Densen beat.

Started by Guester, April 1, 2009, 11:25:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Guester

Ik ben van een audiolab 8000se naar een Densen beat b100 gegaan.
Dit is toch een hele stap voorwaarts weer, zeker als de passages drukker worden. Een gitaaraanslag heeft bv. veel meer body gekregen. Maar even wat anders, jammer dat deze beat niet meer nieuw geleverd wordt.

De nieuwe vind ik zoveel minder mooi zonder die knoppen.
Tevens is deze wat beschadigd dus heb ik gemaild met de service van Densen gisteren om 24.00 een mail gestuurd en om 09.00 al reply.

Ik kan hem dus opsturen en dan komen er nieuw knoppen, intern wordt alles nagekeken of vernieuwd en eventueel een nieuwe behuizing. Dat noem ik Service met een grote S. En dit alles aan schappelijke prijzen.
Als je een nieuwe Densen koopt dan krijg je levenslang garantie, dit heb ik nog niet eerder gezien.

Maar al met al blij met de aanschaf.
Sonos - Spotify

garmtz

Gefeliciteerd met je aankoop en veel plezier ermee! Gave versterker inderdaad!

solitaire

Quote from: willem_tdi on April  1, 2009, 11:25:36
Ik kan hem dus opsturen en dan komen er nieuw knoppen, intern wordt alles nagekeken of vernieuwd en eventueel een nieuwe behuizing. Dat noem ik Service met een grote S. En dit alles aan schappelijke prijzen.
Als je een nieuwe Densen koopt dan krijg je levenslang garantie, dit heb ik nog niet eerder gezien.

gefeliciteerd !

en gelukkig heeft Densen na de '90-er jaren op gebied van vertrouwen-in-eigen-product en after-sales-service duidelijk bijgeleerd 8)



Wolf
Hinterm Horizont geht's weiter.

EdoE

Voordat ik uiteindelijk mijn SuperNait kocht heb ik behoorlijk veel beluisterd op zoek naar een emotionele, meeslepende versterker. Voor mij kwam Densen eigenlijk het dichtste bij het "bad ass" olijfgroene Naim.

Ik ben zeer tevreden over de SuperNait, maar ben stiekem toch een klein beetje jaloers op je Beat B100. Gefeliciteerd!

Alco

#4
Inderdaad, mooie versterker, zo'n Densen BEAT B100  8)

Mooi strak en sober, met alleen 2 knoppen voor volume en bronkeuze.
(al hadden die van mij ietsie minder groot/diep mogen zijn)

Rega IO, Bluesound Node N130, Dali Oberon 1's op Solidsteel SS-6 stands. (kabels: Chord Clearway rca + De Groef Audio)

balboa

Je kunt bij Densen ook chroomkleurige knoppen bestellen. Ik heb de DM-10 en heb dat laatst gedaan. Kostte me €54,-. Als je hem toch opstuurt dan zouden ze het meteen kunnen doen.....als je dat wilt natuurlijk ;D
- 2 x Emotiva XPA-1 - Emotiva XSP-1 vv - Emotiva XDA-2 DAC / voorversterker - Aurum Cantus Volla - LAT SS-1000 MK II - Sennheiser 650 -

Guester

Thnx to all !

@Balboa er komen nieuwe goudkleurige knoppen. Dit wordt gelijk met de service gedaan.

Sonos - Spotify

s.t.

AL jaren liefhebber van de Densen sound. Heerlijk open powerfull snel en ritmisch. Gefeliciteerd met de aankoop!

Tip, luister eens naar Usher speaker op Densen heerlijk fris geluid,

balboa

Quote from: willem_tdi on April  2, 2009, 15:08:13
Thnx to all !

@Balboa er komen nieuwe goudkleurige knoppen. Dit wordt gelijk met de service gedaan.

En versterker al weer terug? Veel aangepast of gerepareerd?
- 2 x Emotiva XPA-1 - Emotiva XSP-1 vv - Emotiva XDA-2 DAC / voorversterker - Aurum Cantus Volla - LAT SS-1000 MK II - Sennheiser 650 -

Guester

Versterker is weg, ik kreeg een goede aanbieding voor een nieuwe Densen B110.

Zie mijn showcase.

Sonos - Spotify

advr

Quote from: willem_tdi on May 28, 2009, 11:04:00
Versterker is weg, ik kreeg een goede aanbieding voor een nieuwe Densen B110.

Zie mijn showcase.



linkje?
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

S@m


advr

#12
Quote from: S@m on May 28, 2009, 19:00:59
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=79236.0

Fantastisch zo'n 'zoek'optie... ;)

soms dient het gemak de mens :D :D

dank voor de "zoek" functie. :baaa:

(kom ik er ook achter dat ik dat topic allang wist... :withstupid: )
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Guester

Sonos - Spotify

zzr600

Zeker mooi de Densen B-100 maar ook de andere componenten van Densen mogen er zijn......o.a. B-200, B-300, B-400 en B-800 met Gizmo...... :clapping: :headbanging: :pompom: