Probleem Monster Power Center HTS1000

Started by harrytasker, February 15, 2009, 20:02:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jossie

Quote from: TopGun2010 on November 12, 2014, 13:32:56
Wat mij aan deze doos opviel was het hoge verbruik zonder dat er ook maar 1 apparaat was aangesloten. Wel 30 watt continue. Is dat de reden dat het apparaat snel stuk gaat?

Aangezien ik hier nu een werkende heb, ook even het standby verbruik gemeten. Mijn meter komt niet boven de 5 Watt. Met 30 watt moet jouw behuizing ook zeker flink warm worden. Als die gewoon koud blijft is je meter misschien niet ok (?).
Omni !

jossie

Nummer twee werkt inmiddels ook weer... Wel leuk dat de unit een trigger ingang heeft. Je kunt de 'switched' outlets handmatig aanzetten met de schakelaar maar dus ook met de trigger. Daarmee kun je sluipverbruik aardig beperken als je randapparatuur aansluit op deze uitgangen en triggered met de receiver.
Omni !

WieBenIk

Na het Monster Board op te hebben gestuurd naar Jossie heb ik weer een prima werkende. Geen gehannes meer met schudden of met de rubberen hamer  :nowink: als de stroom eraf is gevallen/ of je hem aan of uit zet! Een probleem met de condensator(-en), niet iets voor een gewone huis tuin en keuken gebruiker om te gaan vervangen, beter aan iemand met verstand over laten! Zeker ook met het oog op de veiligheid!

Mijn advies om te luisteren naar Jossie en met dank aan pksparks!