Updaten Software

Started by Bo_Jolais, March 4, 2002, 09:17:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bo_Jolais

Ik heb nogal wat layer-wissel problemen met m'n Philips 711.Deze is regio-vrij aangekocht.
Soms hapering in geluid en beeld , dan weer beeld dat een paar seconden blijft hangen.

Kan men dit verbeteren door een software update van de speler ?

J.A.F._Doorhof

#1
Ze zitten nu bij 7.22
http://perso.wanadoo.fr/lelab/video/rev722.zip

Ik zou het altijd eens proberen, meestal worden dit soort problemen wel aangepakt met updates.

Maar het is natuurlijk eigen risico.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Bo_Jolais

#2
Frank

ben daarnet de update gaan halen.
Weet jij waar je kan zien welke firmware mij speler standaard heeft?

In de Read-Me file van de firmware update staat geen info i.v.m. verbeteringen/aanpassingen.Dus ik wacht nog even af met upgraden.

J.A.F._Doorhof

#3
Ik zou het voor Philips zo niet uit mijn hoofd weten, meestal is het een toestcombinatie.

Zoek even met Google, dan kom je vast wel wat tegen. Post het dan aub even hier.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

#4
Check trouwens even met je leverancier of je niet je regiovrij verliest bij het updaten van de firmware.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Bo_Jolais

#5
Heb nog steeds geen info gevonden i.v.m. firmware update.
Op een pagina van DVDTalk stond wel info , maar dat ging over RCE ( geen probleem voor m'n 711 ), misschien dat anderen er iets aan hebben :

Lijst DVD spelers die RCE draaien , FAQ , titels met RCE...

http://www.dvdtalk.com/rce.html

Mijn leverancier , dat is een probleem : heb die gekocht op het beruchte "Rode Plein" in Antwerpen ( waar trouwens veel Nederlanders komen ), en de boel is daar "opgekuist".

J.A.F._Doorhof

#6
Tja,

Vaslopen etc. is ook niet leuk, ik zou gewoon de update uitvoeren.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"