3=2 Bluray acties voorbij in NL

Started by chriskras, January 22, 2009, 01:28:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

chriskras

Helaas, het was ook te mooi om waar te zijn; de 3=2 acties die in vele winkels in Nederland bezig waren zijn afgelopen en komen de komende tijd ook niet meer terug.

Ik was een paar dagen terug in het centrum van Den Haag bij de MM,FRS en de VL en bij alle 3 de winkels zeiden ze dat het afgelopen was en dat het eenmalige actie van een maand was.

Heel erg jammer, maar toch een lichtpuntje; bij van leest worden er nu bij elke 10 euro die je besteed een €1,- bon uitgegeven en bij het sparen van 5 bonnen krijg je €5,- korting op je nieuwe aankoop (BD/HDDVD/DVD/CD) vanaf een bedrag van €24,95. Dit kan erg aantrekkelijk zijn bij regelmatige kopers.

:: Misschien is het wel handig om dit topic te gebruiken wanneer er toch meldingen zijn van de 3=2 acties ::

Groetjes Chris
Panasonic 46'' FULL HD Plasma -- Harman&Kardon -- JBL -- PS3 -- HTPC -- Samsung BDP-1500 Bluray -- HD-Decoder Samsung 360 HR -- Nintendo Wii -- Sony 40'' LCD

Mirickle

Vaak zijn Blu-rays op internet met een beetje zoeken net zo duur / goedkoop als hier in NL met een 3=2 aktie. Vaak, niet altijd :)
Sony KDL40W4000 | Kef Q7, Q5, Q10c |  SVS 2039PCPlus | Denon AVR-3808,  Marantz DV7001, SA7001 | XBMC HTPC | Squeezebox3 | Xbox360 |  PlayStation 3 | Wii

CineSmurf

JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

diceman


Fox

#4
Binnenkort komt de FRS met een grote BD promotie actie om de mensen die z'n speler met 10 gratis schijfjes ook wat te laten kopen  ;)

Even geduld dus. 

Kjelt

Quote from: Fox on January 25, 2009, 14:02:30
Binnenkort komt de FRS met een grote BD promotie actie om de mensen die z'n speler met 10 gratis schijfjes ook wat te laten kopen  ;)
Voor mij zijn het momenteel niet de prijzen (amazon.uk) die me tegenhouden maar de verkrijgbare titels, ik hoop dat er snel weer wat topfilms uitkomen ipv dat mediocre bagger wat er de laatste tijd is gereleased :D

CineSmurf

JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Kjelt

Quote from: CineSmurf on January 25, 2009, 17:56:14
3 voor 2 aktie bij de Macro.  ;D
Kan niets in de MaKrofolder vinden noch die van deze week noch die van de volgende week. ???

Ghosty J

Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Kjelt

Quote from: Ghosty J on January 25, 2009, 21:19:08
blz 28-29 alstu
Ah ok overheen gelezen, thanks. Trouwens lijken wel al de BD discs die Sony gratis bij aankoop van een nieuwe speler heeft weggegeven  ;)

Ghosty J

Quote from: Kjelt on January 25, 2009, 21:54:41
Ah ok overheen gelezen, thanks. Trouwens lijken wel al de BD discs die Sony gratis bij aankoop van een nieuwe speler heeft weggegeven  ;)
keuze uit ruim 20 titels, 20.- per stuk

je hebt je dag niet ? ;)
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

CineSmurf

Quote from: Kjelt on January 25, 2009, 20:06:57
MaKrofolder
En aktie moest met een c inderdaad.  :P

Die bedoel ik ja.  :blink:

Is me wat onduidelijk of die 20 (ex) nu de prijs na 3-2 actie is of ervoor...
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

Tube-freak

Heb net een nieuwe blu ray speler gekocht waar ik 9 (of 10, is me niet helemaal duidelijk) gratis blu ray films bij kreeg.
Bij FRS hebben ze ook een soortgelijke actie (tenminste tijdje geleden nog wel...).  Ik moet de films nog binnenkrijgen (dus ik houd nog een slag om de arm).

Er wordt momenteel naar mijn gevoel echt veel aan gedaan om blu ray te promoten wat ik echt een goede zaak vind.
Als de losse schijfje ook nog wat goedkoper worden (zeg 10 tot 20 euro)  dan wordt ik helemaal blij.

Nu is er al heel wat te krijgen onder de 20 euro maar de "must have" films zijn nog steeds duur.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Nahpets

Quote from: Tube-freak on January 26, 2009, 10:06:22
Nu is er al heel wat te krijgen onder de 20 euro maar de "must have" films zijn nog steeds duur.

Online zijn ze vaak een stuk goedkoper, je moet soms alleen wat geduld hebben (Troy heeft bijna 1,5 maand geduurd voor ik hem binnen had).
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Tube-freak

Met de 3 voor 2 acties zijn ze soms ook redelijk goedkoop.  Online vind ik het ook nog tegevallen qua prijzen.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Ghosty J

Quote from: chriskras on January 22, 2009, 01:28:53
Helaas, het was ook te mooi om waar te zijn; de 3=2 acties die in vele winkels in Nederland bezig waren zijn afgelopen en komen de komende tijd ook niet meer terug.

Ik was een paar dagen terug in het centrum van Den Haag bij de MM,FRS en de VL en bij alle 3 de winkels zeiden ze dat het afgelopen was en dat het eenmalige actie van een maand was.

Heel erg jammer, maar toch een lichtpuntje; bij van leest worden er nu bij elke 10 euro die je besteed een €1,- bon uitgegeven en bij het sparen van 5 bonnen krijg je €5,- korting op je nieuwe aankoop (BD/HDDVD/DVD/CD) vanaf een bedrag van €24,95. Dit kan erg aantrekkelijk zijn bij regelmatige kopers.

:: Misschien is het wel handig om dit topic te gebruiken wanneer er toch meldingen zijn van de 3=2 acties ::

Groetjes Chris
Vandaag weer 6 blu ray's gehaald bij de V&D met de volgende actie's
3 halen = 2 betalen + nog eens 10 % koring & je krijgt bij iedere bluray een code zodat je bij 3 films de 4de gratis mag uitzoeken.
Ik heb dus nu gemiddeld €11.25 per film betaald

De V&D doet hier nog wel aan! (morgen (Woensdag) is er nog een extra koopavond op cd/dvd/bluray 10% korting)
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

wingetje

Makro prijzen zijn ex. btw, op die 20,- komt nog eens 3,80 erboven op
zo staat het in het krantje

Sonic Circle

Quote from: Ghosty J on January 27, 2009, 22:28:32
Vandaag weer 6 blu ray's gehaald bij de V&D met de volgende actie's
3 halen = 2 betalen + nog eens 10 % koring & je krijgt bij iedere bluray een code zodat je bij 3 films de 4de gratis mag uitzoeken.
Ik heb dus nu gemiddeld €11.25 per film betaald

De V&D doet hier nog wel aan! (morgen (Woensdag) is er nog een extra koopavond op cd/dvd/bluray 10% korting)

Dat is netjes!

Is die 3 halen 4de gratis uitzoeken niet enkel voor films van 1 filmmaatschappij?

CineSmurf

JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

Ghosty J

Quote from: Sonic Circle on January 28, 2009, 15:17:48
Dat is netjes!

Is die 3 halen 4de gratis uitzoeken niet enkel voor films van 1 filmmaatschappij?
nouja je kan van deze site uitzoeken www.take-3.nl voor de rest heb ik geen idee ;D
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

chriskras

Vandaag de V&D bezocht en was positief verrast door deze actie, hier in Den Haag centrum zijn de bakken haast al leeggeplunders, maar er liggen zeker nog leuke titels in.

LET OP, WANNEER JE EEN BD KOOPT MET DE SPECIALE 3 HALEN, 4E GRATIS ONLINE BESTELLEN STICKER, LET DAN EROP DAT HET BOEKJE ER BINNENIN NOG IN ZIT. ANDERS HEB JE GEEN BESTELCODE  :plain:
Panasonic 46'' FULL HD Plasma -- Harman&Kardon -- JBL -- PS3 -- HTPC -- Samsung BDP-1500 Bluray -- HD-Decoder Samsung 360 HR -- Nintendo Wii -- Sony 40'' LCD

jos-nl

Quote from: chriskras on January 29, 2009, 22:18:07
LET OP, WANNEER JE EEN BD KOOPT MET DE SPECIALE 3 HALEN, 4E GRATIS ONLINE BESTELLEN STICKER, LET DAN EROP DAT HET BOEKJE ER BINNENIN NOG IN ZIT. ANDERS HEB JE GEEN BESTELCODE  :plain:

Inderdaad,

Bij de FRS hebben ze laatst alle boekjes er uit gehaald. Bij het afrekenen aan de kassa moet je dan zelf hierom vragen.
Ging bij mij ook al 1 keer mis....

chriskras

Na een half uur aan de telefoon gezeten te hebben met de klantenservice van V&D kon ik weer gezellig naar de stad om een boekje te halen, beetje jammer dat mensen die boekjes eruit moeten stelen.
Panasonic 46'' FULL HD Plasma -- Harman&Kardon -- JBL -- PS3 -- HTPC -- Samsung BDP-1500 Bluray -- HD-Decoder Samsung 360 HR -- Nintendo Wii -- Sony 40'' LCD

KHunt-er

#24
Bol.com heeft nog een aantal (62) BluRays in een 3=2 aktie.

Gr,

KHunt-er
Pioneer VSX-919AH-K | Denon DVD-1920 | Pioneer DVR-530H-S |  Mission M53 | Mission M5C | Mission M51 op Mission Stance | Tannoy TS8 Sub | Sony KDL-40W4500 | Apple iPad2 16Gb Wifi | Playstation 3 Slim 160GB| Popbox V8 | Amino M540 HD Settopbox | Epson TW-10 | Onkyo DX-C390S| Apogee | Oehlbach | Harmony One