Sky-HT | DLA-NZ7 is binnen!!

Started by Valkyrie, January 19, 2009, 20:56:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Robbert54

 :worship: hoop dat het allemaal door gaat voor je! lijkt me prachtig wonen daar! alleen wel heel veel mensen waar je rekening mee moet houden.. :nopompom:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Erg mooi allemaal. Imposant gebouw :o Succes met de bank!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Valkyrie

#227
Quote from: The Vampire on January 22, 2010, 18:06:06
:worship: hoop dat het allemaal door gaat voor je! lijkt me prachtig wonen daar! alleen wel heel veel mensen waar je rekening mee moet houden.. :nopompom:

Dank je :), mij lijkt het ook echt onwijs gaaf! Wat betreft het rekening houden moet ik hier ook met mijn ouders. De buren zeggen dat ze nooit wat horen, maar dat kan haast niet (als mijn ouders weg zijn). :devil:
Ik zie het wel als ik het zover is. ;)

Quote from: HTip on January 22, 2010, 19:39:40
Erg mooi allemaal. Imposant gebouw :o Succes met de bank!

Thnx :)
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

Robbert54

haha! en hier in nijverdal klagen ze over teveel hoogbouw!! (lees 4 a 5 verdiepingen) :laugh: :laugh:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Jean Sibelius

Ziet er indrukwekkend uit! 8) (hoop dat het gaat lukken mbt de hypotheek) :pompom:
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Valkyrie

Quote from: The Vampire on January 23, 2010, 16:05:11
haha! en hier in nijverdal klagen ze over teveel hoogbouw!! (lees 4 a 5 verdiepingen) :laugh: :laugh:

:D

Quote from: Jean Sibelius on January 23, 2010, 21:08:54
Ziet er indrukwekkend uit! 8) (hoop dat het gaat lukken mbt de hypotheek) :pompom:

Dat hoop ik ook! :smile: Ik denk het wel. ::)
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

snopper

Quote from: Valkyrie on January 22, 2010, 17:21:56
Impressie van het appartement:

sorry dat ik mijn neus er even insteek, maar als de plattegrond op schaal is met bed etc, vind ik dat er erg weinig plaats blijft om bijv een slaapkamerkast neer te zetten.  Zo'n klerenkast is net zo breed als de tafel in de kamer ernaast en dan blijf er heel weinig loopruimte over.

Verder wel een hele mooie locatie en succes met de aankoop

snopper

WickedGame

Mooie woontoren, maar dat ze tegenwoordig nog keukens los van de woonkamer maken? Of heb je vrijheid die muur te breken? Als je die vrijheid hebt zou ik de muur breken en de keuken dan iets meer naar de woonkamer verplaatsen. Zo kan je de nogal klein overkomende slaapkamer wat vergroten. 14e verdieping is wel weer gaaf natuurlijk vanwege uitzicht. Alleen met een harde storm en dergelijke gebouwen moet je altijd rekening houden met wat beweging  ;D

Valkyrie

Quote from: snopper on January 25, 2010, 13:00:08
sorry dat ik mijn neus er even insteek,

Geen probleem! :p Ik ben juist blij met diegene die er kritisch naar kijken. ;)

Quote from: snopper on January 25, 2010, 13:00:08
maar als de plattegrond op schaal is met bed etc, vind ik dat er erg weinig plaats blijft om bijv een slaapkamerkast neer te zetten.  Zo'n klerenkast is net zo breed als de tafel in de kamer ernaast en dan blijf er heel weinig loopruimte over.

Ik weet dat de kamers niet heel groot ogen op de schematische tekeningen. De indeling zal ik denk ik wel wat anders doen. ;) De AutoCAD-tekeningen heb ik al bij de makelaar opgevraagd. Dan kan ik vervolgens alles op schaal intekenen (overgrote deel heb ik al op schaal in AutoCAD).
Er zijn ook nog verschillende opties, zoals grotere badkamer, de slaapkamers bij elkaar voegen en de keuken "semi-open" maken. De laatste optie denk ik wel dat ik ga doen, want dan wordt de wand tussen de keuken en de woonkamer aan de kant van de ramen opengetrokken. Daardoor lijkt je ruimte groter (want je ziet vanuit de woonruimte de ramen van de keuken) en is wat praktischer vind ik. :smile:

Quote from: snopper on January 25, 2010, 13:00:08
Verder wel een hele mooie locatie en succes met de aankoop

snopper


Thnx! :)
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

Valkyrie

#234
Quote from: WickedGame on January 25, 2010, 13:15:37
Mooie woontoren, maar dat ze tegenwoordig nog keukens los van de woonkamer maken? Of heb je vrijheid die muur te breken? Als je die vrijheid hebt zou ik de muur breken en de keuken dan iets meer naar de woonkamer verplaatsen. Zo kan je de nogal klein overkomende slaapkamer wat vergroten. die verdieping is wel weer gaaf natuurlijk vanwege uitzicht. Alleen met een harde storm en dergelijke gebouwen moet je altijd rekening houden met wat beweging  ;D

De keuken ga ik dus deels bij de woonkamer betrekken, ik zal het plaatje wel even aanpassen. ;)
Is er alleen een storm nodig om het gebouw te laten bewegen, of ook mijn apparatuur. :devil: Ik zal wel wat meer rekening moeten houden, maar dat zal ik sowieso moeten met nieuwe buren. :huh2:
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

WickedGame

Quote from: Valkyrie on January 25, 2010, 13:19:56
De keuken ga ik dus deels bij de woonkamer betrekken, ik zal het plaatje wel even aanpassen. ;)
Is er alleen een storm nodig om het gebouw te laten bewegen, of ook mijn apparatuur. :devil: Ik zal wel wat meer rekening moeten houden, maar dat zal ik sowieso moeten met nieuwe buren. :huh2:

Dat dacht ik ook toen ik in mijn appartement kwam wonen dat ik veel rekening met buren moest houden. En uiteindelijk door eisen van isolatie en dergelijke heb je best kans dat het in de praktijk gaat meevallen. Wel dien je in een appartementencomplex verplicht te voldoen aan normen omtrent vloerbekleding. Parket en Laminaat mogen maar alleen met certificaat en bepaalde demping betreffende Db's.

Verder ben ik wel benieuwd naar je eigen tekening dan tegen die tijd. Maar de keuken erbij betrekken is een perfecte keus. Zou precies hetzelfde doen.

Valkyrie

#236
Het idee is dan:
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

WickedGame

Quote from: Valkyrie on January 25, 2010, 13:27:48
Het idee is dan:



Okay al denk ik dat het bouwkundig de deur word dichtgemaakt. En zou dan daar een L - opstelling verwachten. Maar goed ik denk dat daar vast wel vrijheden in zitten :)

Valkyrie

Quote from: WickedGame on January 25, 2010, 13:30:39
Okay al denk ik dat het bouwkundig de deur word dichtgemaakt. En zou dan daar een L - opstelling verwachten. Maar goed ik denk dat daar vast wel vrijheden in zitten :)

dat is inderdaad ook een optie :D
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

advr

Quote from: Valkyrie on January 25, 2010, 13:27:48
Het idee is dan:



geen 2 persoons bed, je weet maar nooit ;D ;D
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

WickedGame

Quote from: advr on January 25, 2010, 14:52:12
geen 2 persoons bed, je weet maar nooit ;D ;D

:eh: ik zie toch echt een 2 persoonsbed op de tekening... of doel je haal maar een 1 persoons want dan heb je ruimte :P

advr

#241
Quote from: WickedGame on January 25, 2010, 15:05:08
:eh: ik zie toch echt een 2 persoonsbed op de tekening... of doel je haal maar een 1 persoons want dan heb je ruimte :P

foutje van mij, zag het 2 persoons bed over het hoofd. keek even naar de "studeerkamer"  :-[
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Valkyrie

Quote from: advr on January 25, 2010, 15:06:52
foutje van mij, zag het 2 persoons bed over het hoofd. keek even naar de "studeerkamer"  :-[

:D
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

Valkyrie

Afgelopen zaterdag een gesprek met de bank gehad en de bank heeft aangegeven dat hij onder de bankvoorwaarden de financiering wel kan aanbieden, aangezien mijn hypotheek dan hoger ligt dan wat "het programma" aangeeft. :pompom: :pompom: :pompom:

Nu ben ik verder naar de inrichting aan het kijken voor wat ik wil hebben 8) EN binnen de financiering past. ::)
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

Robbert54

gefeliciteerd alvast dan! wat voor werk/opleiding doe/deed jij ook alweer?
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

B.

Tel de zichtbare ramen van het gebouw en je gaat door voor een koelkast.....

Terwan

wat een gave ruimte zeg :notify: van die tekening.

Valkyrie

#247
Quote from: The Vampire on February  2, 2010, 18:03:51
gefeliciteerd alvast dan! wat voor werk/opleiding doe/deed jij ook alweer?

Thnx! :P Zo gaan we elke keer weer een stapje verder. ;)

Quote from: B. on February  2, 2010, 19:05:29
Tel de zichtbare ramen van het gebouw en je gaat door voor een koelkast.....

Mag ik ook meedoen? Ik heb de bouwtekeningen liggen. :D

Quote from: Terwan on February  2, 2010, 19:05:44
wat een gave ruimte zeg :notify: van die tekening.

Het is natuurlijk afwachten hoe het er uiteindelijk uit komt te zien, maar het lijkt mij ook erg gaaf! :)
Qua inrichting moet ik nog wel bedenken hoe het moet gaan worden. Je kunt zoveel keuzes maken! :-X
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

Valkyrie

#248
Vandaag toch nog maar weer eens wat besteld voor mijn HT, de Anti Mode 8033! :P Nu weer verder doorsparen voor de inrichting.
Ook vandaag nog een opgave gedaan voor een paar loze leidingen voor de rears. Als je toch al bezig bent... :satisfied:

Het is toch lastig om met dat virus om te gaan. :D
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo