Pluimgraaff Show in Cafe Engels - 28 & 29 maart 2009

Started by reMC, February 2, 2009, 16:40:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Linked Events

hifiman

Quote from: phy on April  4, 2009, 00:56:41
Hij geeft ze voer  ;D
geweldig  :thumbs-up:
:-X Voer om nooit zijn speakers te kopen zal je bedoelen, het is dat ik ze ook bij Audio Life heb gehoord want anders had ik nooit meer een blik waardig gegund  :devil:

reMC


phy


hifiman


tiptop

Wel voer, maar niet mijn smaak. Dat laat je dan toch meestal liggen de volgende keer dat het voorbij komt. ::)

Er is meer muziek die niet pingelpingel is en toch erg mooi om aan te horen.  ;)

Zijn manier van demo's is gewoon erg prut en irritant voor de andere standhouders. :wacko:
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Erik van Voorst (in memoriam)

...tja dat zal allemaal best wel maar als ik zo lees dan vergalt die Quatrup wel de demo''s van de andere winkeliers met zijn "knallen" ....winkeliers die veel geld voor een plekkie hebben betaald....maar goed ik was er zelf niet bij dus.... :-X
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

hifiman

Quote from: Erik van Voorst on April  5, 2009, 10:43:56
...tja dat zal allemaal best wel maar als ik zo lees dan vergalt die Quatrup wel de demo''s van de andere winkeliers met zijn "knallen" ....winkeliers die veel geld voor een plekkie hebben betaald....maar goed ik was er zelf niet bij dus.... :-X
Precies, het was gewoon in 1 woord: ASOCIAAL   :wacko:

Spacebass

Ik kreeg per PM een vraag van een medeforumlid of ik dit jaar weer foto's had gemaakt.
Om eerlijk te zijn heb ik wel een poging gedaan, maar bleek al snel inspiratieloos te zijn
met het gevaar weer in herhaling te treden.

Maar deze show verdient veel en veel meer waardering dan de Lenteshow of VAD!
Het is toch gestoord dat je entree moet betalen bij die andere shows? Ik denk dat
ik die betaalshows voortgaan ga boycotten...

ruudjoo

Ben het met de meeste verhalen wel eens, vooral over de locatie en de herrie hier en daar. Maar de Martin Logan Summits en de audiovectors hebben mij nou juist weer positief verrast! Tja, alles is subjectief he? En zo'n zaaltje heb ik thuis toch niet, en de benodigde portemonnee ook niet.
Ruudjoo
Marantz SR5008 ; Focal Chorus 726S ; Tannoy Eyris DCC ; LG 32LK450 ; Philips BDP 9500 ; Subwoofer met Peerless en Hypex DS4.0 ; Dared MP-15 buizenbak ; Harman Kardon HD990 CD ; Rega P2 met Phonodude  (zelfbouw) ; hele volle reservebank.