Pluimgraaff Show in Cafe Engels - 28 & 29 maart 2009

Started by reMC, February 2, 2009, 16:40:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Linked Events

reMC

Wie komt? :)

Plaats
Grand Cafe Engels
Stationsplein 45
Rotterdam

Datum
28 & 29 maart

Tijd
10.00 - 17.00 uur


reMC

Shit, das waar ook! Naja, topic toch nog maar even open laten :biggrin:

LexiconLogan

Is het net zoiets als landgraaf? of loopgraaf? wat is het?
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

reMC

#4
Een van de leukste audioshows van Nederland! :) Het is tegelijk met De Doelen, maar veel kleiner, rustiger en gezellig (vind ik). Het is in Cafe Engels, nóg dichter bij station Rotterdam dan De Doelen.

Lynxxx



Lynxxx' Barco Data 800 Website Voor al uw overige wazigheid Lynxxx.nl

LexiconLogan

Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

reMC

#7
He, kent dan niemand het, verbaasd me :)

Het is 28 en 29 maart!

Zie ook bijlage! (:-X)

kippekop

Ben er uiteraard weer bij, één van de leukste luistershows!
TV: Sony kdl-40d3500
Apparatuur: Sony STR-DH130, Sony bdp-S350
Speakers: Focal Dome

tiptop

Wat een uh...."spetterende" flyer. :baaa:

Wordt er deze keer voornamelijk house gedraaid? :hehe:

Zal eens kijken of ik weer kan. Vorige keer was het ook gezellig :)

Gaat de doelenshow dit jaar door dan? Gezien je opmerking over gelijktijdig met de doelenshow enz..?
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Tube-freak

#10
Ik weet nog niet of ik kom maar bij deze hifi show kan je echt de best verzorgde demo's verwachten die er mogelijk zijn bij een hifi show. 
Vergeet de Doelen Lente hifi show... ga EERST naar de Pluijmgraaff show (daarna kan je altijd nog naar de Doelen gaan).

Ik ben er een aantal malen geweest en dit is gewoon zeeeeeeeeeeeeer goed verzorgt door Pluimgraaff (en een aantal importeurs) die hebben begrepen dat een goede demo in de Doelen niet echt mogelijk is en dus het begrip high end show naar een hoger niveau wilde tillen in cafe Engels.

Ik moet zeggen dit is zeer goed gelukt (wat ik voorgaande jaren heb gezien en gehoord althans). Ik heb verder geen aandelen ofzo het is gewoon ECHT de moeite waard, dus zie dit als mond op mond reclame.





16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Deleted member

Quote from: Tube-freak on February 14, 2009, 19:28:13
dus zie dit als mond op mond reclame.

:blink:

Als het dan toch moet liever mond-tot-mond reclame dan!  :biggrin:

kippekop

TV: Sony kdl-40d3500
Apparatuur: Sony STR-DH130, Sony bdp-S350
Speakers: Focal Dome

hifiman

Ik kom ook wel even buurten denk ik  :) Ben nog nooit naar dit event geweest, terwijl het voor mij hartstikke dichtbij is  ^-^

reMC


Joep

Audio-Life zal in samenwerking met Audio Note UK een 'Top And Bottom'-demonstratie geven. Peter Qvortrup, de chef dirigent van Audio Note zal een onwaarschijnlijk dikke set ten gehore brengen op zijn kenmerkende wijze (wie durft hem erop aan te spreken.. :devil:). Verwacht de TT-3, de Ongaku en een Ultra AN-E.. :o

Wij zullen het doen met de Audio Note Zero set op een mildere versie van de AN-E. De apparatuur is gloednieuw en is het nieuwe instaplevel. De Pluimgraaff heeft dan ook de primeur voor Nederland. :)

Voor het verfijnen van de klank zullen we tevens gebruik maken van Pel Audio, Furutech en Audio Consulting.

Kom zelf luisteren welk geluid je het mooiste vind! Tot ziens en horens aankomend weekend, de 28e en 29e van maart. :)



Ichi

#16
Hoi,

En ietsje verderop sta ik met Crafty, Yarland en Caps&Coils op de Pluimgraaf show. Nog meer buizen dus!

