JVC DLA-RS20/HD750 vs JVC DLA-RS10/HD350

Started by kermit, March 15, 2009, 09:14:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kermit


LexiconLogan

Mooi vergelijk! Was laatst ergens waar een 750 hing maar wat zijn die dingen stil geworden! Prachtig plaatje ook
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

Kjelt

Hi Kermit,
ik dacht bij het lezen van het topic dat jij een recensie had geschreven aangezien je in korte tijd beide projectoren in bezit hebt gehad.
Kun je zelf alle conclusies in het artikel delen of heb jij op enkele punten andere bevindingen?

THX-UltraII

kijkend naar de screenshots ben ik blij dat er bij mij een HD750 komt te hangen vanaf zaterdag as.  ;)

kermit

#4
Quote from: THX-ultraII on October 26, 2009, 15:32:30
kijkend naar de screenshots ben ik blij dat er bij mij een HD750 komt te hangen vanaf zaterdag as.  ;)

Als het je om de kleuren (cms) en lightoutput gaat zul je zeer zeker het verschil merken tussen de HD750 de HD100. Maar als je voor blacklevel gaat zul je er weinig van merken . O0

THX-UltraII

Quote from: kermit on October 26, 2009, 17:21:26
Als het je om de kleuren (cms) en lightoutput gaat zul je zeer zeker het verschil merken tussen de HD750 de HD100. Maar als je voor blacklevel gaat zul je er weinig van merken . O0

lees op AVS van verschillende users dat het blacklevel van de HD750 tov. de HD100 toch echt wel weer een stap vooruit is.

kermit

Quote from: THX-ultraII on October 26, 2009, 20:21:01
lees op AVS van verschillende users dat het blacklevel van de HD750 tov. de HD100 toch echt wel weer een stap vooruit is.
Ik heb ze beide 3dagen naast elkaar gehad. Ik denk dat je hetzelf moet zien.

J.A.F._Doorhof

Ik heb ze beide een jaar in mijn bezit gehad.
Zwart NIVEAU van de HD750 is iets beter dan van de HD100 als de iris dicht staat.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

kermit

#8
Quote from: J.A.F._Doorhof on October 26, 2009, 22:10:08
Ik heb ze beide een jaar in mijn bezit gehad.
Zwart NIVEAU van de HD750 is iets beter dan van de HD100 als de iris dicht staat.


Idd, Ik hoop dat het geen teleurstelling wordt voor THX Ultra. Geloof niet alles wat je leest op het avs.  ;)
Daar maken ze van een mug een olifant. :pompom:

THX-UltraII

#9
Quote from: kermit on October 27, 2009, 16:10:25
Idd, Ik hoop dat het geen teleurstelling wordt voor THX Ultra. Geloof niet alles wat je leest op het avs.  ;)

wordt zeker geen tegenvaller. De belangrijkste reden voor de upgrade is dat de HD750 weer een klap stiller is dan de HD100 waar ik me toch wel aan irriteerde. Als de HD100 net zo stil geweest zou zijn als de HD750 had hij waarschijnlijk blijven hangen. Alle extra s die ik nu dus erbij krijg (beter zwart, CMS, aut.lensshift, hoger contrast) is allemaal extra voor mij :)

kermit

Quote from: THX-ultraII on October 27, 2009, 16:13:48
wordt zeker geen tegenvaller. De belangrijkste reden voor de upgrade is dat de HD750 weer een klap stiller is dan de HD100 waar ik me toch wel aan irriteerde. Als de HD100 net zo stil geweest zou zijn als de HD750 had hij waarschijnlijk blijven hangen. Alle extra s die ik nu dus erbij krijg (beter zwart, CMS, aut.lensshift, hoger contrast) is allemaal extra voor mij :)


Het is idd een stuk stiller. :)

J.A.F._Doorhof

Moet je hem wel laten calibreren natuurlijk, anders heb je geen moer aan CMS :D
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"