Smits Arnhem of Stassen hifi ?

Started by stellaboy, March 10, 2009, 22:15:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

quattronl

Quote from: twani on October 24, 2014, 18:51:40
Hij vindt Stassen niet zo'n goeie winkel begrijp ik? :D
Ik denk het niet nee.
En HT-forum zal ie ook wel niet meer zo lief vinden ;)
Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW

bartjan

Quote from: Raphie on October 24, 2014, 18:45:01
dan quoten we hem toch nog even?

Gelieve mijn quote hier weg te halen omdat ik mijn tekst veranderd heb omdat het mij niet zozeer gaat om die verpakking maar om het NIET KUNNEN BEWIJZEN van schade aan connectoren via foto's. En waarvoor ik achteloos betaald heb!
Zou jij betalen voor een schade die je zelf nooit gezien hebt, waarvan je expliciete foto's vraagt en dan WEKEN later pas enige nietsverklarende , nietsbewijzende foto's ontvangt. Vind je dat niet verdacht?? 

Raphie

Quote from: bartjan on October 24, 2014, 19:03:53
Gelieve mijn quote hier weg te halen omdat ik mijn tekst veranderd heb omdat het mij niet zozeer gaat om die verpakking maar om het NIET KUNNEN BEWIJZEN van schade aan connectoren via foto's. En waarvoor ik achteloos betaald heb!
Zou jij betalen voor een schade die je zelf nooit gezien hebt, waarvan je expliciete foto's vraagt en dan WEKEN later pas enige nietsverklarende , nietsbewijzende foto's ontvangt. Vind je dat niet verdacht??
Nee, bovenstaand verhaal is nogal onsamenhangend en goed voor anderen om te lezen hoe makkelijk een bedrijf in de zeik kan worden gezet.
Even goed nadenken voor je iets op een publiek forum post.
JBL PRX Power!

PuNkEnStEiN

Mijn ervaringen met Stassen zijn zonder meer prima, zowel qua prijs als service en klantvriendelijkheid.
Als ik (op de websites) het assortiment van Smits en Stassen vergelijk, is voor mij de keus heel snel gemaakt. Stassen.
Quad 99CDS ♦ Quad 99FM ♦ Quad 99PRE ♦ Quad 99POW ♦ Quad 21L2 Dual CS420 Synology DS215+ Squeezebox Touch DacMagic ♦ DacMagic Plus ♦ DacMagic XS Shure SRH840

quattronl

#29
@bartjan: zoals ik al zei: Stassen had idd wel (veel) beter kunnen communiceren ja. Ik zou ook niet klakkeloos akkoord gegaan zijn.

Wat probeer(de) je te bereiken met je verhaal? Alleen een ervaring delen of hoop je op een antwoord van ons? Want dat laatste is eigenlijk niet te geven omdat we niet alle feiten kennen.
Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW

VlisChris

Goed, misschien kan iemand me hier even bijpraten.
Er is een nieuw lid die als eerste post een lap tekst met een negatief verhaal over een winkel post.
Daar staat nieuw lid niet meer achter, en haalt het weg, nadat het al gequote is voor Raphie.
Dan vraagt nieuw lid of Raphie dat wil weghalen, wat niet gebeurd, en dan wordt de geplaatste tekst weer teruggezet door het nieuwe lid? Of wat mis ik hier?

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Raphie

#31
Quote from: Christiaan S on October 24, 2014, 19:13:29
Goed, misschien kan iemand me hier even bijpraten.
Er is een nieuw lid die als eerste post een lap tekst met een negatief verhaal over een winkel post.
Daar staat nieuw lid niet meer achter, en haalt het weg, nadat het al gequote is voor Raphie.
Dan vraagt nieuw lid of Raphie dat wil weghalen, wat niet gebeurd, en dan wordt de geplaatste tekst weer teruggezet door het nieuwe lid? Of wat mis ik hier?
Ja zo ongeveer  :D ik wil het best weghalen hoor, maar het is goed als mensen even nadenken voor ze zo'n verhaal maar ff neerplempen en het net zo makkelijk weer verwijderen als de wind niet hun kant uitwaait...

