Aansluitingen UPC HD Media Box

Started by Mark_a, February 16, 2009, 05:25:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mark_a

Kan iemand mij vertellen wat voor aansluitingen er op de UPC HD Media Box zitten en dan qua geluid, coax of optical.

Alvast bedankt

Paul1967

Volgens de site van UPC:

De UPC MediaBox - HDTV en HD DVR hebben beide 2 scartuitgangen, 1 HDMI uitgang, 1 antenne-ingang, 1 antenne-uitgang, 1 stereo (2x tulp) audiouitgang en 1 digital coax audio out uitgang.


Mark_a

Dank je ik heb het echt niet kunnen vinden op de site  :-\.

MarcoV

Quote from: Paul1967 on February 16, 2009, 05:52:56
Volgens de site van UPC:

De UPC MediaBox - HDTV en HD DVR hebben beide 2 scartuitgangen, 1 HDMI uitgang, 1 antenne-ingang, 1 antenne-uitgang, 1 stereo (2x tulp) audiouitgang en 1 digital coax audio out uitgang.



De HD DVR (de zwarte Philips box) heeft optical out.

ajbeefde

Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

Paul1967

#5
Hier staat dus bij veelgestelde vragen als antwoord (vraag 13) anders nl. 1 electrical (coax) uit, ze reppen dus niet over een optical out.
http://www.upc.nl/televisie/hdtv/

Paul1967

Quote from: jowi on February 16, 2009, 18:31:27
Tja, wie heeft er denk je meer verstand van. UPC of wij ;D
Juist. Moet ik er anders een foto van maken? ;D

Daarom heb ik UPC ook een aantal jaren geleden aan de kant gezet. ;)

Mark_a

Zelfs hier is upc nog onduidelijk mee :P.

Maar ik ga dus een paar nieuwe kabels bestellen bij hificables.co.uk. Ik heb nu een normale box, maar voor de toekomst wil ik graag weten welke uitgang de HDTV box heeft.

Even een andere vraag ga ik het uberhaupt merken bij de standaard box, geluid via de tv of via mijn receiver. Ik heb hem weleens via tulp aangesloten, maar dat geluid was om te huilen.

Mark_a

Ik heb het nu alleen over de normale box die ik nog heb zonder HD.

Mark_a

Ja maar 2 vragen boven mijn post stelde ik een vraag over de upc normale box  ;).

Mark_a

Dan bestel ik er een digitaal kabeltje bij. Kan die totdat de prijzen zakken voor HD ongebruikt in de kast liggen ;).

Mark_a

Omdat ik kabels ga bestellen bij hificables.co.uk dus dan hoef ik niet 2 maal verzendkosten te betalen.

Mark_a

Nog het een en ander aan verduidelijking. Ik ben bezig een dressoir te ontwerpen en uiteindelijk te gaan maken. Wil dus even kijken wat ik nodig ga hebben (ook voor de toekomst). Kan iemand mij nog vertellen hoe hoog de HD PVR Box is.

hielp

..zag dat er nog geen antwoord op was gegeven.

h*b*d is 7,5*37,5*24 cm

1 keer opties en 1 maal coaxiaal digitaal.

en wat betreft het DD5.1 geluid: enkel over de optische of coaxiale digitale uitgang! Dus NIET over HDMI.

mvgr
Philips 47PFL9632
Samsung BD-P1400
Denon AVR-3808A -> synology DS-209+II NAS( +sabnzbd en sickbeard)
Tannoy Arena 5.1 white wallmounted Tepax extreme ultra flat cable UPC HDTV dvr