Vastloper

Started by Rob_Dingen, July 5, 2003, 09:14:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rob_Dingen

Hallo

Ik had een message in mijn box en nadat ik hem gelezen en beantwoord had wou ik hem deleten.
Nu vergat ik hem aan te vinken en drukte ik op de onderste blauwe delete knop ik kreeg nog het schermpje of ik het wel zeker wist maar daarna zat alles muurvast.
Harde reset en daar gaan we weer.
Denk vermeld het hier even mischien is het al bekend.

Rob

J.A.F._Doorhof

Net even gechecked, werkt hier wel gewoon.
Probeer het aub nog eens.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Erik

Ik heb het nou al een tijd niet meer gehad, maar vroeger gebeurde het me regelmatig dat ik diverse pagina afging op andere sites, geen probleem. Maar zodra ik hier een pagina opende, mijn computer spontaan resette.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Sullivan

#3
Rob,

De schuldige voor dit is altijd je software/hardware lokaal. Ook al zou er iets fout gaan in Frank's cgi afhandeling, dan nog hoort jouw browser deze fout goed af te handelen.

Laat me raden...Microsoft!?!?  ;D

mvg,
Frank

Johan Van Gompel

Quote from: Sullivan (voorheen Rooz) on July  5, 2003, 10:23:01
Laat me raden...Microsoft!?!?  ;D

Laat me raden...Linux-gebruiker!?!? ;D

Ik gebruik nu ook al meer dan 6 jaar Linux, kreeg gisteren nog een "dat ziet er veel beter uit dan Windows XP" opmerking over mijn KDE-desktop en heb nooit last van crashes maar aan opmerkingen als deze heeft iemand met een Windows/Internet Explorer-probleem niet veel. Je had Rob bv. kunnen aanraden om even naar http://windowsupdate.com te surfen en de meest recente Windows/Internet Explorer service packs, security updates, enz. te installeren.
Johan Van Gompel
Video: HTPC | Barco Graphics 1200 | Draper M1300 16:9 scherm
Audio: Jungson AV-1000C | Canton LE109 fronts | Canton LE102 rears | 2 x Focal 15K8711 subwoofer

Sullivan

Quote from: Johan Van Gompel on July  5, 2003, 12:30:56
Quote from: Sullivan (voorheen Rooz) on July  5, 2003, 10:23:01
Laat me raden...Microsoft!?!? ;D

Laat me raden...Linux-gebruiker!?!? ;D

Ik gebruik nu ook al meer dan 6 jaar Linux, kreeg gisteren nog een "dat ziet er veel beter uit dan Windows XP" opmerking over mijn KDE-desktop en heb nooit last van crashes maar aan opmerkingen als deze heeft iemand met een Windows/Internet Explorer-probleem niet veel. Je had Rob bv. kunnen aanraden om even naar http://windowsupdate.com te surfen en de meest recente Windows/Internet Explorer service packs, security updates, enz. te installeren.

Johan,

Niet eens een thuislinuxgebruiker, maar wel ervaring (mircosoft en unix) genoeg om te weten dat Microsoft onstabiel is.
Het was mijn bedoeling meer op aan te geven dat het probleem niet bij Frank ligt, maar bij Rob zelf. En of de windosupdate daar verander in brengt kan ik echt niet zeggen, dus raad ik dat ook niet aan. Misschien ligt het wel aan zijn Opera (als ie die heeft) browser???
Ik hoor vaak mensen zeggen dat 'blue screen of dead' het gevolg is van een fout in een programma (what ever) is die hij/zij net heeft geinstalleerd. Maar hoe verrot (lees verkeerd gebruik van memory) een programma ook is geschreven, windows zou daar nooit op vast mogen lopen.

mvg,
Frank

VlisChris

Die updates van microsoft helpen in principe voor geen meter tegen het crashen van XP (of welk microsoft progje dan ook). Ook hier blijft de zaak met regelmaat vastlopen ondanks de vele beloften dat het veel beter werkt.
Dus die updates kosten je alleen maar mb's, en niets meer is mijn ervaring :(
Groeten,

Christiaan
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Erik

nouja ze halen in ieder geval weer eens nieuw ontdekte veiligheidsgaten weg. Die ervoor zorgen dat iedereen op je computer kan rommelen.
Ik heb er ondertussen alweer 51 gepatchd :-)

dus het heeft wel eniog nut :)
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Johan Van Gompel

Quote from: christiaan sauer on July  6, 2003, 13:23:15
Die updates van microsoft helpen in principe voor geen meter tegen het crashen van XP (of welk microsoft progje dan ook). Ook hier blijft de zaak met regelmaat vastlopen ondanks de vele beloften dat het veel beter werkt.
Dus die updates kosten je alleen maar mb's, en niets meer is mijn ervaring :(

Hi,

De eerste release van Windows XP heb ik meermaals moeten herinstalleren op mijn laptop; na SP1 was dit probleem de wereld uit. Customizen voor optimale prestaties, elke week een bezoekje brengen aan windowsupdate.com, ervoor zorgen dat je virusscanner zich dagelijks meermaals automagisch update en enkel de software installeren die je absoluut nodig hebt en de zaak blijft gewoon dik in orde. Ik verkies weliswaar mijn wat meer intuitieve Linux desktop maar een goede Windows XP installatie is net zo stabiel als een goede Linux installatie.
Johan Van Gompel
Video: HTPC | Barco Graphics 1200 | Draper M1300 16:9 scherm
Audio: Jungson AV-1000C | Canton LE109 fronts | Canton LE102 rears | 2 x Focal 15K8711 subwoofer