Set 1:
Crafty Azumi luidsprekers
Yarland FV34BIIISA versterker
Astin Trew AT3000 cd speler

De FV34B is nieuw in het assortiment. De eerste betaalbare power versterker van Yarland. Stereo Push Pull EL34 voor 499.- euro.

Set 2:
Crafty Beluga luidsprekers
Yarland FV34AIIISA versterker
Astin Trew AT3000 cd speler

De Single Ended EL34 FV34AIIISA is verbeterd. Waarschijnlijk ga ik ook wel een paar keer met de nieuwe Pro88IISA draaien. De Push Pull KT88 Yarland. En met de FV34CIIISA. Ik wissel om het +- half uur van set.

Iedereen is van harte welkom.

tiptop

Leuke spullen allemaal. :)

De nieuwe zero serie van audionote? Ik hoop wel dat ze iets beter zijn dan de oude. Die vond ik aardig duf en totaal niet klinken als de rest van Audionote.
De dac die ik had gekocht heb ik toen ook grondig laten verbouwen en de nieuwe eigenaar nog wat meer :biggrin:

maar de rest uit de audionotestal is :inlove:

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Joep

Quote from: tiptop on March 26, 2009, 19:55:00
De nieuwe zero serie van audionote? Ik hoop wel dat ze iets beter zijn dan de oude. Die vond ik aardig duf en totaal niet klinken als de rest van Audionote. De dac die ik had gekocht heb ik toen ook grondig laten verbouwen en de nieuwe eigenaar nog wat meer :biggrin:

maar de rest uit de audionotestal is :inlove:

Dat is nu zeker niet het geval, dat dulle. De Zero apparatuur maakt het de duurdere componenten aardig lastig. :)
Kom je ook?

Tube-freak

Quote from: Caps&Coils on March 26, 2009, 12:01:21
Hoi,

En ietsje verderop sta ik met Crafty, Yarland en Caps&Coils op de Pluimgraaf show. Nog meer buizen dus!

Set 1:
Crafty Azumi luidsprekers
Yarland FV34BIIISA versterker
Astin Trew AT3000 cd speler

De FV34B is nieuw in het assortiment. De eerste betaalbare power versterker van Yarland. Stereo Push Pull EL34 voor 499.- euro.

Set 2:
Crafty Beluga luidsprekers
Yarland FV34AIIISA versterker
Astin Trew AT3000 cd speler

De Single Ended EL34 FV34AIIISA is verbeterd. Waarschijnlijk ga ik ook wel een paar keer met de nieuwe Pro88IISA draaien. De Push Pull KT88 Yarland. En met de FV34CIIISA. Ik wissel om het +- half uur van set.

Iedereen is van harte welkom.

Crafty  :inlove:.   Als je voor een instap versterker gaat...  Echt helemaal geweldig voor het geld.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

tiptop

Quote from: Joep on March 26, 2009, 20:57:51
Dat is nu zeker niet het geval, dat dulle. De Zero apparatuur maakt het de duurdere componenten aardig lastig. :)
Kom je ook?
Even aan kijken. Ik heb eigenlijk de verjaardag van mijn schoonvader, maar daar kan ik ook 'savonds nog heen.
En een vriend van me waarmee ik altijd ga kan mischien wel of niet. Hij moest standby staan op zijn werk. Morgen hoor ik het.  :)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

reMC


hifiman


fikszo

Ben er ook zeker weer bij, afgelopen jaren telkens erg naar mn zin had.

MAC Mini I Classe CP-800 MKII I Classe CAM-400 mono's I Transparent MusicWave Ultra 5th Gen I Transparent MusicLink Ultra MM2 I B&W 803 D3

fikszo

MAC Mini I Classe CP-800 MKII I Classe CAM-400 mono's I Transparent MusicWave Ultra 5th Gen I Transparent MusicLink Ultra MM2 I B&W 803 D3