transformers 2: revenge of the fallen

Started by blackball147, February 4, 2009, 17:23:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

blackball147

tijdens de superbowl afgelopen weekend voor het eerst de teaser trailer van de 2de transformers film:


http://www.apple.com/trailers/paramount/transformersrevengeofthefallen/


ik kijk er naar uit!!  :o

rijstfj


Erik

#2
hopelijk niet zo saai als deel 1.
Leek wel de powerrangers maar dan digitaal ;D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

felix303

vond 1 echt te gek dus kijk er ook zeker naar uit O0
Pioneer | PDP-4280XA Kuro
Cambridge Audio | Azur 540r V3
Monitor Audio | Silver RX6,
Monitor Audio | Radius 90HD, center 250HD Synology | DS209 Logitech | Squeezebox Duet Dune | Smart D1

squeek

De eerste full trailer is uit!!!

http://movies.yahoo.com/movie/1809943432/video/12063123

er is ook een HD versie beschikbaar!!


greetz
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Peter O

#5
Daar word ik nou behoorlijk vrolijk van!   8) O0 :bigsmile:

blackball147

Quote from: Peter O on February 17, 2009, 19:42:55
Daar wordt ik nou behoorlijk vrolijk van!   8) O0 :bigsmile:

zo vrolijk dat er een pracht van een DT-fout  uitkomt ( kan zich mogelijk nog transformeren tot de correcte vorm )



;D

in ieder geval: de trailer laat me zowaar opgewonden worden ( kan mijn vrouw dan maar van profiteren ) ;D

Peter O

Quote from: blackball147 on February 17, 2009, 20:35:45
zo vrolijk dat er een pracht van een DT-fout  uitkomt ( kan zich mogelijk nog transformeren tot de correcte vorm )



;D

in ieder geval: de trailer laat me zowaar opgewonden worden ( kan mijn vrouw dan maar van profiteren ) ;D

Aangepast hoor, nitpicker!  ;) Toegegeven, hij was lelijk...  :-\

Erik

trailer ziet er toch wel spannend uit. we wachten af.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Nooff

ik hoop wel dat ze nog wat aan sommige animaties doen wat betreft die auto's die tegen muren aanvliegen, overreden worden en vervolgens heel op de grond terecht komen en exploderen zonder schade....

Sorry, maar zulke dingen kan ik slecht tegen  ;D

Elegy

Ik zie Ravage in de trailer, dat betekent Soundwave. En als Soundwave er in zit, met zijn kenmerkende stem, dan is dat wat mij betreft al epic win.

Ohja, en Devastator zit er ook in. Dat ding op één wil is slechts een deel van Devastator, zo schijnt. Zou er ook een Autobot tegenhanger in zitten, zoals bijvoorbeeld Superion?

Resinman

Quote from: Elegy on February 24, 2009, 08:45:58
En als Soundwave er in zit, met zijn kenmerkende stem, dan is dat wat mij betreft al epic win.

Okay fans, you ready for this? Michael Bay posted word on his official message board that will make a lot of people haooe. The post is about none other than Frank Welker doing the voice of Soundwave in Transformers: Revenge of the Fallen! "I think I'm going to pursue Frank on Soundwave. Michael" posted Mr Bay.

http://www.collectiblez.nl/forums/f60/transformers-2-revenge-fallen-2009-a-6441-3.html#post96906

8)

Elegy

Quote from: Resinman on March 11, 2009, 22:14:46
Okay fans, you ready for this? Michael Bay posted word on his official message board that will make a lot of people haooe. The post is about none other than Frank Welker doing the voice of Soundwave in Transformers: Revenge of the Fallen! "I think I'm going to pursue Frank on Soundwave. Michael" posted Mr Bay.

http://www.collectiblez.nl/forums/f60/transformers-2-revenge-fallen-2009-a-6441-3.html#post96906

8)

Oh men, nu heb ik hoofdpijn omdat ik een gat in de lucht sprong. Helaas zat er nog een plafond tussen  ;D

squeek

http://showhype.com/article/transformers_showest_montage_online/

wees er snel bij want paramount is momenteel deze montage aan het verwijderen van alle sites waar ie te vinden is. er is nog geen reden voor gegeven.

het beste is te zien na 1:35 min!!


greetz
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

tiptop

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

tiptop

Net even gekeken.

Leuk, maar veels te kort natuurlijk. Zo'n trailer dient minimaal 2 uur te duren, vind ik. daar word ik vrolijk van ;D

Zeker kijken als ie uit is. :)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

MLCinema

Van een film als deze wil ik helemaal geen trailers zien. Ik wil ernaar toe en me laten overdonderen door het spektakel.
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

Robbert54

Quote from: Kamidioblitz on April 22, 2009, 00:33:17
Van een film als deze wil ik helemaal geen trailers zien. Ik wil ernaar toe en me laten overdonderen door het spektakel.
deel 1 zat ik te trappelen als een klein kind met kerstmis en volgen mijn vrouwtje keek ik naar het scherm alsof ik net het grootste en beste kerstcadeautje had gekregen! ja wat kan ik zeggen, jeugdsentiment, kan dan ook niet wacht op deel 2 helaas al wel een spoilertje gelezen over megatron, maar ja, das mijn eigen schuld, had ik dat maar niet moeten lezen! ben iig erg benieuwd naar devastator en soundwave. soundwave ziet er wel vet uit btw!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

MLCinema

Quote from: Robbert54 on April 22, 2009, 02:07:40
deel 1 zat ik te trappelen als een klein kind met kerstmis en volgen mijn vrouwtje keek ik naar het scherm alsof ik net het grootste en beste kerstcadeautje had gekregen! ja wat kan ik zeggen, jeugdsentiment, kan dan ook niet wacht op deel 2 helaas al wel een spoilertje gelezen over megatron, maar ja, das mijn eigen schuld, had ik dat maar niet moeten lezen! ben iig erg benieuwd naar devastator en soundwave. soundwave ziet er wel vet uit btw!

Beetje enthousiasme kan geen kwaad toch. Zo voelen vrouwen zich vaak ook als ze schoenen kopen ;D
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

LittleNinja

#19
Deel 1 waardeer ik puur om hetgeen visueel van het beeld af spettert. Het verhaal en het "uberamerikaanse" sausje er overheen vond ik eigenlijk vreselijk. Toch zal ik ook deel 2 weer met veel plezier in gaan... al is het alleen al voor de visuals!! 8)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

celerontje

Volledig mee eens, al vond ik de rol van Jon Voight wel leuk, maar voor de rest...
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

#21
Quote from: celerontje on April 24, 2009, 12:23:20
Volledig mee eens, al vond ik de rol van Jon Voight wel leuk, maar voor de rest...
ik vind Shia laBouef anders ook wel een erg humoristische vent!
vind het een goede acteur
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Zeker, maar als er achterlijke dialogen in het script staan...
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

Quote from: celerontje on April 24, 2009, 12:37:55
Zeker, maar als er achterlijke dialogen in het script staan...
ja oke, maar zijn humor is heel veel geimproviseerd. stukje dat die meid zegt dat ze van gespierde jongens houd! :laugh: ik heb een nieuw lampje: hierrrr en hierrr :tounge2:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

LittleNinja

#24
En Megan Fox is ook een top actrice................. :bigsmile:  In haar geval volstrekt onbelangrijk.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"