Dus ff bewustwording en dan komen we er wel uit....
JBL PRX Power!

quattronl

Quote from: Christiaan S on October 24, 2014, 19:13:29
Goed, misschien kan iemand me hier even bijpraten.
Er is een nieuw lid die als eerste post een lap tekst met een negatief verhaal over een winkel post.
Daar staat nieuw lid niet meer achter, en haalt het weg, nadat het al gequote is voor Raphie.
Dan vraagt nieuw lid of Raphie dat wil weghalen, wat niet gebeurd, en dan wordt de geplaatste tekst weer teruggezet door het nieuwe lid? Of wat mis ik hier?
Je mist niks, het is alleen wat verwarrend.
TS is nogal not amused over Stassen. Wel begrijpelijk, zou ik ook niet zijn. Het wordt hier alleen wat rommelig neergeplemd.
Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW

bartjan

@quattronl
IK wil hier alleen maar aantonen dat NIEMAND wil betalen voor NIET BEWEZEN SCHADE.
Ik heb wekenlang bij Stassen aangedrongen op enig bewijs van de gerapporteerde schade.
Pas toen ik met mijn advocaat sprak en hen de tekst daarover stuurde, kreeg ik twee dagen geleden de foto's waarover ze al vanaf het begin spraken maar me niet wilde sturen.
Toen begreep ik waarom natuurlijk:
Primo: ik had de schade al lang betaald
Secundo: de foto's bewezen niets : op geen enkele foto staat een kromme connector.
Zou jij dan zulk een schade betalen?
Niemand van die Stassen-adepten hier!!

Raphie

#34
Quote from: bartjan on October 24, 2014, 19:19:43
@quattronl
IK wil hier alleen maar aantonen dat NIEMAND wil betalen voor NIET BEWEZEN SCHADE.
Ik heb wekenlang bij Stassen aangedrongen op enig bewijs van de gerapporteerde schade.
Pas toen ik met mijn advocaat sprak en hen de tekst daarover stuurde, kreeg ik twee dagen geleden de foto's waarover ze al vanaf het begin spraken maar me niet wilde sturen.
Toen begreep ik waarom natuurlijk:
Primo: ik had de schade al lang betaald
Secundo: de foto's bewezen niets : op geen enkele foto staat een kromme connector.
Zou jij dan zulk een schade betalen?
Niemand van die Stassen-adepten hier!!
ff Occams Razor dan: Waarom zou Stassen überhaupt naar jou toe een kromme connector verhaal beginnen als dat niet het geval was?
Alsof ze standaard een slaatje proberen te slaan uit slechte verpakking? het is geen garage van de dealer, die je probeert te tillen bij de APK :D kom op zeg....
JBL PRX Power!

bartjan

#35
Quote from: Raphie on October 24, 2014, 19:17:51
Ja zo ongeveer  :D ik wil het best weghalen hoor, maar het is goed als mensen even nadenken voor ze zo'n verhaal maar ff neerplempen en het net zo makkelijk weer verwijderen als de wind niet hun kant uitwaait...

Dus ff bewustwording en dan komen we er wel uit....
Beste , ik heb de moderator gevraagd om je quote van mijn verkeerd geïnterpreteerde tekst door jou hier weg te halen.
Mss heb ik mij verkeerdelijk uitgedrukt maar die verpakkingsissues zijn voor mij bijkomstig.
Daarom heb ik mijn tekst ook veranderd en daarom vraag ik je mijn onduidelijke tekst te verwijderen.
Dit recht heb ik!
Het gaat vooral om het MOETEN BETALEN van schade die niet bewezen kan worden.
Na de schademelding van Stassen via mail naar mij dat die connectoren stuk zouden zijn vroeg ik in reply om mij daar foto's van te sturen.
Niet alleen voor mezelf maar ook omdat UPS er naar vroeg.
Pas twee dagen geleden ( de zaak is al meer dan een maand lopende) ontving ik de foto's en was geschokt om GEEN enkele schade wat dan ook vast te stellen.
Krom is krom ( of wat denkt u?!) en dat moet zichtbaar zijn. Maar niks dus.
Zou u dan een rekening van Stassen willen ontvangen en vooral: ze nog betalen ook?
IK denk het niet.

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

gast_001

Nu ik vind het ook maar een raar verhaal.

Stassen had ook gewoon kunnen zeggen "sorry beste klant stuk aangekomen bij ons, en nu ? U mag het beslissen ?"
1) transportschade repareren
2) transportschade niet repareren..

Zo moeilijk kan en mag zulke communicatie niet zijn.

Nahpets

Wellicht is het zo ook gegaan. Communicatie lijkt namelijk niet echt de sterkste kant van onze jongste aanwinst.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Raphie

Quote from: darkraver on October 24, 2014, 19:33:51
Nu ik vind het ook maar een raar verhaal.

Stassen had ook gewoon kunnen zeggen "sorry beste klant stuk aangekomen bij ons, en nu ? U mag het beslissen ?"
1) transportschade repareren
2) transportschade niet repareren..

Zo moeilijk kan en mag zulke communicatie niet zijn.
Dat zou je denken. heb echt nog nooit meegemaakt, dat iemand zonder opdracht maar alvast wat herstelt.
JBL PRX Power!

bartjan

Quote from: Raphie on October 24, 2014, 19:21:45
ff Occams Razor dan: Waarom zou Stassen überhaupt naar jou toe een kromme connector verhaal beginnen als dat niet het geval was?
Alsof ze standaard een slaatje proberen te slaan uit slechte verpakking? het is geen garage van de dealer, die je probeert te tillen bij de APK :D kom op zeg....

