Zo moet mijn HT set ook maar ff op het forum :D:D

Started by simonW, July 1, 2003, 11:51:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Jongens laten we elkaar aub in elkaars waarde.

Spelvouten  ;D maakt iedereen wel eens, en ja ik weet dat het spelfouten zijn.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

simonW

Quote from: JD aka Point7 on July  2, 2003, 17:51:38
Quote from: simonW on July  1, 2003, 12:42:23
nou om een beetje op tevallen hier moet je minimaal een barco hebben  ;D;D en een zwart gevervde kamer.. maar dat klomt alemaal nog wel.. ik wil een groot zwart doek op hangen en daar voor mn projectie doek. maar ga verder niet verven ofzo...

Ik vind uw setup toch zeker voldoende om trots op te zijn.
Thanx.  ben er ook best wel wijs mee en het is leuk om te blijven ontwikkelen  ik vind het wel leuk om te zien hoe iedereen hier ontwikelt met alles  het testen van beamers luitsprekers eindbakkken. prosesors.

simonW

Quote from: Scarp on July  2, 2003, 17:53:23
Quote from: guest on July  2, 2003, 08:02:14
Leer spellen!!!!!!!! >:(

Kijk op www.dyslexie.ln :)

Ontopic: leuke HT'tje ... of had ik dat al gezegd?  :)
is daar dan een site van   :P ;D :P

Thanx. die van jou is ook niet mis.!! mooie luitspreekers.!

bryan vd B

Hi,

mooie set man!! en zeker om trots op te zijn.
Ben zelf bezig het 1 en ander te upgraden en verbouwen ben dus nog wel even filmloos.
Ga vooral zo door ;)

Bryan
SONOS MAGNA ULTIMO, CHORD 2QUTE, SUDGEN MASTERCLASS PREAMP, ELSDON WONFOR AUDIO M50 PRO POWERAMP, ARTSPEAK CUSTOM BUILD LOUDSPEAKERS.

simonW

Thanx  ben er ook erg trots op ;D
heb je al een idee hoe joun set gaat worden . de componenten. die je gaat gebruiken .?

bryan vd B

hi,

Het meeste heb ik al staan:

versterker: NAD T762
DVD speler: philips 963 SA (vande medevoort upgrade)
Dvd speler: sony 7700 (binnenkort te koop)
Fronts: infinity overture 3
rears  :infinity overture 2
center;infinity overture 1
CRT projector: sony 1272QM
Subwoofer: SVS pcplus 25-31(nog niet maar is onderweg uit amerika)
interlinks : Monster Z serie.

Zoals je ziet ben ik al lekker op dreef maar als je zo op dit forum leest ben ik maar een begineling, maargoed upgraden blijft leuk en is ook een deel van de hobby ;D

Bryan
SONOS MAGNA ULTIMO, CHORD 2QUTE, SUDGEN MASTERCLASS PREAMP, ELSDON WONFOR AUDIO M50 PRO POWERAMP, ARTSPEAK CUSTOM BUILD LOUDSPEAKERS.

simonW

ziet er erg netjes!! uit voor al die beamer is een mooi ding.!!
en  begineling wil ik het  niet noem,men  je hebt al meer dan de gemidelde bezoekker hier..
ik zie me zelf ook trouwens wel als begineling..  ;D

Point7

Quote
Thanx.  ben er ook best wel wijs mee en het is leuk om te blijven ontwikkelen  ik vind het wel leuk om te zien hoe iedereen hier ontwikelt met alles  het testen van beamers luitsprekers eindbakkken. prosesors.
Quote

Interessant zulk forum, maar langs de andere kant kom je zoveel te weten over andere merken, types of configuraties dat je zin krijgt in een upgrade terwijl je eigenlijk best tevreden was van je systeem (omdat je ook niet beter wist).

Als ik hier de thread volg over Rotel en consoorten begint het upgrade virus hier ook te kriebelen terwijl ik op 2 jaar tijd al 2 keer een volledige upgrade heb gedaan.  :-\
CU
Jurgen

Music Server --> Uptone Regen --> Benchmark DAC 3B -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

simonW

Woow das erg heftig al 2 keer .?? :-[ alles ook dvd reciver boxen .?? ik heb in 2 jaar wel wat vervangen maar niet alles het doet me al zeer aan mn portomone. ;D

bryan vd B

hi,

oke zijn we beide gevorderde beginnelingen ;D ;D ;)
We hebben eidergeval beide een mooie setup

bryan
SONOS MAGNA ULTIMO, CHORD 2QUTE, SUDGEN MASTERCLASS PREAMP, ELSDON WONFOR AUDIO M50 PRO POWERAMP, ARTSPEAK CUSTOM BUILD LOUDSPEAKERS.

simonW

hehehe laten we het daar op houden  We zijn gevordere beginelingen.  ;D ;D

simonW

Zo het moest dan toch maar gebeuren :D:D EEN BARCO 808 DATA..
wat een Groot ding.. ik moest wel ff slikken.. maar hij is Super....
als er verder nog tips zijn voor het afregelen en hoe ik het beeld kan om draaien. hoor ik dat graaaaaag  :D:D

GTDesign

Het beeld omdraaien heb ik gedaan door middel van 9 stekkers om te keren op de print. maar ik durf niet met zekerheid te zeggen of dit bij een 808 ook zo is.

simonW

ik ben er al uit  het waren 4 schakelaars ik moest er een kaart uit halen en dan kon ik bij die schakelaars.. maar bedankt :)
wat een beeld zeg.... echt super ik draaide met een sony vph 600qm maar dit is echt gewoon Ranzig Goed...:D