meerdere Ipods op 1 PC

Started by blackball147, March 31, 2009, 14:00:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

blackball147

hallo,


ik werk met grote tevredenheid met een Ipod classic 80 Gig ism Itunes.

nu zou ik eventueel nog een kleinere Ipod willen bijkopen, maar hoe zit het dan juist ivm syncen in Itunes?
ik heb een bib van meer dan 60 gig die integraal op mijn Ipod staat, maar gaat dit dan geen problemen geven wanneer er een andere Ipod ( kleiner ) wordt aangesloten? is het normaal niet zo dat, wanneer je je Ipod op een andere pc aansluit met een andere bibliotheek/afspeellijsten, je info op je ipod dan zou kunnen worden gewist?

kun je een aparte Bib aanmaken voor de nieuwe Ipod aanmaken waarmee dan wordt gesynct zonder te raken aan de andere bib? wordt de Ipod dan ook herkend als je deze een aparte naam geeft zodat Itunes weet welke Ipod je aansluit?

Hanky Panky

Je geeft de tweede ipod een andere naam en dan kies je ergens in iTunes dat hij niet automatisch moet synchen.

Dat staat me bij van de 2 keer dat ik dat #!@%$#%$ apple programma heb gebruikt  ;)
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000


blackball147

Quote from: garmtz on April  1, 2009, 12:32:53
http://support.apple.com/kb/HT1495

als ik dat zo lees, is het blijkbaar niet voldoende met de 2de ipod een andere naam te geven dan de originele.

zal alles nog eens goed doorspitten en we komen er wel uit.

iedereen alvast bedankt!

yorkie13

ik gebruik op mijn laptop via Itunes een iphone en een ipod (5jr oud) en een ipod classic
en dat gaat prima, gewoon verschillende accounts aangemaakt, dus de speler apart aangemeld
bij itunes

Mrwhoopie

Je kan ook gewoon een afspeellijst maken en de ipod enkel laten syncen met die afspeellijst.heb hier denk ik 5 iPods die gesynced worden.