Battlestar Galactica the WHOLE series EPIC.....

Started by J.A.F._Doorhof, July 2, 2003, 16:30:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Persbericht.

QuoteAt Last! A Date For 'The Complete Epic Series'
6/30/2003

Universal Home Video has just added information to their consumer DVD site about the OCTOBER 14th release of Battlestar Galactica: The Complete Epic Series.

All it says so far is that this will be a 6-Disc box set released in the original full frame aspect ratio, and have the following language support: English (2.0 & 5.1 Dolby), French Subtitles, Spanish Subtitles, and Closed Captioned for the hearing impaired. Total running time is 1166 minutes.

This box set's release will be closely watched, so check back for further updates!

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

JG_Smit

 :Dgoed nieuws hou me op de hoogte.

GR Jan..

Scarp


jaco

Op the digital bits stond de aankondiging:

http://www.thedigitalbits.com/#x2west

De pliot episode komt in de theatrical release, en de serie in een box.
Die box is wel aardig, een Cylon masker..

Jaco

9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

JG_Smit

Heel erg cool de release mag wat mij betreft wel komen. :D

gr Jan..

Adamski


Kristof Ector

#6
Frank,

Groepsaankoop ?

By your command,

Emperious Leader,


Kristof

Pioneer PDP 5000 EX
Barco 808g

Denon 3803 / B&W 804 802 / Classe / Parasound

Adamski


J.A.F._Doorhof

Ik moet er sowieso 2 hebben.
Maar goed als hij overal uitkomt kun je hem toch zo bestellen.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

JG_Smit

Quote from: Kristof Ector on July 24, 2003, 20:49:19
Frank,

Groepsaankoop ?

By your command,

Emperious Leader,


Kristof


ik ook .........

JG Smit..

Adamski

kzag hem net bij speelpuntkom
voor 39.95 pond...

jacco

JG_Smit

Ik heb battlestar galactice gepreordered bij dvd box office :) afwachten nu..

Jan...

robbie V

Jacco,

bij toiletdotcom is de normale box 39,95.
De limited edition is 10 pond duurder (net besteld vandaar :-)

groeten

Rob

Adamski

Quote from: robbie V on September  6, 2003, 15:47:28
Jacco,

bij toiletdotcom is de normale box 39,95.
De limited edition is 10 pond duurder (net besteld vandaar :-)

groeten

Rob

tsk tsk...10 pond voor een hoesje????
oke oke hij's wel  8)
maar om daar nou 10 pond extra voor uit te geven???
ik besteed die 10 pond alwel op de indiana J. box... ;D

jacco

robbie V

Ach ja,

Tien pond voor een hoesje vindt ik minder erg dan maanden moeten wachten op de collectors versie van LOTR :-)

Heb pas echt geld weggegooid toen ik de 9 disk Alien box bestelde.

JG_Smit

Yes vandaag een mail gekregen dat mijn serie Battlestar Galactica verscheept is naar Nederland  ben Benieuwd.

GR Jan....

robbie V

Jan,

Heb je de SE of de gewone box besteld?

vrgr Rob

JG_Smit

Hi,Robby  ik heb de complete epic series besteld in die collectors book verpakking (cylon helm) bij .DVDboxoffice.com

gr Jan


JG_Smit

Ai, net op de site van de free record shop gekeken je kan de boxset daar preorderen voor 64.99 Euro (alleen via internet)en wordt released in december hier gaat het natuurlijk om de regio 2 dvd's. Ik weet nu niet of ik moet balen want de set die ik heb besteld is beduidend duurder.HMMMM..


GR Jan

ThinWhiteDuke

Ik zou niet zo erg balen; bij de regio 1 zit namelijk ook een
boek(je), en bij de regio 2 lees ik nergens dat dat er ook bij zit.
Blijft wel de vraag: hoe groot/dik is dat boek?  ???
Mocht het gewoon een foldertje zijn dan is t wel de duurste folder die ik ooit gezien heb  :-\

Maar....ook al zijn de regio 1 & 2 gelijk; dan nóg is regio 1 beter   ;) ;)

...en verder is de regio 1 al verzonden en hebben ik & degenen die em al besteld hebben iets eerder dan de regio 2 mensen *nanananana* ;D ;D ;D ;D ;D

JG_Smit

Gelukkig dan ben ik niet de enige en inderdaad de kwaliteit van regio 1 is beter en ja we hebben hem eerder in huis want ik wacht er al een tijd op dus alleen maar voordelen denk ik..

Gr Jan

ThinWhiteDuke

Hij is de 15e verzonden...verwacht hem iedere dag dus op de deurmat te vinden :D
Wat ik me wél afvraag is het mysterie omtrent de regio 2 UK box; die heeft namelijk 7 discs.
De regio 1 en regio 2 NL "maar" 6!
Misschien hebben die 2 meer afleveringen per disc? ???
Ik heb de specificaties van de USA en UK versies vergeleken, maar geen verschil qua inhoud kunnen vinden......

JG_Smit

Was mij ook op gevallen,ik geloof dat het hier nog om een film van de reeks gaat deel 2 want volgens mij bestaat deze ook kijk ff op dvd boxoffice daar staat hij bij denk ik.Ik heb deze ook gelijk maar besteld ik zie het wel..

GR Jan

ThinWhiteDuke

#23
Die DVD is een re-release van de film die al enige tijd op DVD uit was. Alleen dan in een nieuw jasje en ongetwijfeld met beter beeld/geluid.
Heeft (helaas) niets met het 2e seizoen te maken.....

Die regio 2 UK box komt pas in januari uit. Je zou haast denken dat ze er tóch wat bijzonders mee gaan doen!

In NL en de USA is ie dan allang uit immers....

Verder is weer opvallend dat beide regio 2's "limited" zijn, en de Regio 1 niet.

Maar ja, wat is limited? voor mij alleen als alle exemplaren genummerd zijn. Tegenwoordig plakken ze dat overal op; zelfs bij Men in Black destijds....

Lone Ranger

Quote from: ThinWhiteDuke on October 24, 2003, 19:19:26
Hij is de 15e verzonden...verwacht hem iedere dag dus op de deurmat te vinden :D
Wat ik me wél afvraag is het mysterie omtrent de regio 2 UK box; die heeft namelijk 7 discs.
De regio 1 en regio 2 NL "maar" 6!
Misschien hebben die 2 meer afleveringen per disc? ???
Ik heb de specificaties van de USA en UK versies vergeleken, maar geen verschil qua inhoud kunnen vinden......

Bij de regio 1 zitten 4 DVD-14 disc bij.
Dat is bij de regio 2 dus op die 7de dvd gegooid.