Omdat ze het al niet leuk vonden om UPS-transport (heen en weer) naar België te betalen.
En omdat door toedoen van Stassen hifi ( pas late reactie op mijn melding van een defect apparaat onder garantie) de garantieperiode al enkele dagen overschreden was.
De dag dat ik het defect meldde was 2 dagen voor einde garantie.
Maar Stassen schoot pas in actie dagen later en toen was de garantie al verlopen.
Je kan zelf wel verzinnen  wat het gevolg was voor Stassen. Je lijkt me echt een slimmerd!

gast_001

#41
Nu dat klopt geloof ik juridisch gezien niet
Op het moment dat je ze schriftelijk laat weten dat iets defect is ten tijde van de garantie, volgens mij is die datum bepalend.

Raphie

Quote from: bartjan on October 24, 2014, 19:36:20
Omdat ze het al niet leuk vonden om UPS-transport (heen en weer) naar België te betalen.
En omdat door toedoen van Stassen hifi ( pas late reactie op mijn melding van een defect apparaat onder garantie) de garantieperiode al enkele dagen overschreden was.
De dag dat ik het defect meldde was 2 dagen voor einde garantie.
Maar Stassen schoot pas in actie dagen later en toen was de garantie al verlopen.
Je kan zelf wel verzinnen  wat het gevolg was voor Stassen. Je lijkt me echt een slimmerd!
ok, dus de feiten

- je hebt een defect
- het apparaat wordt BUITEN de garantie heen en weer verzonden OP KOSTEN van Stassen
- Je verpakt zelf het apparaat slecht, maar neemt geen aansprakelijkheid voor transportschade
- je geeft akkoord na prijsopgaaf en hoopt het via coulance wel weer er af te lullen
- aflullen lukt niet en nu ben je boos :D

Ja ik snap het helemaal :D
JBL PRX Power!

gast_001

Hoe en wat, allemaal moeilijk te zeggen. Moet echter zeggen dat Stassen een firma is welke behoorlijk vaak negatief in de aandacht komt.
Duitse forums idem dito, helaas.

Ik probeer zulke ellende altijd beter van te voren te voorkomen  :pompom:

bartjan

Quote from: Nahpets on October 24, 2014, 19:34:59
Wellicht is het zo ook gegaan. Communicatie lijkt namelijk niet echt de sterkste kant van onze jongste aanwinst.

Wil je dat ik je alle datums stuur van onbeantwoorde mails naar Stassen naar aanleiding van de transportschade?
+ Van al mijn onbeantwoorde verzoeken om mij bewijzen te sturen niet alleen voor mij maar ook omdat UPS dat vroeg om me schadeloos te stellen.
Stassen heeft pas IETS ondernomen toen mijn advocaat er tussen kwam.
Maar jou overkomt dat niet want jij bent communicatief natuurlijk.

Raphie

#45
Quote from: darkraver on October 24, 2014, 19:38:08
Nu dat klopt geloof ik juridisch gezien niet
Op het moment dat je ze schriftelijk laat weten dat iets defect is ten tijde van de garantie, volgens mij is die datum bepalend.
die communicatie zal er ook wel niet geweest zijn
ja in het eerste gesprek aangeven dat hij er 3mnd er voor "ook al eens met een collega, naam even kwijt, over gesproken had"  o.i.d. vaags :D
Ik heb JAREN in Retail gewerkt zat van dit soort types aan m'n balie gehad :D
JBL PRX Power!

Raphie

#46
hoe bedoel je trouwens advocaat? zelfs rechtsbijstand doet niks voor een factuur, van, wat zal het zijn? €150? misschien nog geeneens?
het verhaal doen bij je advocaat is al duurder  :D
JBL PRX Power!

gast_001

#47
QuoteIk heb JAREN in Retail gewerkt zat van dit soort types aan m'n balie gehad :D

Nu oordeel je dus over een persoon welke je niet kent. Je gaat er dus vanuit dat meneer een soortgelijke instelling heeft als de mensen die je aan de balie had.

Raphie

Quote from: darkraver on October 24, 2014, 19:47:02
Nu oordeel je dus over een persoon welke je niet kent. Je gaat er dus vanuit dat meneer een soortgelijke instelling had als de mensen die je aan de balie had.
Nee, da's waar, ik ken meneer niet, maar het verhaal klopt gewoon niet.
JBL PRX Power!

gast_001

#49
Meneer heeft nu zijn gal kunnen spugen.
De een vind het wellicht absurd en de ander zal zeggen "komt me bekend voor".

Hoe dan ook "geen reclame voor Stassen, wederom".
Mijn ma die zelf uit Venlo komt vertelde 30 jaar geleden al sterke verhalen over Stassen, helaas.