Bluray laat wel trailers zien maar start de hoofdfilm niet op...

Started by Erik van Voorst (in memoriam), March 28, 2009, 10:03:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Freud

En ook Max Payne doet het. Gelukkig. Wel jammer dat het 4 minuten duurt voordat ik in  het menu kom, maar so be it.

Erik van Voorst (in memoriam)

#26
hoi

ja bij mij duurt het inlezen ook "creepy" lang.... :-\

nu ik er verder over nadenk het geluid uit de center bij Jason Bourne deel 3 was zwaar vervormd een soort hoogweergave geluid alsof je de radiozender er naast hebt afgestemd...gisteren bij een klein stukje Quantum..weer perfect geluid....

en ik was al bang dat ik te hard had gedraaid met mijn Aitos OTL op het hoog...uhh...bedoel center ;D.... ik hou nl. van "stevig" kijkplezier  :devil: :-X

kan geluid ook een firmware issue zijn ??....ik leg die link niet zo snel omdat de rest van mijn kanalen perfect weer gaven bij dezelfde Boun deel 3 film......de andere 2 Bourn blurays echter perfecte totaal geluidsweergave waarvan ik deel 2 zelfs van referentie-niveau vond...WOW... :o
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

Freud

Er zit zo veel in software, dus het zou mij niets verbazen als geluid ook in de software zit.