Zo moet mijn HT set ook maar ff op het forum :D:D

Started by simonW, July 1, 2003, 11:51:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

simonW

hallo alemaal .

naar lang twijvelen zet ik mijn setje er toch maar op..
eerst even set info en dan wat foto's

-Bryston 1B voor versterker
-Linear Acoustic Mono Blokken LA60,
-Audio Physic (spark) luitsprekerboxen
-Rotel RCD955AX CD Speler Tube oudput stage
-Sony VA8ES suround reciver
-Sony EP90ES DD Procesor
-Sony VPH 600QM Beamer
-Denon TU-460 Tuner
-Pioneer 737 DVD speler
-KEF Dipool luitspreker TDM 34DS
-Kef Reference Model 100 center
-PMB 500 executive Electrostatic Hoofdtelefoon
-Audio Pro Ace Basse sub (wordt een rel Q100)
-VD/H The WIND Mk II HYBRID luitspreker kabel frond
-VD/H The CLEARWATER Center
-VD/H The CLEARWATER Suround
-VD/HD - 102 III HYBRID tussen voor en eind versterker
-VD/HD - 102 III HYBRID tussen voor versterker en cd speler
-VD/H The SCART tussen dvd en tv
-VD/H The OPTOCOUPLERMk II tussen DVD en prosecor

ik werk nog zonder projectie doek en het is erg merk baar ik projecteer nu op een witgele muur met grof struktuur...
maar het is even wachten op thommy Doek ;D












MrPink

Leuk setje. :) Gebruik je geen projectiescherm?

Groetjes,
Oscar

Hertog_Martin

Quote from: MrPink on July  1, 2003, 12:25:53
Leuk setje. :) Gebruik je geen projectiescherm?

Groetjes,
Oscar

"ik werk nog zonder projectie doek en het is erg merk baar ik projecteer nu op een witgele muur met grof struktuur...
maar het is even wachten op thommy Doek"

Anyway zeer mooie HT hoor Simon! Waarom twijfelde je om het hier neer te zetten?
Pioneer DV-565A - Marantz sr4300 - 4x B&W DM601 s3 - Van den Hul Optocoupler MKII - Cable Talk Talk 3.1

simonW

hallo oscar

nee nog niet het doek was op Bij thommy
maar hoop dat toch wel snel voor elkaar te hebben want dit is ook niet alles
en ik wil ook in de nabije toekomst een barco 801s of 808 g hebben maar ja kan niet alles tegelijk hebben

simonW



"ik werk nog zonder projectie doek en het is erg merk baar ik projecteer nu op een witgele muur met grof struktuur...
maar het is even wachten op thommy Doek"

Anyway zeer mooie HT hoor Simon! Waarom twijfelde je om het hier neer te zetten?
Quote
nou om een beetje op tevallen hier moet je minimaal een barco hebben ;D;D en een zwart gevervde kamer.. maar dat klomt alemaal nog wel.. ik wil een groot zwart doek op hangen en daar voor mn projectie doek. maar ga verder niet verven ofzo...

Hertog_Martin

Och je hebt nu al iets heel moois en nu kunnen we mooi de verbeteringen volgen.
Pioneer DV-565A - Marantz sr4300 - 4x B&W DM601 s3 - Van den Hul Optocoupler MKII - Cable Talk Talk 3.1

simonW

dat is waar dat vind ik ook leuk aan dit forum dat je ook ideen kunt op doen van andere forum gebruikers, en dat je ze op de voet kunt volgen met nieuwe ontwikelingen.
ik zal ook blijven posten voor nieuwe ontwiukelingen .. en ik ben nu ook best wel tevreden hoor ik kan goed film kijken nu. ;D;D

suyver

Ha! Ik vind dat je ook een mooie set hebt hoor! Zeer zeker niet iets om je voor te schamen (hooguit als je schoonmoeder langs komt en begint te zeuren over wat dat allemaal kost... ;D)

Als ik je een tip mag geven: experimenteer eens met blanking. Dat wil zeggen een zwarte rand (5 cm of breder) om je beeld heen. Je zal zien dat je daardoor veel meer in de film getrokken wordt. Meestal is zoiets makkelijk, flexibel (1.66:1 en ook te verplaatsen naar 2.35:1) en goedkoop te maken. Ik zou het nog niet vast aan de muur maken, aangezien je binnenkort (?) toch een projectiescherm gaat gebruiken.

