2dehands Hifi-website in Duitsland

Started by bmateijsen, June 23, 2003, 10:42:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bmateijsen

Hoi,

Ik ben eigenlijk benieuwd of er 2dehands verkoopsites zijn in Duitsland en waar deze te vinden zijn... En daarnaast bedenk ik me nu, dat ook belgie wel makkelijk is..

altijd goed, om dit soort sites in de gaten te houden, op zoek naar iets nieuws  ;)

Groet Bjorn

Scarp

www.audio-markt.de is een goede in duitsland. Via de postcode van de verkoper kan je checken of het niet absurd ver is :)

Melvin

Op de duitse eBay zie ik ook wel vaak leuke dingen voorbijkomen. Zelfde voor Belgie.

Scarp

Is er iemand die ooit bij de duitse ebay wat heeft gekocht?

StrayDog

Quote from: Scarp on June 23, 2003, 13:02:33
Is er iemand die ooit bij de duitse ebay wat heeft gekocht?


Ja, laatst een sub gekocht op eBay.de
Prima verlopen, binnen een week had ik hem thuis.
Wel van een zaak gekocht, nieuw in doos met garantie.

Scarp

Ja, misschien nuttig om naar de reviews van anderen over die verkoper kijken.

ub4b

Voor de belgen is er advalvas http://bargains.advalvas.be/av2/ en de Belgische http://www.ebay.be

Thommy heeft waarschijnlijk nog andere tips.

patrick_vdb

Quote from: Scarp on June 23, 2003, 10:47:10Via de postcode van de verkoper kan je checken of het niet absurd ver is :)

Hey Scarp,

Waar kan ik controleren of een bepaalde postcode niet al te ver weg is, ben namelijk niet bekend met het postcode-systeem van onze buren ;)

Mvrgr

Patrick

bmateijsen


Scarp

Quote from: patrick_vdb on June 24, 2003, 08:30:21
Quote from: Scarp on June 23, 2003, 10:47:10Via de postcode van de verkoper kan je checken of het niet absurd ver is :)

Hey Scarp,

Waar kan ik controleren of een bepaalde postcode niet al te ver weg is, ben namelijk niet bekend met het postcode-systeem van onze buren ;)

Mvrgr

Patrick
www.routenet.nl, dan gewoon bij het "naar" adres de postcode van de duitser intypen en als lands duitsland kiezen. Qua van adres je eigen adres/stad gebruiken. Dan weet je hoe ver het ongeveer is.

patrick_vdb

#10
Thankx Scarp ;)

Heb wel eens gereageerd op een aanbieding voor de N805 maar bleek naderhand bij de Oostenrijkse grens te zijn ;D Kan ik nu dus mooi voorkomen mocht het nodig zijn.

Mvrgr

Patrick

Koninghein

Ik heb een nieuwe Onkyo tx sr500 receiver icm. een  Canton CD1 surround set incl subwoofer gekocht via de Duitse Ebay. Was van een zaak (www.hifi-edition.de) die regelmatig home cinema sets via Ebay aanbiedt voor een lagere prijs dan in zijn eigen webshop. Ook Hirsch-Ille doet dit.

Ga's lekker zoeken daar zou ik zeggen

jaco

http://www.high-end-boerse.de
Verder geen ervaring mee, dit is volgens mij een soort van intermediair. Had er ooit haast een DVD speler gekocht.
Zit wat meer in de duurere producten.

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

garmtz


Lynxxx

Quote from: Scarp on June 23, 2003, 13:02:33
Is er iemand die ooit bij de duitse ebay wat heeft gekocht?


Ik heb enige tijd geleden wat losse electronica onderdelen gekocht (voor Quasimidi 309). Dat gong prima. Had ze binnen een paar dagen in huis.


Lynxxx' Barco Data 800 Website Voor al uw overige wazigheid Lynxxx.nl

Jinsu

Tip: als je 2e hands High End spullen koopt, vraag naar het serienummer en controleer of die niet als gestolen is geregistreerd. Mocht je namelijk ooit het apparaat naar reparatie sturen en ze controleren het nummer. Ben je de klos als het als gestolen geregistreerd staat.

Maar dan nog:

Mark Levinson No. 331 voor 2590 Euro, heel leuk ;D .
Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.