sat tuner van de Pioneer LX5090H

Started by steelfixer1, February 27, 2009, 20:55:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

steelfixer1

Hoi,

Heeft er iemand ervaring met deze tuner?
Ik vraag me af of er zenderlijsten beschikbaar zijn en of er pc programmaatjes zijn om die lijsten in de tuner te laden.
Als je namelijk de zenders wil sorteren,vergt dat veel tijd via de interface van de tv.
Patrick

Flexaa

Ik lees op een ander gedeelte van dit forum dat je per kanaal er twintig minuten over doet om deze op de goede plek in je zenderijst te krijgen.
Dat lijkt me dus een compleet drama!!!

steelfixer1

Klopt,en de mediaplayer is ook bout!

En de EPG werkt ook zeer langzaam.

Maar ja,dat beeld hè... O0
Patrick

kid

Quote from: Flexaa on March 21, 2009, 13:04:13
Ik lees op een ander gedeelte van dit forum dat je per kanaal er twintig minuten over doet om deze op de goede plek in je zenderijst te krijgen.
Dat lijkt me dus een compleet drama!!!

Sinds een week de 5090H in bezit , de zenderlijst is zeer gemakkelijk aan te passen en ik vindt de Pioneer daarin zeer gebruiksvriendelijk.
Als je de zenders per transponder binnenhaalt , en meteen de zenderlijst daarop aanpast ben je met een uurtje klaar.
Dus Ned.1 op 1 enz. , enz .
Ook het zappen gaat snel , ook met verschillende LNB's.

Richi

Even een andere vraag over de SAT tuner van de 5090H. Als je een CanalDigitaal abonnement hebt, moet je dan het kaartje ergens in de TV steken om de zenders te kunnen bekijken?

Groet,
Richard
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus XLR / William Tell ZERO • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

kid

Quote from: Richi on June  1, 2009, 09:39:53
Even een andere vraag over de SAT tuner van de 5090H. Als je een CanalDigitaal abonnement hebt, moet je dan het kaartje ergens in de TV steken om de zenders te kunnen bekijken?

Groet,
Richard

Kaartje van CanalDigitaal in een Common Interface ( Cam ) , en de Cam steek je vervolgens achter in de 5090H.
Let wel op , niet elke Cam werkt goed met kaartje van CanalDigital .

Richi

Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus XLR / William Tell ZERO • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

Joozz

Hallo,

Heb afgelopen week mijn 5090h ook geinstalleerd. Had een 436, ben nog niet echt 100% onder de indruk. Heb normaal gesproken een Dreambox DM7000. Heb gisteren een CI module gehaald, de Aston 1.08. Krijg hem niet aan de praat in de 5090. Had een Aston 1.05, deze ook niet. Heb een originele Canal Digitaal kaart. Als ik de Aston 1.08 met de kaart in de dreambox stop, doet deze het gewoon. Iemand nog tips & Tricks om mijn probleem op te kunnen lossen.. ?

Groet,
Joost
Tag Mclaren AV32R DP, Mark Levinson ML335 *Fronts*, Tag Mclaren 100x5R Bi-amp Center + Rear, Tag Mclaren DVD32R, Tag Mclaren CD20R, Pioneer LX71 Bluray, Pioneer PDP-LX5090H, Tannoy TD10 "Front", Elac CC241 "Center", Elac IW-1230 In-wall "Surround", Elac SUB 211.2 ESP, Art speak cables.

Joozz

Hallo,

Inmiddels draait ie ! Software update geinstalleerd. Weet alleen niet hoe je met de 5090h mijn draaibare schotel kunt laten draaien. Iemand daar een oplossing voor ?

Groet,
Joost
Tag Mclaren AV32R DP, Mark Levinson ML335 *Fronts*, Tag Mclaren 100x5R Bi-amp Center + Rear, Tag Mclaren DVD32R, Tag Mclaren CD20R, Pioneer LX71 Bluray, Pioneer PDP-LX5090H, Tannoy TD10 "Front", Elac CC241 "Center", Elac IW-1230 In-wall "Surround", Elac SUB 211.2 ESP, Art speak cables.

richardfm

Quote from: Joozz on January  1, 2010, 13:15:08
Hallo,

Inmiddels draait ie ! Software update geinstalleerd. Weet alleen niet hoe je met de 5090h mijn draaibare schotel kunt laten draaien. Iemand daar een oplossing voor ?

Groet,
Joost

Dit kan de 5090H niet aan.
Staat in de manuel.