Printer doet raar

Started by -madison-, February 19, 2009, 15:50:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

-madison-

Ik heb sinds 2 jaar een laserprinter een HP laserjet 1018. Nou was laatst de toner leeg dus meteen een nieuwe gehaald zodat ik er weer een flinke tijd tegen aan kan! Maar sinds de nieuwe toner er inzit doet de printer heel raar :blink: (of het is toeval dat het vanaf dit moment gebeurt)
Zodra ik de printer aanzet begint ie meteen met papier door de printer heen te halen. Ook al is ie niet eens aangesloten op m'n computer. Dit gaat door totdat het papier op is op totdat er een "opstopping" in de printer is.
Laatst heb ik de printer eindelijk stil gekregen en de laptop erop aan gesloten en toen zou ik iets printen en deed ie weer hetzelfde; nutteloos papier door de printer heen jagen totdat het op is of vastloopt. Maar ondertussen word er niets afgedrukt >:(
Aansluiten en vervolgens aanzetten heeft ook geen zin evenals de vele andere mogelijkheden die ik heb geprobeerd.

Ik heb de drivers op m'n laptop al een keer of 4 nieuw geïnstalleerd dus daar ligt het waarschijnlijk ook niet aan. Ik heb ook geen andere computer om te testen.

Heeft iemand een idee wat er aan de hand is en wat ik er aan kan doen?
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.