pioneer homespeakers

Started by jediknight, July 7, 2003, 14:07:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jediknight

Wie kent deze speakers van pioneer? Het gaat om het type s-v310-ql. Je kunt deze vinden op de website van pioneer. Wie heeft er daar ervaring mee? En wat vinden jullie ervan.

Robert

#1
Ik ken de speakers niet en heb ze ook niet beluisterd, maar de fronts lijken mij redelijk alleen de center en de rears hebben een hoog plastic gehalte en kunnen totaal niet meekomen met de fronts. Ik denk dat als je eisen eenmaal omhoog gaan je hier aan gaat storen en waarom zou je het niet gelijk goed aanpakken en beter in één keer je geld goed besteden.

Het beste is om 5 identieke speakers te gebruiken (of die situatie in ieder geval zo goed mogelijk te benaderen).

Wat zijn de afmetingen van de ruimte waar de speakers komen te staan?

Heb je voor de rears geen plaats voor zuilluidsprekers?

En waar ga je de speakers mee aansturen?


MvrGr.
Robert

Martin_M

Deze set ken ik persoonlijk niet maar een vriend van me heeft vorig jaar een hele set pioneer aangeschaft.
Dus Receiver, dvd-speler en een speakerset (2 stand, 1 center en kleine rears).

Over de hele set is hij tevreden maar van de speakers heeft hij spijt. Je hoort wel veel door de hoeveelheid aan hoge tonen maar echt levendig is het niet.
Pioneer is geen goed merk qua speakers is mijn bescheiden mening.

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Robert

Quote from: Martin_M on July  8, 2003, 11:47:04Pioneer is geen goed merk qua speakers is mijn bescheiden mening.


Hier ben ik het mee eens, merken zoals Sony, Philips, Pioneer etc. die ook speakers produceren trekken mij totaal niet. Hun apparatuur is goed, maar voor goede speakers moet je naar mijn mening toch bij de echte fabrikanten van speakers zijn zoals B&W, Infinity, KEF etc.


MvrGr.
Robert

Bartje

Quote from: jediknight on July  7, 2003, 14:07:25
Wie kent deze speakers van pioneer? Het gaat om het type s-v310-ql. Je kunt deze vinden op de website van pioneer. Wie heeft er daar ervaring mee? En wat vinden jullie ervan.

Ik heb ze zelf ook in combinatie met de VSX-511 versterker... en dan moet ik zeggen dat ik geen audiofiel ben, maar voor de prijs die je voor die speakerset betaald, vind ik persoonlijk dat je een fantastisch geluid ervoor terugkrijgt...

jedi knight

Inderdaad ik heb ze gekocht en ze geven  een prachtig geluid. Prijs/kwaliteit heb ik een goede aankoop gedaan. IN ieder geval bedankt voor de reacties.  :)