Grote DVD kast

Started by T2, March 10, 2009, 14:37:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ronin79

#25
Zelf heb ik thuis van die stalen archiefkasten (3 stuks, waarvan 1 voor film), die ze normaal ook bij bedrijven gebruiken.
Kleur Zwart, ziet er strak en modern uit, en ze kunnen op slot. De hoogte is denk ik 1.90 a 2.0 meter, en zeker 92 cm Breed.
De kast heeft 4 stalen planken, die je zelf in kunt delen. In 1 kast passen ongeveer 1000 Films (dus zeker 2 rijen achter elkaar), de mijne is dan ook helemaal vol.
Als je alleen maar Bluray hebt, passen er meer in. Ik ben erg tevreden met deze kasten. Een 4e kast zal er bij gaan komen, want we komen ruimte te
kort om spulletjes in op te bergen, aangezien we ook een kleine hebben die veel speelgoed heeft. Daarbij wat ik al aangaf; de kasten
kunnen op slot, wel handig voor als je kind of kinderen, van die grijpgrage pootjes hebben  ;)



Kosten; ongeveer € 160 - € 190 per stuk.

Zorg er wel voor dat de winkel, mocht er iemand zoiets bij een kantoorwinkel bestellen (kan gewoon als particulier);
dat ze de kasten komen brengen, tot in de woning, ze zijn namelijk niet licht (woon zelf 3 hoog zonder lift   ;D)

chris2014

Quote from: Speedy on March 11, 2009, 13:12:33
Hangt natuurlijk van het materiaal af. Ik heb erg mooi, maar duur, massief onbehandeld eikenhout laten gebruiken. Ik was toen (anderhalf jaar geleden) bijna 1000 euro kwijt inclusief transport naar mijn toenmalige woonplaats Den Haag.

Hij is erg mooi, erg zwaar maar zijn geld zeker waard :thumbs-up:

Ze gebruiken zelf standaard geen eikenhout. Dat is uiteraard een hele slag minder duur.

Als ik eraan denk, zal ik vanavond een fotootje proberen te plaatsen.

Speedy, dat is een zeer mooie cd / dvd kast !!

Kunt u mij vertellen de maatregelen (breedte - hoogte - diepte) van uw kast?

Bedankt !