Susano Home Theater

Started by CoSo, March 8, 2009, 14:03:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mikeske

Ik weet niet of je het kan op de pio

Op mijn marantz AV8003 kan je per input kiezen welk signaal je wilt nemen voor beelden welk voor audio.
Ik heb dus beeld gekozen via hdmi en dan geluid via optisch ( nordost glass optical  O0 )
Is de beste manier zo.

Optisch klinkt het toch nog een stuk beter dan via hdmi ( zal ook wel deels aan de kabel liggen )
analoog moet je zelfs niet proberen, is om te huilen ...
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

CoSo

Quote from: mikeske on December 20, 2009, 19:36:39
Ik weet niet of je het kan op de pio

Op mijn marantz AV8003 kan je per input kiezen welk signaal je wilt nemen voor beelden welk voor audio.
Ik heb dus beeld gekozen via hdmi en dan geluid via optisch ( nordost glass optical  O0 )
Is de beste manier zo.

Optisch klinkt het toch nog een stuk beter dan via hdmi ( zal ook wel deels aan de kabel liggen )
analoog moet je zelfs niet proberen, is om te huilen ...
Kan wel kiezen, bij video heb je keuze voor opt en hdmi.
Kan volgens mij alleen niet kiezen dat het beeld via hdmi en het geluid via opt moet.

CoSo

#27
Vandaag is de brom in me plasma gemaakt door de voeding te vervangen, brom is nog wel aanwezig maar niet meer storend.

Gelijk een foto geschoten nu het opgeruimd is.

mikeske

en de apple tv staat er al  ;D
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

CoSo

Quote from: mikeske on December 22, 2009, 14:54:14
en de apple tv staat er al  ;D
idd, ben het nu al weer aan het veranderen.  ;D


Binnenkort ook maar eens de plasma laten kalibreren, zag vandaag dat de teller op 540 uur stond in 3 mnd.

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

CoSo

Quote from: mikeske on December 22, 2009, 14:54:14
en de apple tv staat er al  ;D
En nu niet meer  ;D



Heb onder de kast een plint gemaakt waar de stekkerdoos en alle draden achter zitten, nu heb ik in het eerste vak wat ruimte.
In het eerste vak staat nu mijn Time Cabsule en Apple TV, als frontje heb ik een oude speakercover gebruikt zodat ik het nog wel kan bedienen.


Valkyrie

Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

Robbert54

 :withstupid:

maken die xboxen nog steeds zo gigantisch veel herrie??
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

steves

Dat is heel netjes opgelost zo met die plint,denk dat ik dat ook maar eens ga doen!

CoSo

Quote from: The Vampire on December 22, 2009, 22:50:39
:withstupid:

maken die xboxen nog steeds zo gigantisch veel herrie??
Het valt bij mij wel mee, heb hem ook pas een maand.
Speel wel vanaf de harde schijf, vanaf disc valt het ook nog wel mee.

Valkyrie

Quote from: The Vampire on December 22, 2009, 22:50:39
maken die xboxen nog steeds zo gigantisch veel herrie??

Die van mij kan echt een stofzuiger zijn :-X (heb wel 1 van de eersten, ik weet niet of dat uitmaakt)
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

Robbert54

Quote from: Valkyrie on December 23, 2009, 11:24:50
Die van mij kan echt een stofzuiger zijn :-X (heb wel 1 van de eersten, ik weet niet of dat uitmaakt)
ja ik dus ook. zet dat ding puur om het lawaai al niet meer aan. net een straaljager.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

CoSo

Na de diverse upgrades wil ik eigenlijk ook mijn speakers upgraden, heb het gevoel dat ik wat mis.
Het was bij aankoop de bedoeling dat ik de Wharfedale Evo²-30 als front zou nemen, die waren uiteindelijk niet meer leverbaar.

Zit te denken aan de fronts te upgraden naar Wharfedale Evo²-50.

Nieuwe speakers in gloss black hebben eigenlijk de voorkeur maar dat wordt een beetje te, dan wil ik de rest ook weer.
bv:
XTZ 99.38
Pioneer S-81K
B&W CM9
Monitor Audio RX6

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

CoSo


Robbert54

Quote from: CoSo on December 24, 2009, 23:21:23
Dan moet ik ook andere rear en center kopen
dat zijn ze wel waard ;D ;D ;D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Valkyrie

Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

CoSo

Quote from: Valkyrie on December 25, 2009, 10:22:37
hoe kan het ook anders, onze CM-fan ;D
Zou ie ook sponsoren  ;D

Nooff

Gloss black is heel mooi, maar in direct zonlicht echt een regelrechte ramp. Dan zie je meteen dat die speciale doekjes, swiffers e.d. totaal niet helpen. Ik zou er niet aan beginnen als ik jou was. Ik denk overigens ook niet dat de "upgrade" naar B&W echt een upgrade is. De wharfedales zijn al een stuk beter dan de 600 serie van B&W dus de stap die je maakt is wel erg klein.

CoSo

Quote from: Nooff on December 25, 2009, 19:13:01
Gloss black is heel mooi, maar in direct zonlicht echt een regelrechte ramp. Dan zie je meteen dat die speciale doekjes, swiffers e.d. totaal niet helpen. Ik zou er niet aan beginnen als ik jou was. Ik denk overigens ook niet dat de "upgrade" naar B&W echt een upgrade is. De wharfedales zijn al een stuk beter dan de 600 serie van B&W dus de stap die je maakt is wel erg klein.
Daarom dacht ik ook om alleen de fronts te upgraden naar Evo²-30 of Evo²-50, voorkeur voor de Evo²-50.
Voor film zijn de Evo²-20 goed maar voor muziek mis je toch wat, mijn gevoel.

Nooff

Quote from: CoSo on December 25, 2009, 19:46:59
Daarom dacht ik ook om alleen de fronts te upgraden naar Evo²-30 of Evo²-50, voorkeur voor de Evo²-50.
Voor film zijn de Evo²-20 goed maar voor muziek mis je toch wat, mijn gevoel.
Zal je zeker niet verkeerd aan doen. Als je ze nog op de kop kunt tikken, doen!

Robbert54

Quote from: Nooff on December 25, 2009, 19:13:01
Gloss black is heel mooi, maar in direct zonlicht echt een regelrechte ramp. Dan zie je meteen dat die speciale doekjes, swiffers e.d. totaal niet helpen. Ik zou er niet aan beginnen als ik jou was. Ik denk overigens ook niet dat de "upgrade" naar B&W echt een upgrade is. De wharfedales zijn al een stuk beter dan de 600 serie van B&W dus de stap die je maakt is wel erg klein.

daar heb je wel gelijk in. overigens schijnen de CM9's nog wel een stuk beter te zijn dan de CM7's. nog een klein nadeel van de CM's zijn de rvs ringen. die kunnen wel een klein beetje reflecteren met je beeld. maar oh wat zijn ze mooi!! :inlove:

en nee helaas doe ik niet aan sponsoren ;D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

CoSo

Net een PureAV™ Homecinema Power Console PF30 gekocht.






mikeske

Die heb ik ook, de panasonic en de apple tv zijn er op aangesloten
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost