De beste muziek Blu-ray's

Started by Marcel_T., January 20, 2009, 15:01:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Earthshaker

Foo Fighters - Live at Wembley 

Als je van hun muziek houd dan moet je deze hebben.

Maro

Zo zijn ze ook bijna allemaal genoemd. Ik vind het aanbod nog steeds veel te mager. >:(
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Ralph71

#27
TRIJNTJE OOSTERHUIS & METROPOLE ORCHESTRA:
BEST OF BURT BACHARACH LIVE

Samen met het Metropole orkest onder leiding van Vince Mendoza, nam Trijntje Oosterhuis op 2 oktober jl. in de HMH dit prachtige muzikale document op. In een intieme,sfeervolle setting kwamen alle hoogtepunten uit Burt Bacharach zijn repertoire voorbij...
Doordat het een en ander zo prachtig uitpakte, hebben we besloten om dit juweeltje in 3 verschillende formats uit te brengen. Namelijk een Blu-Ray (inclusief documentaire en exclusieve foto's), een DVD met highlights & 2 CD's! Een en ander wordt ondersteund met een aantal advertenties in Jazz Magazine & Jazzism en daarbij is Trijntje volop in de weer om het geheel onder de aandacht te brengen (bij Radio 6, Pauw en Witteman, inclusief metropoleorkest). We houden u op de hoogte!

Blu-ray
DVD + CD
2 CD  

http://www.bol.com/nl/p/dvd/best-of-burt-bacharach-live/1002004007449533/index.html


Wij vonden het concert waanzinnig goed, heb de blu-ray inmiddels besteld. Ben benieuwd!
Arcam AV950 - Arcam P7 - Oppo UDP-205  - Linn Klimax DSM/2 - 2 x Wilson Benesch ACT - Wilson Benesch Center - 2 x M&K Sound S150T Tripole - Velodyne DD15 - LG Oled C65C7 - Nordost QB8 MKII - Nordost QRT Qx4 - Nordost Valhalla - Nordost Frey 1&2 (stroomkabels, analoge interlinks en luidsprekerkabels)  - Isotek Syncro

Marcel_T.

Quote from: Ralph71 on November 25, 2009, 10:17:11
TRIJNTJE OOSTERHUIS & METROPOLE ORCHESTRA:
BEST OF BURT BACHARACH LIVE

Samen met het Metropole orkest onder leiding van Vince Mendoza, nam Trijntje Oosterhuis op 2 oktober jl. in de HMH dit prachtige muzikale document op. In een intieme,sfeervolle setting kwamen alle hoogtepunten uit Burt Bacharach zijn repertoire voorbij...
Doordat het een en ander zo prachtig uitpakte, hebben we besloten om dit juweeltje in 3 verschillende formats uit te brengen. Namelijk een Blu-Ray (inclusief documentaire en exclusieve foto’s), een DVD met highlights & 2 CD’s! Een en ander wordt ondersteund met een aantal advertenties in Jazz Magazine & Jazzism en daarbij is Trijntje volop in de weer om het geheel onder de aandacht te brengen (bij Radio 6, Pauw en Witteman, inclusief metropoleorkest). We houden u op de hoogte!

Blu-ray
DVD + CD
2 CD 

http://www.bol.com/nl/p/dvd/best-of-burt-bacharach-live/1002004007449533/index.html


Wij vonden het concert waanzinnig goed, heb de blu-ray inmiddels besteld. Ben benieuwd!

Goeie keus! Ik vond de dvd al geweldig.
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

Ralph71

Quote from: Marcel_T. on November 25, 2009, 21:00:16
Goeie keus! Ik vond de dvd al geweldig.

De dvd? Heb je die al dan? De dvd komt toch ook vrijdag uit?
Arcam AV950 - Arcam P7 - Oppo UDP-205  - Linn Klimax DSM/2 - 2 x Wilson Benesch ACT - Wilson Benesch Center - 2 x M&K Sound S150T Tripole - Velodyne DD15 - LG Oled C65C7 - Nordost QB8 MKII - Nordost QRT Qx4 - Nordost Valhalla - Nordost Frey 1&2 (stroomkabels, analoge interlinks en luidsprekerkabels)  - Isotek Syncro

Jimmy_

Nine Inch Nails - beside you in time
Geweldig!! (als je de muziek kan waarderen ;))

Robbert54

Michael Bublé live from Madison Square Garden
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Marcel_T.

Quote from: Ralph71 on November 25, 2009, 23:20:22
De dvd? Heb je die al dan? De dvd komt toch ook vrijdag uit?

Ik zie nu dat jij een andere bedoeld. Ik bedoel "Ken je mij", waarin ze ook nummers van Burt Bacharach speelt.
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

Ralph71

Quote from: Marcel_T. on November 27, 2009, 14:58:22
Ik zie nu dat jij een andere bedoeld. Ik bedoel "Ken je mij", waarin ze ook nummers van Burt Bacharach speelt.

Dat concert heb ik ook live gezien, vond ik veel minder. Werd op het laatst moe van al dat "gitaargetokkel". De blu-ray van haar nieuwe concert heb ik vandaag ontvangen, echt een aanrader!!
Arcam AV950 - Arcam P7 - Oppo UDP-205  - Linn Klimax DSM/2 - 2 x Wilson Benesch ACT - Wilson Benesch Center - 2 x M&K Sound S150T Tripole - Velodyne DD15 - LG Oled C65C7 - Nordost QB8 MKII - Nordost QRT Qx4 - Nordost Valhalla - Nordost Frey 1&2 (stroomkabels, analoge interlinks en luidsprekerkabels)  - Isotek Syncro

Marcel_T.

Quote from: The Vampire on November 26, 2009, 13:33:16
Michael Bublé live from Madison Square Garden

Beter dan Caught in the Act?
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

steves

Quote from: Marcel_T. on December 15, 2009, 13:57:36
Beter dan Caught in the Act?

Daar ben ik ook benieuwd naar,heb zelf ook Caught in the Act en deze is wel erg goed.
Robbie Williams live at the Albert is ook een aanrader trouwens!

Robbert54

Quote from: Marcel_T. on December 15, 2009, 13:57:36
Beter dan Caught in the Act?
durf ik niet te zeggen die heb ik nog niet. maar het is meer een mini documentaire. worden eigenlijk maar een paar nummers gespeeld, maar die zijn dan wel weer erg goed! nummers die hij speelt zijn:

I'm Your Man
Me and Mrs. Jones
I've Got The World On a String
Everything
Home
Crazy Little Thing Called Love
Song For You
Stardust (met naturally 7)
You're Nobody Till Somebody Loves You.


|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Valkyrie

Quote from: steves on December 15, 2009, 15:01:17
Robbie Williams live at the Albert is ook een aanrader trouwens!

mee eens! :P
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

Valkyrie

en Andrea Bocelli - Vivere is ook echt geweldig! :)
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

Alex Groningen

Leuk dat deze topic er is. Zie hem vandaag pas voor het eerst terwijl die er al bijna een jaar is. :wacko: Aangezien ik ook wat meer muziek dvd´s wil hebben zal ik deze topic de komende tijd eens in de gaten blijven houden. En wie weet kom ik zelf ook nog wel met wat leuke tips.

Robbert54

vanavond ook maar even caught in the act aangeschaft. kan ik even vergelijken :smile:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

steves

Quote from: The Vampire on December 15, 2009, 23:54:07
vanavond ook maar even caught in the act aangeschaft. kan ik even vergelijken :smile:

:thumbs-up:

peterrr

Vind de nieuwe ( enigste?) van George Michael ook zeer o.k

leuk overzicht van zijn Carrière waar bij mijn vrouwtje en ik mee de 80`90`s mee doorgekomen zijn...



strak beeld en goed geluid. ( we luisteren stereo weer  ;))

groet peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

erwinh

The police; Certifiable. Echt top beeld, enorm scherp en contrastrijk. Je kan goed zien hoe oud de mannen zijn geworden, vooral Andy Summers is een oud baasje. Het ego van Sting was wel weer zo groot dat hij de bas extra vet heeft gemixt. Fantastische Blu Ray!!
Stereo: Devialet Phantom 1 Black
TV: LG Oled77GX6LA + Panasonic DP-UB9004

Perfectionist

Quote from: peterrr on December 16, 2009, 20:38:56
Vind de nieuwe ( enigste?) van George Michael ook zeer o.k

leuk overzicht van zijn Carrière waar bij mijn vrouwtje en ik mee de 80`90`s mee doorgekomen zijn...



strak beeld en goed geluid. ( we luisteren stereo weer  ;))

groet peterr

Netjes inderdaad. Ook absoluut de moeite waard:

Tiesto - Elements of Life worldtour op BD
Een beter forum begint bij jezelf.

steves

Heeft er toevallig iemand Stevie Wonder:Live at Last(2008),deze zou zowel voor beeld als geluid heel goed zijn.

Marcel_T.

Quote from: steves on December 17, 2009, 00:03:05
Heeft er toevallig iemand Stevie Wonder:Live at Last(2008),deze zou zowel voor beeld als geluid heel goed zijn.

Ja, heb ik. Zowel beeld als geluid zijn prima, maar niet exceptioneel ofzo.
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

ksi

Amy Winehouse - I Told You I Was Trouble

2 concerten voor de prijs van 1.
Hetzelfde concert als al op de dvd stond en nu ook nog een vanuit Porchester Hall London. Perfect geluid en beeld is fantastisch.
De band waarmee Amy speelt is echt goed. Misschien nog wel beter dan haarzelf.

neptune

zz top live from texas 2008
Ken hem zelf (nog) niet maar wilde het toch hier even vermelden.
zet hier iets neer

steves

Quote from: Marcel_T. on December 17, 2009, 13:07:30
Ja, heb ik. Zowel beeld als geluid zijn prima, maar niet exceptioneel ofzo.

Ok,bedankt.
Had me laten vertellen dat ie dat wel was.