Susano Home Theater

Started by CoSo, March 8, 2009, 14:03:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

CoSo

#825
Quote from: Starred on December 26, 2011, 15:35:19
Maar hoe heb je ze dan op die steunen gemonteerd?
Je schuift ze in de steunen vandaar de 25mm dikte.


http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=85806.msg1991197#msg1991197

Starred

Die steunen had ik inderdaad gezien, maar het is mij nog steeds niet helder hoe de plank nu precies bevestigd is  :hehe:

CoSo

Quote from: Starred on December 26, 2011, 20:48:32
Die steunen had ik inderdaad gezien, maar het is mij nog steeds niet helder hoe de plank nu precies bevestigd is  :hehe:
als je de kop eraf zaagt schuif je hem tussen beide gleuven.

Starred

Quote from: CoSo on December 26, 2011, 21:02:56
als je de kop eraf zaagt schuif je hem tussen beide gleuven.

En de gleuven zijn in de planken gefreesd?

CoSo

Quote from: Starred on December 26, 2011, 22:17:02
En de gleuven zijn in de planken gefreesd?
De plank schuif je in de gleuven van de Ikea steunen


CoSo

Nu ik mijn Acad tekeningen weer zie moet ik er toch maar weer eens over denken om de speakers te gaan laten spuiten of voor de XQ40 etc te gaan.

CoSo

#831
iPad 2 32GB aangeschaft.



Nu maar eens na iRule kijken.

Op de iPhone werkt het samen met de DUNE.
ip via de KURO is me nog niet gelukt, zal wel niet de goede codes hebben.
Zal ook nog even kijken of ip op de receiver werkt en anders maar RS232 op TV en receiver.

Jean Sibelius

Quote from: CoSo on January 13, 2012, 20:05:31
iPad 2 32GB aangeschaft.
Wauw, mooi ding! Geloof dat Angelie die ook wel een zou willen ;D
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

CoSo

Quote from: Jean Sibelius on January 13, 2012, 20:27:14
Wauw, mooi ding! Geloof dat Angelie die ook wel een zou willen ;D
wou eigenlijk wachten op de 3 maar dat zeg ik al vanaf de iPhone 4S.

skyfox

Mooi, die iPad! Mijn vader heeft sinds een week de witte variant. Geweldig gebruiksvriendelijk en genoeg opties om alles toch een beetje te customizen naar eigen inzicht. Enjoy!
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Martijnst1990

#835
Type dit nu ook op de iPad, inderdaad erg mooi en werkt heerlijk :)

Toevallig al een foto gemaakt van je rekjes? ;) Oh enne.. heb het al is eerder gezegd, maar prachtige set 8)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

CoSo

Had hem wel gemaakt maar nog niet geplaatst.


HTip

Mooie kast heb je van de rekjes gemaakt. Het lijkt wel of het zo hoort :thumbs-up:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Martijnst1990

Inderdaad, heel netjes zo! Snap wel wat je bedoeld met boxen/sleeves. Ook je Lotr extended staat los zie ik. Bij mij zijn alle boxen wel leeg gehaald en los neergezet, zal morgen ook de sleeves er eens afhalen en misschien ook Lotr, hoewel ik die box wel erg mooi vind zoals hij is ;)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

CoSo

Alleen The Big Lewosky staat nu nog los in de kast ernaast, misschien dat LOTR ook nog wel apart komt.

CoSo

Vandaag een AirPort Extreme en AirPort Express gehaald ivm het slechte bereik van de UPC router.
Met de UPC routeer heb ik op de 1e verdieping bijna geen bereik.

Nu met de Extreme is het bereik eigenlijk al aardig goed en twijfel dus of ik de Express toch inzet om het bereik te vergroten of dat ik hem terug breng.
Bereik beneden, 3 streepjes Wi-Fi
Bereik 1e verdieping, 2 streepjes Wi-Fi
Bereik 2e verdieping, 3 streepjes Wi-Fi



CoSo

Heb een Global Cache GC100-6 aangeschaft om te kunnen bedienen met de iPad dmv iRule.

CoSo

Ik krijg het helaas niet voor elkaar om Pioneer PDP-LX5090 via RS232 of HTTP te bedienen.

Iemand misschien andere opossing dan een oogje te plakken, zat zelf te denken om een blister te plaatsen op de projector zodat je hem niet ziet.
Heb je alleen het probleem dat je hem niet kan bedienen als het projectie scherm omlaag is maar gelukkig is dat zelden nodig.

skyfox

Gaaf gedaan met die rekjes! Het behang erachter maakt dat het echt heel sjiek eruit ziet. En netjes alles op alfabet gezet!  :police: ;)
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

CoSo

Quote from: skyfox on February  5, 2012, 12:25:27
Gaaf gedaan met die rekjes! Het behang erachter maakt dat het echt heel sjiek eruit ziet. En netjes alles op alfabet gezet!  :police: ;)
Het is eigenlijk een raam, plaat MDF ervoor met hetzelfde behang als TV-wand en ertussen hetzelfde rolgordijn (dicht) als de overige ramen.

LordoftheLints

Mooie achterwand en ook mooie setup. Misschien wil ik met een tijdje ook een akoestische achterwand bouwen. Mijne zou niet zwart worden, maar ik blijf het een mooi idee vinden!
Mcintosh C42 & Mcintosh C2300 buizen voortrappen | Mcintosh MC252 & MC275 Buizen & MC206 Multichannel Eindversterkers| Mcintosh MCD-201 Sa-CD speler | Linn Akurate DS Netwerkstreamer | Atlas Hyper 3.5 Luidsprekerkabel | Atlas Hyper RCA Interlink | Linn Silver Balanced Interlink
Dynaudio Contour 3.4 LE Vloerstaand| Dynaudio Contour 1.4LE Monitors| Tannoy Definition DC8 monitors
Eigen topic: Mcintosh Mania!

CoSo

Quote from: LordoftheLints on February  7, 2012, 18:23:30
Mooie achterwand en ook mooie setup. Misschien wil ik met een tijdje ook een akoestische achterwand bouwen. Mijne zou niet zwart worden, maar ik blijf het een mooi idee vinden!
De reden voor een zwarte achterhand is vooral omdat ik projecteer. ;)

CoSo

#847
Laatste tijd een stuk verder gekomen met iRule, trial and error. ;)

Zal me bevindingen hier en in het review nog wel posten.

CoSo

Ben nu nog in het bezit van een gewone licentie en recent een Global Cache GC100-6 aangeschaft welke op korte termijn vervangen wordt door een GC100-12 of nog een GC100-6 erbij.

CoSo

Ik heb voor iRule zender knoppen gemaakt voor UPC Royaal.

Ze staan als shared

UPC HD Zenders


UPC Algemeen & Entertainment Royaal


UPC Documentaire & Kennis Royaal


UPC Sport & Nieuws Royaal


UPC Jeugd & Muziek Royaal


UPC Internationaal Royaal