Susano Home Theater

Started by CoSo, March 8, 2009, 14:03:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

CoSo

Vandaag de Vögel TwistDock voor de PS3 binnengekregen.


larzie

Lijkt zo mijn glasvezelmodem wel :) wel mooi netjes opgeruimd zo met die controllers achterop.
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

CoSo

Quote from: larzie on December 22, 2011, 12:41:11
Lijkt zo mijn glasvezelmodem wel :) wel mooi netjes opgeruimd zo met die controllers achterop.
En altijd opgeladen  ;)

HTip

Quote from: CoSo on December 22, 2011, 12:36:06
Vandaag de Vogels TwistDock voor de PS3 binnengekregen.


Mooi! Ik heb 'm ook. Heb je ook de kabelset en USB-hub erbij gekocht?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

CoSo

Quote from: HTip on December 22, 2011, 13:51:01
Mooi! Ik heb 'm ook. Heb je ook de kabelset en USB-hub erbij gekocht?
Kabelset wel omdat de kabels dan mooier weggewerkt zijn, de USB-hub niet omdat ik geen USB gebruik bij de PS3 en er zitten er 2 standaard op.
Nu alleen nog de HDMI kabel verlengen, PS3 staat op dressoir en ca 5m van de audio af.

Jean Sibelius

Quote from: CoSo on December 22, 2011, 12:36:06
Vandaag de Vögel TwistDock voor de PS3 binnengekregen.


Gaaf ding! Lijkt me idd erg handig, want ik moet ook altijd de controllers zoeken en ze zijn vaak weer leeg :-X
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

HTip

Quote from: CoSo on December 22, 2011, 14:41:19
Kabelset wel omdat de kabels dan mooier weggewerkt zijn, de USB-hub niet omdat ik geen USB gebruik bij de PS3 en er zitten er 2 standaard op.
Nu alleen nog de HDMI kabel verlengen, PS3 staat op dressoir en ca 5m van de audio af.
Ik ga de kabelset ook nog aanschaffen, want al mijn kabels zijn te kort...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

CoSo

Quote from: HTip on December 22, 2011, 21:43:47
Ik ga de kabelset ook nog aanschaffen, want al mijn kabels zijn te kort...
De HDMI kabel is 2,5 meter en de stroomkabel is een verlengkabel van 2,5 meter.

http://www.twistdock.info/nl/


HTip

Quote from: CoSo on December 23, 2011, 00:24:13
De HDMI kabel is 2,5 meter en de stroomkabel is een verlengkabel van 2,5 meter.

http://www.twistdock.info/nl/


Thanks!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

CoSo

Hierbij even een iPhone foto  ;)


Corne H

Wat zijn dat voor blu-ray rekjes ?

CoSo


Corne H

Toch mooi, ik heb dezelfde in RVS (van Rayman) maar kom wat plaats tekort. Ik zie ze zo niet op de Ikea site, heb je deze recent gekocht of zouden ze uit de collectie zijn ?

HTip

Quote from: Corne H on December 23, 2011, 12:32:16
Toch mooi, ik heb dezelfde in RVS (van Rayman) maar kom wat plaats tekort. Ik zie ze zo niet op de Ikea site, heb je deze recent gekocht of zouden ze uit de collectie zijn ?
Ik heb ook die van Raymen. Heb je hem al gevraagd of hij er nog kan bijmaken?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

CoSo

#814
Als ze nog zijn te maken in RVS heb ik ook wel interesse.

Hier die van Ikea, donker grijs of wit: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70115521/

Corne H

Quote from: HTip on December 23, 2011, 12:36:22
Ik heb ook die van Raymen. Heb je hem al gevraagd of hij er nog kan bijmaken?

Nee, nog niet eigenlijk. Ik verwacht eigenlijk dat hij zijn handen vol heeft met zijn nieuwe baan. Hij zal wel meelezen dus we zullen zijn reactie even afwachten ;) .

HTip

Quote from: Corne H on December 23, 2011, 12:57:02
Nee, nog niet eigenlijk. Ik verwacht eigenlijk dat hij zijn handen vol heeft met zijn nieuwe baan. Hij zal wel meelezen dus we zullen zijn reactie even afwachten ;) .
Ik zou hem even een PM sturen. Hij heeft voor mij toen ook nog rekken bijgemaakt, maar dat was tijdens zijn vorige baan. Maar niet geschoten is altijd mis ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

snowbo

Quote from: CoSo on December 22, 2011, 12:36:06
Vandaag de Vögel TwistDock voor de PS3 binnengekregen.


Mmm had je er geen twee kunnen bestellen, moet ding ook nog hebben :-\
Ziet er wel nice uit :pompom:
Panasonic TX-P65VT50 | Sonos Sub| Sonos ARC | 2x Sonos One SL - surround |

blue-eyes

Audiofiel heeft 6 raymen rackjes te koop ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

HTip

Quote from: Blue-Eyes on December 23, 2011, 13:44:20
Audiofiel heeft 6 raymen rackjes te koop ;)
Die zijn erg mooi, maar dat zijn niet degene die hier worden bedoeld. Dat zijn deze...


Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

CoSo

#820
Quote from: snowbo on December 23, 2011, 13:41:28
Mmm had je er geen twee kunnen bestellen, moet ding ook nog hebben :-\
Ziet er wel nice uit :pompom:
Ging er vanuit dat je hem zelf ook had gezien op 1dayfly :-[

Had jij hem niet in je kast staan dan?

Starred

Quote from: CoSo on August  3, 2011, 14:12:19
Diepte 16cm, de wand is 15cm dus heb er 4 cm afgehaald.
Er geen planken bij maar 25mm multiplex op maat laten maken.

Hoe zijn die planken dan precies gemaakt en waar heb je ze laten maken?

CoSo

Quote from: Starred on December 26, 2011, 13:56:53
Hoe zijn die planken dan precies gemaakt en waar heb je ze laten maken?
Planken zijn speciaal, het gewoon 25mm Multiplex en deze heb ik op maat laten zagen.
Dit verkopen ze niet bij de bouwmarkt dus heb ik ze bij de houthandel gehaald.

Starred

Maar hoe heb je ze dan op die steunen gemonteerd?

Raymen

#824

QuoteHTip op December 23, 2011, 12:36
Ik heb ook die van Raymen. Heb je hem al gevraagd of hij er nog kan bijmaken?

Nee, nog niet eigenlijk. Ik verwacht eigenlijk dat hij zijn handen vol heeft met zijn nieuwe baan. Hij zal wel meelezen dus we zullen zijn reactie even afwachten  .


Leuk en dank je dat jullie aan me denken,maar momenteel heb ik geen werkplaats meer,en ben ik ook niet meer werkzaam in het rvs.

Ik vindt het jammer voor jullie,maar ik kan ze niet meer produceren......

Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld