ervaringen terug sturen DVD naar play.com

Started by riwi, July 5, 2003, 21:26:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

riwi

Hoi,
Ik heb net een diep bekraste DVD van playusa.com binnengekregen, Star wars episode 1 : the phantome menace. Ik had de R2 al maar wilde graag de R1 hebben. Jammer genoeg skipt ie dus. :'(

Kun je die zo terug sturen naar play? Heeft iemand ervaring met hoe dat in z'n werk gaat en hoe lang dat duurt?

Alvast bedankt,
Richard

MrPink

Ik heb ze een mailtje gestuurd omdat ik een speciale vraag had, maar op de site staat dat je hem gewoon kunt terugsturen met een briefje erbij (op de site staat wat je erop moet zetten). Ging allemaal vrij vlot. Dit was bij Play.com (uk).

Groetjes,
Oscar

riwi

Ik zag  het staan op hun website.
Er stond erchter ook iets over 'authorisation' wat me niet helemaal duidelijk was, dus ik heb er een mailtje naartoe gestuurd met de vraag hoe te handelen.

Anders stuur ik hem morgen of zo gewoon richting Engeland.

Richard

MrPink

"My goods are faulty or have been damaged in transit
Please return the item to the address below via recorded delivery including the invoice and a small note explaining the reason of return. FAULTY GOODS HAVE TO BE RETURNED WITHIN 28 DAYS. As soon as we receive the item and it has been tested we will either refund your card or send a replacement disc. We apologise for the inconvenience, if you have any problems please do not hesitate to contact us."

Je kunt ze ook nog even bellen. :)

Groetjes,
Oscar

riwi

Bedankt,
Ze hebben me al terug gemaild ook.
Ik heb hem vandaag op het postkantoor afgegeven dus even afwachten dan maar.

Richard

MrPink

Zal wel lukken, denk ik. :)

Groetjes,
Oscar

Tuur

Ik heb altijd erg goede ervaringen gehad tot nu toe met Play, dus volgens mij zal het terugsturen en vervangen van een dvd wel goed komen  ;)

Vr.gr.

Arthur
Epson TW100H, Onkyo TX-DS595, Marantz DV4300