transformers 2: revenge of the fallen

Started by blackball147, February 4, 2009, 17:23:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Nooff

#175
Quote from: Teejoo on November 14, 2009, 19:34:07
Ik moet het nogmaals opnieuw kijken, maar nu je het zegt hangt me wel iets bij dat dit stuk nog vrij ingetogen klinkt. Er is me zeker niet opgevallen dat er iets niet klopt met wat je ziet. Maar de rest van de film was in elk geval wel heftig en vond ik gewoon erg goed klinken.
Laat ik het zo zeggen...als zo iets groots op de grond valt dan voel je dat en dat was bij de film helaas niet aanwezig, evenals de LFE sweep bij TF1.

Keimpe

Echt een heerlijke actie film, zoals een actie film hoort te zijn :D
Geen super verhaal, maar wel lekker ongestoord genieten, goed beeld ook op bd.

clicquot

#177


Yes, yes en nog een yes. Eindelijk! Begin dit jaar keek ik al uit naar de opvolger van Bay en Spielberg's Transformers. In Juni werd de prent vertoond in alle bioscopen met veel tralala. December was de maand waarin de release voorzien werd op DVD en Blu Ray. Vorige week was het alvast zo ver, de vroege Sint propte de Blu Ray in de speler en... Screw al die recensenten die deze film en de bijhorende muziek afbreken. Ze zijn tegen de "commercie", tegen merchandising, tegen films zonder inhoud, tegen muziek zonder inhoud, pattattoo, tommattoo... ze zijn eigenlijk tegen alles, om maar iets te kunnen zeggen. Wat is er verkeerd met het verstand eventjes op nul te zetten, desnoods een paar uur onder nul om nadien lichtjes te kunnen ontdooien... aghh... Get lost!

Dit is gewoon een tweede jeugd beleven: Autobots vs Decepticons en keiharde bang and slam in superieure beeld en geluidskwaliteit. DTS HD audio master rules big time! Wat een sound komt er uit dit schijfje! De bots zitten écht in de woonkamer. Bumblebee is mijn vriend, yeahhh!! Nog closer dan in deel 1. De mega soundtrack komt er goed door, danku Jablonsky - I'm your fan (ps, er zit veel meer soundtarck in de film dan wat we op cd krijgen...komt er nog een extra'tje?  :))! Deze smasher komt bovenaan de top 5 om eens het onderste uit de kan te halen uit de surround set. Heb je buren, - pech voor de buren   >:D  )vraag ze dan (mee?) een avondje te gaan stappen of leen ze een paar oordopjes, doe wat valium in hun drankje of whatever...deze schijf davert!! Tenzij je een seut bent, kopen die blu!    :P  ;)

Tube-freak

Ik heb hem gezien en ik vond hem leuk.  Eigenlijk denk ik dat ik deel 2 beter vond dan deel 1.  Het ging gewoon meer om de transformers en niet meer langdradig geleuter over jongen vind meisje leuk....  Deel 1 was ook niet verkeerd maar in deel 2 zijn de personages beter uitgebalanceerd in het verhaal vond ik en daardoor werd het eigenlijk nooit saai.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai