praten over de ding dat aan een boom hangt van Scrat (gaan we weer)

Ohw dan heb ik er nog 69 (na deze post) te gaan voor die befaamde 3000... euhm wat gebeurt er dan?

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Dirc

Ah vandaar dat je dit topic geopend hebt.  ;D

celerontje

Niet echt, gewoon om even een stekeligheidje te melden waar ik last van heb, meer niet. ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

blue-eyes

Quote from: celerontje on April 16, 2009, 16:29:22
Niet echt, gewoon om even een stekeligheidje te melden waar ik last van heb, meer niet. ;)
Dan kan je het toch gewoon in afterhours / klaagtopic plaatsen.

Hoeft er ook niemand te reageren ;D


;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

J.A.F._Doorhof

We hebben inderdaad bepaalde woorden wat omgezet :D
In het verleden waren er wat leden die elkaar regelmatig E ikel noemde en vandaar dat we dat veranderd hebben als een soort van inside joke.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Dirc

#15
Quote from: J.A.F._Doorhof on April 16, 2009, 16:51:19
We hebben inderdaad bepaalde woorden wat omgezet :D
In het verleden waren er wat leden die elkaar regelmatig E ikel noemde en vandaar dat we dat veranderd hebben als een soort van inside joke.

Te mooi ;D

Zijn er nog meer?

Leuke zin:
-In de herfst vallen alle dingen die aan een boom hangen van de bomen

wil

Quote from: Jack van Dijk on April 16, 2009, 16:53:33
...Bedankt voor het attenderen op dat andere 3 letterige woord wat niet werd afgevangen. Dat heb ik toegevoegd...
Ik voel me tekort gedaan!

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

blue-eyes

#17
Quote from: wil on April 16, 2009, 16:57:16
Ik voel me tekort gedaan!

wil

Jij je zin.  "Wil" wordt nu vervangen door "Irritant Persoon uit de Randstad" ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

celerontje

Quote from: Jack van Dijk on April 16, 2009, 16:53:33
Daar hebben we de klaagplek voor. Bedankt voor het attenderen op dat andere 3 letterige woord wat niet werd afgevangen. Dat heb ik toegevoegd. En verder is dit niet het foto forum, dus kan ik er weinig aan doen dat je daar geen goede discussie over kunt voeren  ;)
Jack, WHY SO SERIOUS? ;D
Bovendien klaag ik niet, het is meer een opmerking over het forum, dus volgens mij staat het hier prima. ;)
Er staat trouwens een typfout in het vervangwoord van het mannelijk geslachtsdeel.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

donaldk


donaldk

Gewoon wat creatiever zijn zie ik;-).

wil

Quote from: celerontje on April 16, 2009, 17:59:21
Er staat trouwens een typfout in het vervangwoord van het mannelijk geslachtsdeel.
Quote from: Jack van Dijk on April 16, 2009, 20:05:38
Aangepast
Kan allemaal wel zijn, maar ik acht mijn mannelijk geslachtsdeel waar binnen onze relatie toch nog altijd een hoop lol mee wordt beleefd meer dan een appendix, een toevoegsel, een "iets wat er ook nog is".

humor mensen...  :hehe:

Quote from: Blue-Eyes on April 16, 2009, 17:14:13
Jij je zin.  "Wil" wordt nu vervangen door "Irritant Persoon uit de Randstad" ;D
Bijna goed, maar ik vind "Persoon uit de Randstad met een zachte G" beter  :smile:.

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

celerontje

Quote from: Jack van Dijk on April 16, 2009, 20:05:38
Het gaat wel over het forum, maar je geeft aan dat je alleen maar even een stekeligheidje wilt melden. Dus daarmee is het hier al niet op zijn plaats. Volgens 'Waar-hoort-mijn-topic' wizard zou je dan nog 'Afterhours' of 'Klaagplek' overhouden, gezien de wat negatieve toon van de eerste post zou de wizard het dan in de 'Klaagplek' plaatsen.  >:D
Aangepast
Maar het is een stekeligheid over het forum, ook al is het maar een stekeligheidje
Bovendien gaat het ook over jullie beleid en daar is dit board uitermate geschikt voor, dunkt me ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

blue-eyes

Quote from: wil on April 16, 2009, 20:27:04
Kan allemaal wel zijn, maar ik acht mijn mannelijk geslachtsdeel waar binnen onze relatie toch nog altijd een hoop lol mee wordt beleefd meer dan een appendix, een toevoegsel, een "iets wat er ook nog is".

Dat vinden de meeste mannen van hun eigen, maar wat belangrijker is, vindt je wederhelft dat ook ;D :P
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

wil

Quote from: Blue-Eyes on April 16, 2009, 21:38:52
Dat vinden de meeste mannen van hun eigen, maar wat belangrijker is, vindt je wederhelft dat ook ;D :P
ik zal het vanavond eens vragen  :tongue2:

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60