Wie kent de Unison Research Unico DM eindversterker?

Started by johnhifi, March 10, 2009, 07:29:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

johnhifi

Wie kan mij helpen aan wat info over, of de handleiding en de specs van, de Unison Research Unico DM eindversterker? Ik heb uitgebreid gezocht op internet maar ik vind niet wat ik nodig heb. Veel info is alleen in het Italiaans en dat ben ik helaas niet machtig...
Draaitafels, cd spelers, dvd spelers, een laserdisc speler, een streamer, veel te veel versterkers en speakers, ditjes en datjes.... 3500 cd's, een paar honderd lp's en dvd's... Nu nog een plan bedenken om het allemaal logisch neer te zetten (of een groter huis kopen).

Huub-13

Denon DBP4010UD | Hifi Rose 250A | Lyngdorf TDAI-3400 | Magnepan 3.7i | Stax SR-009 + 006t buizenversterker

tiptop

Unison research is wel betrouwbaar en de geintergreerde modellen zijn wel mooi. De eindversterker zou niet een uitschieter zijn maar wel gewoon netjes voor hun prijs, volgens een dealer waar ik vaak kom en dealer is van unison. Van de andere spullen heb ik zelf ervaring en die zijn wel OK. :)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

johnhifi

Quote from: Huub-13 on March 10, 2009, 18:59:06
Engels is geen probleem?

Zie:  http://www.unisonresearch.com/unico/unicoDM.asp

Die had ik inderdaad gezien, en dat belooft best veel goeds. Maar ik zoek eigenlijk de handleiding of iets dergelijks. :)
Draaitafels, cd spelers, dvd spelers, een laserdisc speler, een streamer, veel te veel versterkers en speakers, ditjes en datjes.... 3500 cd's, een paar honderd lp's en dvd's... Nu nog een plan bedenken om het allemaal logisch neer te zetten (of een groter huis kopen).


johnhifi

Hij staat inmiddels hier. :) Aangestuurd door een Restek Mini Pre. Ik had er eerst een Electrocompaniet voorversterker op aangesloten maar dat zorgde voor een behoorlijk overdreven bas, op de een of andere manier. Die Restek tempert dat een beetje. Bijkomend voordeel is dat de Restek reageert op de (systeem) afstandbediening van mijn cd speler. :)
Draaitafels, cd spelers, dvd spelers, een laserdisc speler, een streamer, veel te veel versterkers en speakers, ditjes en datjes.... 3500 cd's, een paar honderd lp's en dvd's... Nu nog een plan bedenken om het allemaal logisch neer te zetten (of een groter huis kopen).