HD-RELEASES blu-ray

Started by Erik van Voorst (in memoriam), January 15, 2007, 09:44:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

chriskras

Quote from: paul groot on January 13, 2008, 00:55:26
DIE HARD WITH A VENGEANCE

Het geluid valt meteen op als top, ofschoon ik niet eens de apparatuur heb om DTS HD Master lossless audio te decoderen. Kennelijk krijg ik toch voldoende informatie door van het geluidsspoor. Overweldigend mooi gedetailleerd. :P
Bruce Willis, Jeremy Irons en Samuel Jackson spelen in deze 13 jaar oude film de hoofdrol die prachtig is overgezet op BD  (regio 1).
Niet de beste Die Hard voor de meesten maar ik heb genoten........ >:D

Gr
Paul


Weet jij toevallig waar in NL deze BD beschikbaar is met NL Subs?
Panasonic 46'' FULL HD Plasma -- Harman&Kardon -- JBL -- PS3 -- HTPC -- Samsung BDP-1500 Bluray -- HD-Decoder Samsung 360 HR -- Nintendo Wii -- Sony 40'' LCD

jantje112

Quote from: chriskras on January 16, 2009, 18:11:49
Weet jij toevallig waar in NL deze BD beschikbaar is met NL Subs?

Volgens mij heb ik hem laatst bij de MM gezien

chriskras

Quote from: jantje112 on January 17, 2009, 14:08:27
Volgens mij heb ik hem laatst bij de MM gezien

Ik had deel 1,2 en 4 op BD gekocht bij de mediamarkt en zij zeiden dat deel 3 (nog) niet uit was, omdat dat deel van een andere maatschappij was. Ik kan op internet ook nergens deel 3 vinden, zelfs niet bij de FRS.
Panasonic 46'' FULL HD Plasma -- Harman&Kardon -- JBL -- PS3 -- HTPC -- Samsung BDP-1500 Bluray -- HD-Decoder Samsung 360 HR -- Nintendo Wii -- Sony 40'' LCD

Nooff

Deel 3 komt uit op 18 maart 2009 en wordt uitgebracht door Buena Vista Home Entertainment  ;)

chriskras

Quote from: Nooff on January 18, 2009, 14:53:52
Deel 3 komt uit op 18 maart 2009 en wordt uitgebracht door Buena Vista Home Entertainment  ;)

Oke bedankt man, dat wordt dan maar wachten tot 18 maart ;)
Panasonic 46'' FULL HD Plasma -- Harman&Kardon -- JBL -- PS3 -- HTPC -- Samsung BDP-1500 Bluray -- HD-Decoder Samsung 360 HR -- Nintendo Wii -- Sony 40'' LCD

Speedy

Quote from: Nooff on January 18, 2009, 14:53:52
Deel 3 komt uit op 18 maart 2009 en wordt uitgebracht door Buena Vista Home Entertainment  ;)

Hmmm dan zal er ook wel geen box met alle delen uitkomen ben ik bang. :(
Denon AVR-3808A, Denon DVD1930, B&W CDM-9NT, B&W HTM-62, B&W 684, B&W 686, Pioneer PDP-436XDE, Sony RDR-HX1010, Sony RDR-HX1070, Sony Playstation3, WII

Tinus_

#631
edit: verkeerde topic  :wacko:
Rebuilding my HT

Nooff

Quote from: Speedy on January 20, 2009, 15:44:08
Hmmm dan zal er ook wel geen box met alle delen uitkomen ben ik bang. :(

Neen, een samenwerkingsverband is zeer onwaarschijnlijk  ;)

paul groot

Quote from: chriskras on January 16, 2009, 18:11:49
Weet jij toevallig waar in NL deze BD beschikbaar is met NL Subs?

Ik heb nog even gezocht maar niks gevonden.

Helaas voor je.

Maar kwestie van tijd, komt echt wel uit.

gr
paul

Sony 4k, Ziggo Next 4K, Div Audio, PS4, Sony player4k, Eigenbouw speakers open baffle.

Nooff

Quote from: paul groot on January 20, 2009, 23:28:34
Ik heb nog even gezocht maar niks gevonden.

Helaas voor je.

Maar kwestie van tijd, komt echt wel uit.

gr
paul



Zie paar posts boven je  ;)

paul groot

#635
Quote from: Nooff on January 20, 2009, 23:31:17
Zie paar posts boven je  ;)

:blush:

Ik heb de afgelopen week naar de oude batman gekeken, op blu ray's, gehuurd.
Batman, batman returns en batman forever.
Batman en Robin komt nog wel, vond ik niet de sterkste.

Wat een grote verschillen in kwaliteit.
De eerste en derde, Batman en forever zijn zondermeer niet het aanschaffen op blu ray waard.
Het beeld is maar een fractie beter dan dvd en het geluid op de eerste is gewoon pet.
Maar Batman returns is kwalitatief uitstekend. Geluid en beeld zijn super. Gek dat er van die grote verschillen zijn van 1 uitgever. Jammer ook, want ofschoon ik Jim Carrey een prutser vind die zelden goed acteert, is de rol van de Riddler op zijn lijf geschreven, en vind ik dit de beste van de 3......maar.. die ga ik niet aanschaffen dus. Gewoon een matige beeldkwaliteit. Jammer.

Paul
Sony 4k, Ziggo Next 4K, Div Audio, PS4, Sony player4k, Eigenbouw speakers open baffle.