Beatbrother's HT

Started by beatbrother, March 13, 2009, 17:03:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

vieze freddie

ge kunt ni genoeg wachtbuizen hebben imho (last hebt ge er niet van) en plat idd
Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

KnopkesHT

JVC DLA-X500BE | WS Spalluto 120" Multiformat Screen | Oppo BDP-103EU | Klipsch reference speakers en B&W ASW610 sub| Onkyo TX-NR1030|

beatbrother

Onze schrijnwerker heeft even op zich laten wachten, maar eindelijk komt er weer wat schot in de zaak.  ;D
De living gaat normaal gezien deze week afgewerkt worden en dit zou het ongeveer moeten worden :



Nu hebben ze gevraagd hoe groot de afstand moet zijn tussen de leggers van de kast om de tv in te plaatsen.
Misschien dat ik een nieuwe tv ga kopen : 55" en dus heb ik gezegd 80 cm hoogte .
Is dit voldoende of had ik beter wat meer of minder gekozen ?
Films wordt er praktisch toch nooit op die tv gekeken, want dat is enkel om wat nieuws te zien of als de kids even willen kijken.

jvanhambelgium

80cm is krap hoor...
De gemiddeld 55" in 72-74cm hoogte (zonder voet al)

-> Dat gaat redelijk "krap" zitten in een 80cm vak, er echt tussengepropt zeg maar. 100cm geeft je tenminste was ruimte...en zo kan eventuele backlight nog wat visibel zijn.
-> Geen plek voor eventueel soundbarke zoals op je mooi rendertje als je 80cm neemt hoor...

HT Zolder Topic : http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=107044.0
A multichannel audio system is intended to be a social experience,
shared among several listeners. It is not like stereo, an antisocial
experience, if it is to be heard properly. (Floyd E. Toole, Ph. D.)

beatbrother

Update
Ik heb nu 1 meter laten voorzien tussen de 2 leggers voor een toekomstige upgrade naar een nieuwe, grotere tv, maar ik heb wel al een Sonos Play 5 bijgekocht.
Die nieuwe versie klinkt geweldig.
Ik ben in ieder geval heel tevreden met de afwerking van de living ...  8)



beetle99


Marc

#1256
Sjiek  :clapping:
Als de POA in mijn ruimte geinstalleerd is nodig ik je uit.

skank1

Mooi
Knappe haard lol, ik heb nog een voorlegstuk op de vloer, vonden wij mooier.
Ik ga ook legplanken voorzien maar wel anders


Zijn dat ledstrips als indirecte verlichting?
Het middenstuk staat bij ons.. Binnenkort rest vd wand afwerken
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

beatbrother

Quote from: skank1 on January 26, 2016, 19:59:24
Mooi
Knappe haard lol, ik heb nog een voorlegstuk op de vloer, vonden wij mooier.
Ik ga ook legplanken voorzien maar wel anders


Zijn dat ledstrips als indirecte verlichting?
Het middenstuk staat bij ons.. Binnenkort rest vd wand afwerken

Dat zijn idd ledstrips als indirecte verlichting.
Deze zitten achteraan in de legger gemonteerd die dan 5 cm van de achtermuur staat.

We hebben nog getwijfeld aan die ijzeren plaat voor de haard want dat zie je veel, maar hebben besloten om het dan niet te doen omdat dit wss ook warm wordt en ik vertrouw dat niet zo met de kleine kids. :)

Ook een knappe muur dat je hebt. Mooi strak design.  :clapping:

beatbrother

Quote from: Marc on January 26, 2016, 11:58:24
Sjiek  :clapping:
Als de POA in mijn ruimte geinstalleerd is nodig ik je uit.

Graag Marc.
ik ben benieuwd en ik zou graag eens Atmos willen horen. :o)


skank1

Quote from: beatbrother on January 28, 2016, 15:43:45
Dat zijn idd ledstrips als indirecte verlichting.
Deze zitten achteraan in de legger gemonteerd die dan 5 cm van de achtermuur staat.

We hebben nog getwijfeld aan die ijzeren plaat voor de haard want dat zie je veel, maar hebben besloten om het dan niet te doen omdat dit wss ook warm wordt en ik vertrouw dat niet zo met de kleine kids. :)

Ook een knappe muur dat je hebt. Mooi strak design.  :clapping:

Dank je :)
Ik kan je zeggen dat die plaat NIET warm wordt ;) ook niet voor de kids (heb ik zelf ook), dus wie weet als je het nog zou willen veranderen...
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

reza

Hoe is het in dit HT? Is 4K al aanwezig?
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"