welke ondertitels zitten er op de UK release van The Fall (Blu-Ray)?

Started by Lynxxx, January 27, 2009, 18:43:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lynxxx

Gisteren is dan eindelijk de UK release uitgekomen van The Fall. (en inmiddels op een aantal plekken alweer uitverkocht grrrr). Ik heb bewust gewacht met de aanschaf van de US release omdat deze alleen engelse en franse ondertitels bevatten en ik de film graag met wat mensen wil kijken die de engelse taal wat minder goed beheersen. Kan iemand me vertellen of de UK release wel Nederlandse ondertitels heeft? Ik kan er nergens iets over vinden op amazon en play etc. En bij Bol en FRS enzo hebben ze er natuurlijk nog nooit van gehoord  :hmmm:


Lynxxx' Barco Data 800 Website Voor al uw overige wazigheid Lynxxx.nl

sam922

Hoi, ik heb even voor jou gekeken op DVD Profiler.
De Britse versie heeft Engelse en Franse ondertiteling. Dit geldt ook voor de U.S. versie.

Lynxxx

ja de US release info had ik reeds gevonden maar UK kon ik nergens herleiden. Thanx. Da's balen. Iemand enig idee of er en zo ja wanneer er een NL release komt? Anders ga ik toch maar de UK bestellen denk ik.

Edit: Thanx by the way ;-)


Lynxxx' Barco Data 800 Website Voor al uw overige wazigheid Lynxxx.nl

celerontje

Paradiso heeft hier de rechten, die zijn nog maar net begonnen met BD, dus...
Ik zit me trouwens af te vragen of de UK Blu-ray gelijk is aan de USA versie, want in de UK versie is geknipt, volgens IMDB,
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

sam922

Quote from: celerontje on January 28, 2009, 17:29:54
Paradiso heeft hier de rechten, die zijn nog maar net begonnen met BD, dus...
Ik zit me trouwens af te vragen of de UK Blu-ray gelijk is aan de USA versie, want in de UK versie is geknipt, volgens IMDB,

Volgens DVD Profiler is zowel de UK als de US versie 117 minuten lang.

celerontje

Is er maar een paar seconde uitgeknipt, het vallen van paarden o.i.d., daar zijn in de UK strenge regels voor.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!