Leuk!

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...

simonW

ja daar zat ik dus ook al aan te denken ik zag laast een constructie op het forum ik denk dat ik zoiets ga maken ..
en dan kan ik later het scherm op een stuk hout spannen en die rant er om heen monteern

MrPink

Ach ja, ik had weer eens niet goed gelezen :)

Tsja, een Barco... :)

Groetjes,
Oscar

Franky P.

Mooi set! waarom twijfelen? ;D

misschien nog een tipje :-[ (durf t bijna niet te zeggen bij zo'n mooie set) :
Voor zover ik op de foto kan zien heb je een behoorlijk "harde" kamer, met veel open vlakken, houten vloer, weinig diffusie etc., dus waarschijnlijk veel reflecties.
Met geluidsdemping/diffusie kan je denk ik nog veel meer uit je set halen!

m vr gr Frank


suyver

Quote from: guest on July  2, 2003, 08:02:14
Leer spellen!!!!!!!! >:(

Zeur niet zo. Ga lekker hier heen. Daar voel je je vast beter op je plek.

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...

Hertog_Martin

Pioneer DV-565A - Marantz sr4300 - 4x B&W DM601 s3 - Van den Hul Optocoupler MKII - Cable Talk Talk 3.1

simonW

Quote from: Franky P. on July  2, 2003, 01:33:02
Mooi set! waarom twijfelen? ;D

misschien nog een tipje :-[ (durf t bijna niet te zeggen bij zo'n mooie set) :
Voor zover ik op de foto kan zien heb je een behoorlijk "harde" kamer, met veel open vlakken, houten vloer, weinig diffusie etc., dus waarschijnlijk veel reflecties.
Met geluidsdemping/diffusie kan je denk ik nog veel meer uit je set halen!

m vr gr Frank
ik heb zitten denken om een groot zwart gordijn op te hangen een zwarte die tegen de muur aan komt waar ik op projecteer dan heb ik ook gelijk een zwarte muur 8) ::)

simonW


bmateijsen

Das lastig voor je...ik hoop dat je op school extra tijd enzo gekregen heb. Op het forum gaat natuurlijk alles heel snel, maar een antwoord iets later posten is ook niet erg... Dus maak je zeker niet druk over die opmerking!

Het is trouwens dyslectisch...

Groet Bjorn

MrPink

Maak je niet druk, er zijn er wel meer die niet kunnen spellen... :)

Groetjes,
Oscar

suyver

#18
En helaas zijn er ook altijd weer van die lui die daarover moeten gaan zeuren. :( Niets van aantrekken!

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...

MarcoV

Precies!

Kunnen we tenminste weer ff spammen  ;D

simonW

ik maak me er ook niet echt druk om.. hehehe.
waar ik me wel druk om maak is dat ik nog geen projectie scherm heb ;D

Pb

Hi,

Ik ben ook erg dislectisch, mijn berichten zitten ook altijd vol spel fouten denk ik. Maar ja niemand heeft daar ooit over gezeurd.  ;D

Pb
Stereo: Devialet, Marten
HT: Front loos, 99.25MKII, Focal SIB, Marantz 8801

simonW

#22
hey je hebt een spel fout gemaakt het is dyslectisch  ;D;D hahaha  
dat wert mij net verteld zeg maar...  hehehe
ik vind het wel een beetje kinderachtig  

Point7

Quote from: simonW on July  1, 2003, 12:42:23
nou om een beetje op tevallen hier moet je minimaal een barco hebben  ;D;D en een zwart gevervde kamer.. maar dat klomt alemaal nog wel.. ik wil een groot zwart doek op hangen en daar voor mn projectie doek. maar ga verder niet verven ofzo...

Ik vind uw setup toch zeker voldoende om trots op te zijn.
CU
Jurgen

Music Server --> Uptone Regen --> Benchmark DAC 3B -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

Scarp

Quote from: guest on July  2, 2003, 08:02:14
Leer spellen!!!!!!!! >:(

Kijk op www.dyslexie.ln :)

Ontopic: leuke HT'tje ... of had ik dat al gezegd?  :)