Bruce Almighty

Started by Vincent, June 30, 2003, 00:04:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Top of Flop?

10
2 (4.4%)
9
5 (11.1%)
8
16 (35.6%)
7
7 (15.6%)
6
4 (8.9%)
5
2 (4.4%)
4
2 (4.4%)
1
7 (15.6%)

Total Members Voted: 44

Vincent



Bruce Nolan (Carry) is een televisie verslaggever, en is de hele wereld zat, ondanks zijn populariteit en zijn mooie vriendin (Aniston). Na een helse dag op zijn werk, wordt hij heel boos op God. En als God dat hoort brengt hij hem een bezoek, en geeft hij hem al zijn krachten voor één week, om te laten zien hoe moeilijk zijn baan wel niet is.



Heb de film zatredag gezien. Ik heb nog nooit zo hard gelachen in de bioscoop geniale film. Met humor in de trant van Ace Ventura. Echt weer een geniale rol van Jim Carrey... Einde was wat minder maar toch voor mij een dikke 9


bryan vd B

hi,

Mijn broer is vrijdag avond geweest en zei ook dat hij erg goed was, A.s vrijdag ga ik even naar deze film dus ben benieuwt.

Bryan
SONOS MAGNA ULTIMO, CHORD 2QUTE, SUDGEN MASTERCLASS PREAMP, ELSDON WONFOR AUDIO M50 PRO POWERAMP, ARTSPEAK CUSTOM BUILD LOUDSPEAKERS.

dENDen

Gistermiddag liep ik langs de bios bij de Arena en dacht:loop eens even naar binnen.
Mijn vrouwtje wilde al een tijdje Bruce Almighty zien en 16:00 is een mooie tijd voor zo'n filmpie.

Conclusie 8,5/10

Erg leuk ook voor in de collectie vond ik!

Jim Carrey blijft Jim Carrey...  ;D

Johan Van Gompel

Quote from: Vincent on June 30, 2003, 00:04:38
Ik heb nog nooit zo hard gelachen in de bioscoop geniale film. Met humor in de trant van Ace Ventura.

Hi,

De scenarist is dan ook een en dezelfde persoon. Dezelfde persoon die Kung Pow geschreven heeft overigens. ;)
Johan Van Gompel
Video: HTPC | Barco Graphics 1200 | Draper M1300 16:9 scherm
Audio: Jungson AV-1000C | Canton LE109 fronts | Canton LE102 rears | 2 x Focal 15K8711 subwoofer

VlisChris

ikzelf vond de film behoorlijk tegenvallen. Had gehoopt dat er meer "normale" humor in zou zitten die niet alleen toegangkelijk is voor de echt fans. Dat is wel jammer. Wel een redelijk aantal keren met een echte grijns op mijn gezicht maar ik heb voor de rest maar 1 keer echt HARDOP gelachen in de bios. En dat is wel jammer
Van mij een 5.
Mvg,

Christiaan
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Erik

Ik heb hem een negen gegeven, misschien niet de hoeveelheid humor die ik had gehoopt. Maar het verhaal pakte mij. Vooral de nadelen van het god zijn die later in "beeld" komen.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

TomSwinnen

Jim Carrey .. aah , toch één van men fav ( komische ) acteurs hoor .. hier doet hij trug wat hij moet doen , ons aan het lachen brengen!
Goede film , zeker 8/10.

FrankL

2 weken geleden gezien. Hij viel wat tegen, ik geef een zesje. Op zich wel onderhoudend, maar geen aanrader om aan te schaffen straks.
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

Del member

#8
Vond hem echt geslaagd !

Een van de eerste films waar Jim Carry wat ouder overkomt en zijn jokes ook wat matuurder en beter doordacht zijn in tegenstelling tot het Dumb & dumber/cable guy/.... genre

Het komt allemaal erg spontaan en grappig over zonder dat ik me hoef te ergeren omdat het overdone is want dat is het ditmaal ook niet. Als je de extra's bekijkt dan is het verbazingwekkend dat hij zo snel kan improviseren.

En de verwijzing van Morgan Freeman naar het feit dat het hem ingegeven is de mens te amuseren is natuurlijk helemaal terecht  ;D

En dan Jennifer Anniston, wow wat een mooie rol en moet toegeven dat ze in deze film erg lovely overkomt. Goed gecast dus. Heb uit de film veel energie gehaald nadat ik hem bekeken had was ik 200% opgeladen  8) Soms heb je nu eenmaal van die films ...

Hint : zet daarna Dark City op als je je batterijen weer wilt ontladen of kom gewoon eens uit je HT, it helps  :o

Grindtegel

Voor mij was het een verschrikking, wat een irritante film. Standaard humor, met af toe toe walgelijk sentiment (Carrey die door het raam naar een biddende Anniston zit te kijken  :smiley11: ). Volgens mij is de film gesponsord door conservatief, godaanbiddend Amerika (het ergste volk dat er bestaat).

Voor mij de slechtste film van 2003 die ik (helaas) gezien heb.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

jeroen_B

slecht, heel erg slechte film.

Ik heb welgeteld 2 maal een geglimlacht om voorspelbare grappen!
Eigenlijk was de hele film wel voorspelbaar en heel amerikaans.

jeroen

JG_Smit

Heel erg gelachen over die scene nieuws lezen kwam niet meer bij toch blijft het bij een 7 voor de moeite.

GR Jan

J.A.F._Doorhof

Tjonge wat een verschillende meningen, dat had ik niet verwacht ;D.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Moviefreak

Ik snap niet eens dat ik nog de moeite neem een stem uit te brengen voor deze "film"...   =>   1

....

..

Point7

Quote from: Moviefreak on February  7, 2004, 19:03:48
Ik snap niet eens dat ik nog de moeite neem een stem uit te brengen voor deze "film"...   =>   1

Ik vond een 4 teveel en een 1 te weinig, maar ik had geen andere keuze. Ik heb em ook een 1 gegeven.  :P
CU
Jurgen

Music Server --> Uptone Regen --> Benchmark DAC 3B -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

MarcoV

Een 6 voor de tomatensoep  8)

Verder komt ie niet op mijn 'to get-list'.

Marco

Kerstmanno

Eerste uur erg leuk, laatste half uur was een verschrikking. En iddd, die biddende Jennifer.... verSCHRIKkelijk! Een 7...

Ed-S

Ik vind het gewoon een hele leuke film, Jim Carrey is gewoon zwaar geflipt.

Quote from: Moviefreak on February  7, 2004, 19:03:48
Ik snap niet eens dat ik nog de moeite neem een stem uit te brengen voor deze "film"...   =>   1

Doe het dan ook niet!!!!

Onkyo  TX-DS676 | Pioneer DV-444 | Panasonic DMR-EH50
Optoma HD800X | PS3
Vifa Carrat Fronts en Center | Vifa Korrekt Back
Hepta Seas Sub - HS 130 amp

Jinsu

Hoi,

Er zijn betere films met Jim Carrey, vandaar maar een 7 ;) .

Nice car ;D .

MvGr,

Jens
Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.